logo
Nákupný košík

TELEVÍZIA

HLAVNÉ MENU

O televíznej reklame

Televízna reklama je kráľovnou medzi reklamnými formátmi.
Má jedinečnú presvedčovaciu schopnosť, zapamätateľnosť, dokáže predviesť vzrušenie, napätie, krásu, názorne ukázať ako fungujú produkty a ako sú účinné.

Myslíte si, že televízna reklama je iba pre silné a bohaté spoločnosti? Nie!  Alebo sa domnievate, že je pre vás drahá alebo neúčinná a  vy predsa máte k dispozícií "zadarmo" sociálne siete? Omyl.

Televízna reklama je pre každého
Reklama v televízii je cenovo dostupná, mimoriadne efektívna pre všetky podniky, veľké i malé, bez ohľadu na to, na koho sa snažia zamerať. Neveríte nám? Dúfame, že tieto fakty vás presvedčia.


Prieskumy hovoria, že

Televízna reklama je efektívnejšia ako kedykoľvek predtým
Televízia je srdcom videosveta.
Televízia má bezkonkurenčný rozsah a dosah
Televízia je životne dôležitá pre dlhodobý úspech značky
Televízia je steroid pre ostatné médiá
Televízia je všade
Televízia vytvára emócie a robí značky slávnymi
Televízia je častý predmet konverzácií medzi ľuďmi
Televízia má rýchlu odozvu
Televízia funguje vo všetkých kategóriách
Televízia je v centre kreatívnej účinnosti
Televízia je najdôveryhodnejšia - to je veľmi dôležité v dobe fake news

Fakt, že online podniky ( Amazon, FB, Alza...) sú najväčšími investormi do reklamy, potvrdzuje efektivitu TV média.
 

Získané médiá a online reklama nemôžu nahradiť masové médiá

Mnoho podnikov zistilo, že po relatívne „ľahkom“ období, v ktorom môžu efektívne získavať dopyt zákazníkov prostredníctvom online kanálov, začínajú dosahovať strop objemu.
Dôvodom je, že neustále hovoria s malým počtom spotrebiteľov, (lovia vo svojom rybníku) a už dosiahli v kanáli saturačný bod.
Zatiaľ čo úzke zacielenie a lojalita sú skvelé pre krátkodobú efektívnosť, nie sú to stratégie, ktoré vytvárajú podiel na trhu. Voľné médiá nemôžu pôsobiť ako náhrada za investovanie do masmédií. 

pokračovanie »

Ceny za televíznu reklamu

  • Jednou z najbežnejších mylných predstáv o televízii je to, že výroba televíznej reklamy je drahá. Nemusí to tak byť. Je možné vytvoriť skvelú a účinnú televíznu reklamu, a to aj pri nižšom rozpočte. 
  • Televízne vysielacie časy sa predávajú na základe ceny za tisíc (CPT) - tj. náklady na nákup 1 000 dopadov. Porovnajte CPT televízie s CPT reklamy v online prostredí a ihneď zistíte, že TV reklama je omnoho lacnejšia. ( Najmä programaticky nakupovaná reklama je veľmi drahá, pretože je úzko cielená.) 

 

Komerčná spolupráca


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam