logo
Nákupný košík

TELEVÍZIA

HLAVNÉ MENU

Karol Farkašovský, Milan Vetrák: O regulácií mediálneho prostredia

26.4.2019 17:00 | Jozef Hübel

Na Slovensku sa chystá regulácia mediálneho prostredia. Na jednej strane obava z cenzúry, na druhej potreba zaviesť v médiách jasné pravidlá. Odpovede budú hľadať v Besede o piatej poslanec NR SR Karol Farkašovský a poslanec Mestského zastupiteľstva Bratislavy Milan Vetrák.

YT kanál: https://www.youtube.com/watch?v=xx4J328QoEA

 



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print

Diskusia k článku

Pridať príspevok

Zaujímavá debata. Ja by som reguloval politické kampane v online prostredí takto, dávam do pozornosti. Uznávam, že zakázať na kampaň sociálnych sieťach sa nedá a zložité je to skontrolovať. Ale je problém regulovať kampaň cez Google a FB? rn1.) PPC kampaň by som nechal tak ako je. Keď sa niekde objaví banner s kandidátom je to OK, vieme že je označený ako politická reklama. Ak je niekto tak blbý, že si platí kliky od robotov a od priateľov z Kambodže - jeho problém.rn2.) Blogeri. Tu by som naozaj zvýšil zodpovednosť vydavateľov. Elektronické médiá (TV a rádio) zodpovedá aj za blogy - za celý obsah vysielania. Prečo vydavatelia blogov a videoportálov môžu písať jednostranne? Je to nebezpečné, najmä ak ide o známe a mienkotvorné portály... rn3.) Zakázal by som pri volebnej kampani "sponzorované príspevky". Predstavte si, že nejaký troll napíše pamflet na protikandidát a ten zaplatí šírenie pamfletu formou sponzoringu na FB. rn4.) Zakázal by som viesť kampaň cez ifluencerov, ako je to teraz v móde, teda platiť si "zdieľačov a ovplyvňovačov verejnej mienky na sociálnych sieťach". Toto by som prirovnal ku kupovaniu si hlasov rómskych spoluobčanov.rnNemyslím si, na rozdiel od pánov, že k tomu treba IT špecialistov, tu stačí úprimný manažér z digitálneho marketingu. rnPorušenie pravidiel by nahlasovali občania, a dokonca aj samotní kandidáti by sa medzi sebou strážili. rnrnVolebné kampane by sa mali robiť cez riadne (regulované) médiá. Dokonca by za také niečo mali byť média vďačné, aby zisky skončili v SK, nie na účtoch Google a Facebook.
Odpovedať
24.4.2019 14:40 Koracko Jozef

Pridať príspevok
Meno *:
Váš email:
Text *:




 
 /2 >> nasledujúci


Image in photogallery

Kto a ako nám pomôže zmýšľať viac „eko“? (34)
19.2.2020 17:00 | Sandra Vychlopenová

Image in photogallery

Ako politické strany zohľadňujú problém vody (394)
14.2.2020 14:17

Image in photogallery

Diskriminácia žien ročníkov 1958 - 1960 pri odchode do dôchodku (384)
12.2.2020 17:00 | Jozef Hübel

Image in photogallery

Úskalia a problémy pri výstavbe D4/R7 (388)
7.2.2020 17:00 | Jozef Hübel


Image in photogallery

Ako je Bratislava pripravená na zimnú údržbu? (216)
5.2.2020 17:00 | Jozef Hübel

Image in photogallery

Slúžia technické univerzity praxi? (222)
31.1.2020 17:00 | Jozef Hübel

Image in photogallery

Ako funguje spolupráca župy, mesta a mestských častí (300)
29.1.2020 17:00 | Jozef Hübel

Image in photogallery

Čo motivuje starostov kandidovať do parlamentu? (503)
24.1.2020 17:00 | Jozef Hübel


Image in photogallery

Zľavy a akcie - nedajme sa oklamať (241)
22.1.2020 17:00 | Sandra Vychlopenová

Image in photogallery

Etika v štátnej a verejnej správe (403)
17.1.2020 17:00 | Jozef Hübel

Image in photogallery

Politici a novinári v reklame, áno či nie? (394)
15.1.2020 17:00 | Jozef Hübel

Image in photogallery

Ako žijú dospelí mentálne postihnutí ľudia? (549)
10.1.2020 17:00 | Sandra Vychlopenová


Image in photogallery

Zvýši magistrát poplatky v domovoch dôchodcov? (816)
8.1.2020 17:00 | Jozef Hübel

Image in photogallery

Bratislava očami hlavných architektov (308)
3.1.2020 17:00 | Jozef Hübel

Image in photogallery

Slovensko pred voľbami 2020 (337)
1.1.2020 17:00 | Jozef Hübel

Image in photogallery

Reklamácie – nielen vianočné (401)
27.12.2019 17:00 | Sandra Vychlopenová


Image in photogallery

Oliver Andrásy nielen o Bratislave a sviatkoch (639)
25.12.2019 17:00 | Jozef Hübel

Image in photogallery

Dočkáme sa novej politickej kultúry v NR SR (557)
20.12.2019 17:00 | Jozef Hübel

Image in photogallery

Zvýšenie dane z nehnuteľnosti v BA (502)
18.12.2019 17:00 | Jozef Hübel

Image in photogallery

Osamelé Vianoce (1396)
13.12.2019 17:00 | Sandra Vychlopenová



123...23 >>

Pripravujeme

NOVÉ MESTO Rozpočtové provizórium a štart parkovacej politiky
SAMOSPRÁVA Ako spolupravujú v Bratislave mestské časti, mesto a župa?
Problémy D4/R7 - Kedy vyrieši obchvat Bratislavy dopravu okolitých satelitov?
AUTOMOBILIZMUS - Vychovávame dostatok kvalifikovaných odborníkov pre potreby praxe?

10 dôvodov - prečo sledovať TV Bratislava

1. Regionálne informácie sú na prvom mieste. Sme blízko k ľuďom.
2. Slúžime verejnosti
3. Pestujeme regionálnu identitu a máme integračnú funkciu
4. Analyzujeme, hľadáme odpovede, témy riešime detailnejšie ako národné médiá
5. Pomáhame ľuďom meniť svet k lepšiemu a to začína na miestnej úrovni
6. Informujeme pravdivo, to sa dá ľahko overiť - stačí sa pozrieť z okna
7. Program vyrábame každý deň - vždy sa oplatí sledovať TV alebo archív
8. TV je dostupná všade: v lineárnych sieťach i online na internete
9. Záujem o regionálne vysielanie rastie aj vplyvom internetu a sociálnych sietí
10. Televíziu sledujú zo zodpovednosti - majú radi svoje mesto a krajinu.

Komerčná spolupráca


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam