logo
Nákupný košík

TELEVÍZIA

HLAVNÉ MENU

Samoštúdium cudzích jazykov – ako sa dajú naučiť efektívne a rýchlo?

15.6.2016 17:00 | Beseda o 5

Bonjour, hallo, buenos dias, gutten tag, zdravstvujte. Dobrý deň s tv Bratislava. Dnes sa ideme učiť cudzie jazyky, a ak ste si náhodou povedali, že nie, ja na jazyky nie som, mne to do tej hlavy nejde, tak práve vy zostaňte pozerať.

 



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print

Diskusia k článku

Pridať príspevok

I think a major component to this discussion is missing: the failure of management.At the end of the day, it is management's responsibility to produce a car that people will buy. Take for example the juosd-itcsntinued Pontiac GTO. It was management's decision to re badge a boring Australian car and market it as a high performance American muscle car - UGH!Buick's quality matched that of Lexus in 2006 [if my recollection is correct]. If GM can replicate this in it's other brands, the perception of American metal should eventually change. The question seems to be whether the American car companies can stay in business long enough to see the benefits of consumers' changed perception.
Odpovedať
19.7.2016 06:26 Nyvaeh

Doporučujem strednodobý pobyt telo na telo. Je to efektívne. Samozrejme nie pre dvoch našincov.
Odpovedať
7.7.2016 16:00 Janíčko Ľúbezný, málo vystískaný

Pridať príspevok
Meno *:
Váš email:
Text *:




 
 /2 >> nasledujúci


Image in photogallery

Bezplatná právna pomoc – kedy na ňu máme nárok? (33287)
26.10.2016 17:00 | Beseda o 5

Image in photogallery

K. Augustinič, R. Mikulec: Trnavské mýto čakajú veľké zmeny.  (37096)
21.10.2016 17:00 | TV Bratislava

Image in photogallery

Mená ulíc – čo nám majú symbolizovať? (35125)
19.10.2016 17:00 | Beseda o 5

Image in photogallery

I. Plšeková, M. Borguľa - Stopka plotu pri Americkej ambasáde (34197)
14.10.2016 17:00 | TV Bratislava


Image in photogallery

Ako seniorom vybaviť domácu opatrovateľskú a ošetrovateľskú službu? (33812)
12.10.2016 17:00 | Beseda o 5

Image in photogallery

Petržalka potrebuje kvalitné dopravné riešenia (34445)
7.10.2016 17:00 | Beseda o 5

Image in photogallery

Poplatok za rozvoj – starostovia vs. mesto (3785)
5.10.2016 17:00 | Beseda o 5

Image in photogallery

Mestské podniky – ako fungujú rok po výmene vedenia? (3449)
30.9.2016 17:00 | Beseda o 5


Image in photogallery

Slovenčina naša - ako ovládame náš materinský jazyk? (5118)
28.9.2016 17:00 | Beseda o 5

Image in photogallery

P. Hanulík, M. Vetrák: 2 roky po voľbách - kam sa posunula Bratislava? (3002)
23.9.2016 17:00 | TV Bratislava

Image in photogallery

Rozvod - ako traumatizuje deti? (4997)
21.9.2016 17:00 | Beseda o 5

Image in photogallery

L.Štasselová, B. Kaliský: Bratislavu sme predali, teraz ju chceme regulovať! (3075)
16.9.2016 17:00 | TV Bratislava


Image in photogallery

Boj o prevádzkovú dobu podnikov v Starom Meste (4652)
14.9.2016 17:00 | Beseda o 5

Image in photogallery

J. Buocik, M. Chren - Poplatok za rozvoj - komu nevyhovuje jeho zavedenie? (4645)
9.9.2016 17:00 | Komunálny duel

Image in photogallery

J. Hrčka, R. Olekšák – Rokovanie mestských poslancov skončilo fiaskom! (4922)
7.9.2016 17:00 | TV Bratislava

Image in photogallery

Parkovacia politika - MČ začínajú samé, na mesto už nečakajú (5911)
2.9.2016 17:00 | Beseda o 5


Image in photogallery

Detstvo kedysi a dnes - ako motivovať deti a tromfnúť pc a tablety? (6479)
31.8.2016 17:00 | Beseda o 5

Image in photogallery

Ružinovčania bojujú o verejné priestory -ukradnú im parkovisko?  (6554)
26.8.2016 17:00 | Beseda o 5

Image in photogallery

G.Grendel, J. Mrva - Kto chce zmariť referendum proti hazardu?  (4926)
24.8.2016 17:00 | TV Bratislava

Image in photogallery

G. Ferenčáková, S. Drozd – Bratislava potrebuje kvalitný územný plán  (4514)
19.8.2016 17:00 | TV Bratislava



<<1...1718192021...24 >>

PREČO SLEDOVAŤ TV BRATISLAVA

Dôvera ľudí v platformy sociálnych médií klesá a šírenie falošných správ a dezinformácií rastie online.
Z toho dôvodu úroveň dôveryhodnosti pre verejné služby, najmä v televízií, sa zvyšuje, pretože  sú zdrojom nezávislých informácií.

1. Sme blízko k ľuďom
2. Slúžime verejnosti
3. Pestujeme regionálnu identitu
4. Témy riešime detailnejšie ako národné médiá
5. Pomáhame ľuďom meniť svet k lepšiemu a to začína na miestnej úrovni

Ďakujeme, že nás sledujete pravidelne.

 


Komerčná spolupráca


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam