logo
Nákupný košík

TELEVÍZIA

HLAVNÉ MENU

Predvolebná debata - Nové Mesto

10.10.2014 13:28



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print

Diskusia k článku

Pridať príspevok

Som myslela, že turistov majú prívetivo na muške ľahké devy. Ja som doteraz ani netušila, že ako občianka žijem preto, aby som bola prívetivá k zahraničným turistom a zadarmo.No toto.
Odpovedať
3.2.2014 18:19 Marta Kováčová

Marta vy ste zaujímavá.rn1. Ľahké devy sú prívetivé ku turistom, lebo robia BIZNIS.rn2. Vy nie ste ľahká deva, ale zadarmo nechcete byť prívetivá.rnrnMne z toho vychádza, že aj vy sa teda predávate, alebo neviete čo je to prívetivosť.
Odpovedať
4.2.2014 02:49 Slušná osoba

no nič moc však viete. Ale to by museli pracovať orgány na to určené.
Odpovedať
18.9.2013 00:18 heriet

Vážená TV, mali by ste sa tomu viacej venovať.

Príbeh z hlavnej stanice, ktorý sa stal pred niekoľkými rokmi.

Kamarát Grék žijúci vo Viedni, si zapálil cigaretu na peróne.

Pristúpil k nemu policajt a žiadal pokutu za porušenie zákazu fajčenia.

Kamarát sa ospravedlnil, zahasil cigaretu ale ohradil sa (po nemecky), že o tom nevedel.

Policajt ho zaviedol k nápisu ZAKAZ FAJČENIA napísaný po slovensky, samozrejme bez grafického znaku preškrtnutej cigarety.

Neviem či sa mám smiať z policajta, alebo plakať nad hlúposťou úradníka, ktorý tam ten nápis vylepil.

Turista toho znesie, treba ho ošklbať ihneď po vystúpení z vlaku.

O taxikároch už radšej nebudem začínať...


Odpovedať
11.8.2013 14:05 chosé zo zálivu

Informovaný cestovateľ, ja ako turista naozaj nie som informovaný
o pracovnej náplni BTB. Ale nemal som si možnosť o úlohách BTB prečítať, keďže seba nepropaguje. To by ste sa mali, pretože kto dnes nie je internete akoby nebol. Web stránku Vám hocikto urobí za 500 Eur. Obsah tam už potom samozrejme musíte pridávať sami.

V každom prípade však v Bratislave chýba prívetivosť ku turistom a niekto by sa o to starať mal.

Jedine, že by Magistrát založil ďalšiu organizáciu, ktorá sa bude starať o propagácia a dobré meno Bratislavy doma v Bratislave. Ale to by už bola ďalšia inštitúcia, a dalšie náklady však?

Pritom by stačilo iba rozmýšľať čo socialistickí úradníci nevedia. Napríklad sprístupniť WC. Odkaz, kde je WC v cudzom jazyku, ako to už spomínali niektorí poslanci na poslanci zastupiteľstve.


Odpovedať
11.8.2013 00:23 Náročný cestovateľ

www.visit.bratislava.sk Ulohou organizacie nie je propagovat seba ale mesto.
Odpovedať
10.8.2013 22:41 Informovany cestovatel

No ja som ani nenašiel web stránku na Bratislava Tourist Board. Taká existuje? Musí to byť tajný spolok na čele s generálnou riaditeľkou Ing. Potočárovou. Iba toto info mi vyhodil google. rnrnBTB - aj ten názov je ťažko pamätateľný, ale pre zahraničných turistov snáď áno. Ak sa o organizácii vôbec dozvedia...rnrnManažéri však chodia na zahraničné veľtrhy, tak sa zopár ľudí o nich vari dozvedelo. Pri čučaní v stánkoch ich možno niekto omylom navštívil :-) Nevieme to skontrolovať.rnrnAle V Bratislave nerobia nič ani len pre svoju vlastnú propagácii, nieto ešte propagovať mesto! samozrejme okrem zopár zaplatených PR článkov (Trend, Cestovateľ), ktoré pojednávajú o tom, ako "sa zvýšil počet turistov a už aj občas prenocujú.
Odpovedať
10.8.2013 17:17 Náročný cestovateľ

Pridať príspevok
Meno *:
Váš email:
Text *:




 
 /2 >> nasledujúci


Image in photogallery

Etika v štátnej a verejnej správe (52)
17.1.2020 17:00 | Jozef Hübel

Image in photogallery

Politici a novinári v reklame, áno či nie? (80)
15.1.2020 17:00 | Jozef Hübel

Image in photogallery

Ako žijú dospelí mentálne postihnutí ľudia? (173)
10.1.2020 17:00 | Sandra Vychlopenová

Image in photogallery

Zvýši magistrát poplatky v domovoch dôchodcov? (458)
8.1.2020 17:00 | Jozef Hübel


Image in photogallery

Bratislava očami hlavných architektov (178)
3.1.2020 17:00 | Jozef Hübel

Image in photogallery

Slovensko pred voľbami 2020 (211)
1.1.2020 17:00 | Jozef Hübel

Image in photogallery

Reklamácie – nielen vianočné (248)
27.12.2019 17:00 | Sandra Vychlopenová

Image in photogallery

Oliver Andrásy nielen o Bratislave a sviatkoch (477)
25.12.2019 17:00 | Jozef Hübel


Image in photogallery

Dočkáme sa novej politickej kultúry v NR SR (438)
20.12.2019 17:00 | Jozef Hübel

Image in photogallery

Zvýšenie dane z nehnuteľnosti v BA (390)
18.12.2019 17:00 | Jozef Hübel

Image in photogallery

Osamelé Vianoce (1258)
13.12.2019 17:00 | Sandra Vychlopenová

Image in photogallery

Dodnes nemáme systémový monitoring stavu životného protredia. Iniciatíva to chce zmeniť.  (1253)
11.12.2019 17:00 | Jozef Hübel


Image in photogallery

Architekti J.M. Bahna a Tomáš Berka na tému bratislavské vily (1214)
6.12.2019 17:00 | Jozef Hübel

Image in photogallery

Psík ako vianočný darček (373)
4.12.2019 17:00 | Sandra Vychlopenová

Image in photogallery

Čo nám dáva prihraničná spolupráca? (1544)
29.11.2019 17:00 | Jozef Hübel

Image in photogallery

Český dom - nová kvalita česko-slovenských vzťahov (426)
27.11.2019 17:00 | Jozef Hübel


Image in photogallery

Sad Janka Kráľa v Petržalke čaká revitalizácia. Prebehne bez problémov? (451)
22.11.2019 17:00 | Jozef Hübel

Image in photogallery

Chýbajú samospráve peniaze? (448)
20.11.2019 17:00 | Jozef Hübel

Image in photogallery

30 rokov od Nežnej revolúcie (529)
15.11.2019 17:00 | Jozef Hübel

Image in photogallery

Tiché autá - hrozba pre ZŤP? (401)
13.11.2019 17:00 | Sandra Vychlopenová



123...23 >>

Pripravujeme

NOVÉ MESTO Rozpočtové provizórium a štart parkovacej politiky
Voľby 2020 Čo ponúkajú politické strany voličom? Ako si vybrať, koho voliť?
ETIKA V REKLAME - Môžu v reklame účinkovať politici a novinári?
Hlavní architekti nielen o tom, aké chceme a môžme mať naše hlavné mesto

10 dôvodov - prečo sledovať TV Bratislava

1. Regionálne informácie sú na prvom mieste. Sme blízko k ľuďom.
2. Slúžime verejnosti
3. Pestujeme regionálnu identitu a máme integračnú funkciu
4. Analyzujeme, hľadáme odpovede, témy riešime detailnejšie ako národné médiá
5. Pomáhame ľuďom meniť svet k lepšiemu a to začína na miestnej úrovni
6. Informujeme pravdivo, to sa dá ľahko overiť - stačí sa pozrieť z okna
7. Program vyrábame každý deň - vždy sa oplatí sledovať TV alebo archív
8. TV je dostupná všade: v lineárnych sieťach i online na internete
9. Záujem o regionálne vysielanie rastie aj vplyvom internetu a sociálnych sietí
10. Televíziu sledujú zo zodpovednosti - majú radi svoje mesto a krajinu.

Komerčná spolupráca


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam