logo
Nákupný košík


HLAVNÉ MENU

Karol Farkašovský, Milan Vetrák: O regulácií mediálneho prostredia

26.4.2019 17:00 | Jozef Hübel

Na Slovensku sa chystá regulácia mediálneho prostredia. Na jednej strane obava z cenzúry, na druhej potreba zaviesť v médiách jasné pravidlá. Odpovede budú hľadať v Besede o piatej poslanec NR SR Karol Farkašovský a poslanec Mestského zastupiteľstva Bratislavy Milan Vetrák.

 



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print


Všetky videopríspevky uverejňujeme aj na:  Youtube kanál TV Bratislava
Diskusia k článku

Pridať príspevok

Zaujímavá debata. Ja by som reguloval politické kampane v online prostredí takto, dávam do pozornosti. Uznávam, že zakázať na kampaň sociálnych sieťach sa nedá a zložité je to skontrolovať. Ale je problém regulovať kampaň cez Google a FB? rn1.) PPC kampaň by som nechal tak ako je. Keď sa niekde objaví banner s kandidátom je to OK, vieme že je označený ako politická reklama. Ak je niekto tak blbý, že si platí kliky od robotov a od priateľov z Kambodže - jeho problém.rn2.) Blogeri. Tu by som naozaj zvýšil zodpovednosť vydavateľov. Elektronické médiá (TV a rádio) zodpovedá aj za blogy - za celý obsah vysielania. Prečo vydavatelia blogov a videoportálov môžu písať jednostranne? Je to nebezpečné, najmä ak ide o známe a mienkotvorné portály... rn3.) Zakázal by som pri volebnej kampani "sponzorované príspevky". Predstavte si, že nejaký troll napíše pamflet na protikandidát a ten zaplatí šírenie pamfletu formou sponzoringu na FB. rn4.) Zakázal by som viesť kampaň cez ifluencerov, ako je to teraz v móde, teda platiť si "zdieľačov a ovplyvňovačov verejnej mienky na sociálnych sieťach". Toto by som prirovnal ku kupovaniu si hlasov rómskych spoluobčanov.rnNemyslím si, na rozdiel od pánov, že k tomu treba IT špecialistov, tu stačí úprimný manažér z digitálneho marketingu. rnPorušenie pravidiel by nahlasovali občania, a dokonca aj samotní kandidáti by sa medzi sebou strážili. rnrnVolebné kampane by sa mali robiť cez riadne (regulované) médiá. Dokonca by za také niečo mali byť média vďačné, aby zisky skončili v SK, nie na účtoch Google a Facebook.
Odpovedať
24.4.2019 14:40 Koracko Jozef

Pridať príspevok
Meno *:
Váš email:
Text *:




 
 /2 >> nasledujúci


Image in photogallery

Monika Debnárová, Tomáš Korček a Izabela Kubíková: Zvýšené dane z ubytovania neprilákajú iný typ turistov (141)
15.7.2019 17:00 | Eva Sládková

Image in photogallery

Ako oživiť zeleň v Bratislave? (422)
10.7.2019 17:00 | Jozef Hübel

Image in photogallery

Osobný bankrot – je riešením aj pre vás? (611)
3.7.2019 17:00 | Sandra Vychlopenová

Image in photogallery

Iveta Chovancová a Sergej Kára: Mesto potrebuje koncepčný prístup riešenia kriminality aj bezdomovectva (565)
2.7.2019 17:00 | Metro Dnes


Image in photogallery

Lucia Štasselová a Soňa Svoreňová: Zmení sa Bratislava na živé mesto? (724)
28.6.2019 17:00 | Eva Sládková

Image in photogallery

Úroveň komunikácie v médiách (686)
28.6.2019 17:00 | Jozef Hübel

Image in photogallery

Vyriešia okrajové časti BA dopravný kolaps? (642)
26.6.2019 17:00 | Jozef Hübel

Image in photogallery

Lesk a sláva basketbalového Interu (998)
17.6.2019 17:00 | Jozef Hübel


Image in photogallery

Aký je záujem o darcovstvo krvi (719)
14.6.2019 17:00 | Sandra Vychlopenová

Image in photogallery

Zvykajme si na vrtochy počasia i zmenu klímy (652)
12.6.2019 17:00 | Jozef Hübel

Image in photogallery

Sú Vrakunčania, Petržalčania či Karlovešťania občanmi druhej kategórie ? (878)
7.6.2019 14:10 | Eva Sládková

Image in photogallery

Ako sa hrá v amatérskom divadle? (845)
5.6.2019 17:00 | Sandra Vychlopenová


Image in photogallery

Jozef Uhler a Jozef Krúpa: MHD postupne zlepšujeme, zlý imidž má neprávom (766)
3.6.2019 18:00 | TV Bratislava

Image in photogallery

Parkovacia politika rozdeľuje Bratislavu (696)
29.5.2019 17:00 | Jozef Hübel

Image in photogallery

Striedať zamestnania alebo byť verný jednému (855)
24.5.2019 17:00 | Sandra Vychlopenová

Image in photogallery

Odborníci o parkovacej politike (943)
22.5.2019 17:00 | Jozef Hübel


Image in photogallery

Dobehne Bratislavu demografický vývoj? (886)
17.5.2019 17:00 | Jozef Hübel

Image in photogallery

Prečo ísť do eurovolieb? (680)
15.5.2019 17:00 | Jozef Hübel

Image in photogallery

Lucia Štasselová, Dana Čahojová a Vladimír Dolinay: Bratislava chce viac pomáhať zraniteľným skupinám ľudí (495)
10.5.2019 17:00 | Eva Sládková

Image in photogallery

Ako ďalej s výstavbou Bratislavy (569)
10.5.2019 17:00 | Jozef Hübel



123...20 >>

Aktuálne pripravujeme

Mediátor a psychológ. Zachránia rozpad slovenských rodín?
Na dovolenku so starým autom opatrne!
Petržalka bude jednou parkovacou zónou

.

10 dôvodov - prečo sledovať TV Bratislava

1. Regionálne informácie sú na prvom mieste. Sme blízko k ľuďom.
2. Slúžime verejnosti
3. Pestujeme regionálnu identitu a máme integračnú funkciu
4. Analyzujeme, hľadáme odpovede, témy riešime detailnejšie ako národné médiá
5. Pomáhame ľuďom meniť svet k lepšiemu a to začína na miestnej úrovni
6. Informujeme pravdivo, to sa dá ľahko overiť - stačí sa pozrieť z okna
7. Program vyrábame každý deň - vždy sa oplatí sledovať TV alebo archív
8. TV je dostupná všade: v lineárnych sieťach i online na internete
9. Záujem o regionálne vysielanie rastie aj vplyvom internetu a sociálnych sietí
10. Televíziu sledujú zo zodpovednosti - majú radi svoje mesto a krajinu.

Komerčná spolupráca


Komerčná spolupráca




© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam