logo
Nákupný košík

TELEVÍZIA

HLAVNÉ MENU

Na úvod si prečítajte


  Televízia v skratke


Žiadne iné médium nezohráva takú veľkú úlohu v každodennom živote ľudí ako televízia.
Televízia je stále najefektívnejším spôsobom komunikácie s masovým publikom.
Tradičná televízia je úspešná viac ako kedykoľvek predtým.

 

Televízna reklama je efektívnejšia ako kedykoľvek predtým
Televízia je srdcom videosveta.
Televízia má bezkonkurenčný rozsah a dosah
Televízia je životne dôležitá pre dlhodobý úspech
Televízia je steroid pre ostatné médiá
Televízia je všade
Televízia vytvára emócie a robí značky slávnymi
Televízia má zásadný význam
Televízia má rýchlu odozvu
Televízia funguje vo všetkých kategóriách
Televízia je v centre kreatívnej účinnosti
Televízia je najbezpečnejšia, lebo je najdôveryhodnejšia

 V televízií inzerujú aj tie najväčšie značky IT priemyslu.

Fakt, že technologické firmy využívajú pre svoju komunikáciu reklamu v televízií a že sa investície do televízie zvyšujú, má potvrdzovať, že efektivitu televízneho média. V TV inzeruje napríklad Amazon, či Alza. Mark Ritson: Mediálny súboj desaťročia bude o TV obrazovku

   Viac o televízií:  BLOG

Komerčná spolupráca


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam