logo
Nákupný košík

TELEVÍZIA

HLAVNÉ MENU

Pre koho je reklama v televízií

Žiadne iné médium nezohráva takú veľkú úlohu v každodennom živote ľudí ako televízia.
Už samotné televízne nasadenie vzbudzuje u divákov rešpekt. Značka sa ocitá v "dobrej spoločnosti“ a divák ju vďaka vážnosti televízneho média ako takého automaticky priraďuje do svojich top značiek bez toho, aby si to uvedomoval.

Televízna reklama je pre každého

Myslíte si, že televíznu reklamu používajú iba veľké značky? Nie!
Reklama v televízii je cenovo dostupná, mimoriadne efektívna pre všetky podniky, veľké i malé, bez ohľadu na to, na koho sa snažia zamerať.
Neveríte nám? Dúfajme, že tieto fakty váe presvedčia.


Prečo?

Televízna reklama je efektívnejšia ako kedykoľvek predtým
Televízia je srdcom videosveta.
Televízia má bezkonkurenčný rozsah a dosah
Televízia je životne dôležitá pre dlhodobý úspech značky
Televízia je steroid pre ostatné médiá
Televízia je všade
Televízia vytvára emócie a robí značky slávnymi
Televízia je častý predmet konverzácií medzi ľuďmi
Televízia má rýchlu odozvu
Televízia funguje vo všetkých kategóriách
Televízia je v centre kreatívnej účinnosti
Televízia je najdôveryhodnejšia - to je veľmi dôležité v dobe fake news


Fakt, že online podniky ( Amazon, FB, Alza...) sú najväčšími investormi do reklamy, potvrdzuje efektivitu TV média.
 

Získané médiá a online reklama nemôžu nahradiť masové médiá

Mnoho podnikov zistilo, že po relatívne „ľahkom“ období, v ktorom môžu efektívne získavať dopyt zákazníkov prostredníctvom kanálov, ako sú platené vyhľadávanie a reklama na Facebooku, začínajú dosahovať strop objemu, a potom je ťažké generovať prírastok.
Dôvodom môže byť to, že neustále hovoria s malým počtom spotrebiteľov, (lovia vo svojom rybníku) a už dosiahli v kanáli saturačný bod.

Zatiaľ čo úzke zacielenie a lojalita sú skvelé pre krátkodobú efektívnosť, nie sú to stratégie, ktoré vytvárajú podiel na trhu. Získané - voľné médiá nemôžu pôsobiť ako náhrada za investovanie do masmediálnych kanálov. Tie sú jednoducho vedľajším produktom tejto investície. V skutočnosti, čím ďalej rozširujete svoje posolstvo a čím viac ne-zákazníkov dosahujete, tým sú väčšie účinky značky.

pokračovanie »

Ceny za televíznu reklamu

Jednou z najbežnejších mylných predstáv o televízii je to, že výroba televíznej reklamy je drahá. Nemusí to tak byť. Je možné vytvoriť skvelú a účinnú televíznu reklamu, a to aj pri nižšom rozpočte. 

Televízne vysielacie časy sa predávajú na základe ceny za tisíc (CPT) - tj. náklady na nákup 1 000 dopadov.
Porovnajte CPT televízie s CPT reklamy v online prostredí a ihneď zistíte, že TV reklama je omnoho lacnejšia.

Najmä programaticky nakupovaná reklama je veľmi drahá. Hoci je cielená. Ale dokedy budete cieliť?  Iste uznáte, že by ste vedeli odporučiť kvalitný prací prášok i ak ste nikdy neprali, lebo povedomie vytvorila TV reklama.

 

Komerčná spolupráca


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam