logo
Nákupný košík

TELEVÍZIA

HLAVNÉ MENU

Samoštúdium cudzích jazykov – ako sa dajú naučiť efektívne a rýchlo?

15.6.2016 17:00 | Beseda o 5

Bonjour, hallo, buenos dias, gutten tag, zdravstvujte. Dobrý deň s tv Bratislava. Dnes sa ideme učiť cudzie jazyky, a ak ste si náhodou povedali, že nie, ja na jazyky nie som, mne to do tej hlavy nejde, tak práve vy zostaňte pozerať.

 



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print

Diskusia k článku

Pridať príspevok

I think a major component to this discussion is missing: the failure of management.At the end of the day, it is management's responsibility to produce a car that people will buy. Take for example the juosd-itcsntinued Pontiac GTO. It was management's decision to re badge a boring Australian car and market it as a high performance American muscle car - UGH!Buick's quality matched that of Lexus in 2006 [if my recollection is correct]. If GM can replicate this in it's other brands, the perception of American metal should eventually change. The question seems to be whether the American car companies can stay in business long enough to see the benefits of consumers' changed perception.
Odpovedať
19.7.2016 06:26 Nyvaeh

Doporučujem strednodobý pobyt telo na telo. Je to efektívne. Samozrejme nie pre dvoch našincov.
Odpovedať
7.7.2016 16:00 Janíčko Ľúbezný, málo vystískaný

Pridať príspevok
Meno *:
Váš email:
Text *:




 
 /2 >> nasledujúci


Image in photogallery

Cestovať- áno či nie? (6142)
17.8.2016 17:00 | Beseda o 5

Image in photogallery

B. Kaliský, P. Pilinský - Poplatok za rozvoj - čo spôsobí v praxi?  (3151)
12.8.2016 17:00 | TV Bratislava

Image in photogallery

Rozvoj ekologickej dopravy v Bratislave (3998)
5.8.2016 17:00 | Beseda o 5

Image in photogallery

D. Čahojová, J. Buocik - Ako bojovať s vizuálnym smogom? (3284)
3.8.2016 17:00 | TV Bratislava


Image in photogallery

Stratégia zamestnávania ľudí bez domova (4351)
29.7.2016 17:00 | Beseda o 5

Image in photogallery

J. Hrčka, M. Kuruc - Miestne dane a poplatky - kedy sú dôvody na ich zvyšovanie? (2957)
27.7.2016 17:00 | TV Bratislava

Image in photogallery

Ako vzdelávať deti počas leta (4465)
22.7.2016 17:00 | Beseda o 5

Image in photogallery

Skalica chce zmeny v BVS (5119)
20.7.2016 17:00 | Beseda o 5


Image in photogallery

R.Olekšák, J.Mrva: BA definitívne zvyšuje daň z nehnuteľnosti (2789)
15.7.2016 14:47 | TV Bratislava

Image in photogallery

Leto útočí - aké riziká prináša seniorom? (4835)
13.7.2016 17:00 | Beseda o 5

Image in photogallery

M.Jambor, J. Uhler: Dali poslanci zelenú ťažbe v Mestských lesoch omylom? (2571)
8.7.2016 17:00 | TV Bratislava

Image in photogallery

Daň za ubytovanie – investícia do cestovného ruchu? (4310)
6.7.2016 17:00 | Beseda o 5


Image in photogallery

Východ vs. Západ - rovnaká značka potravín, iná kvalita? (4866)
1.7.2016 17:00 | Beseda o 5

Image in photogallery

ŤZP - ako sa im cestuje v MHD? (4065)
29.6.2016 17:00 | Beseda o 5

Image in photogallery

Načo sú nám regionálne média? - II.časť (5998)
27.6.2016 13:26 | TVBA

Image in photogallery

J. Buocik, M. Chren - Náhradné nájomné byty rozhádali mesto (3148)
24.6.2016 17:00 | TV Bratislava


Image in photogallery

Boj o ZŠ Veternicová (5348)
22.6.2016 17:00 | Beseda o 5

Image in photogallery

S. Drozd, J. Káčer: Hrozí v Bratislave privatizácia vody? (2899)
17.6.2016 19:45 | TV Bratislava

Image in photogallery

Samoštúdium cudzích jazykov – ako sa dajú naučiť efektívne a rýchlo? (4320)
15.6.2016 17:00 | Beseda o 5

Image in photogallery

Ľ. Farkašovská, S. Svoreňová - Bezpečnosť počas predsedníctva priorita mesta (2559)
10.6.2016 17:00 | TV Bratislava



<<1...1718192021...23 >>

Pripravujeme

NOVÉ MESTO Rozpočtové provizórium a štart parkovacej politiky
Voľby 2020 Čo ponúkajú politické strany voličom? Ako si vybrať, koho voliť?
ETIKA V REKLAME - Môžu v reklame účinkovať politici a novinári?
Hlavní architekti nielen o tom, aké chceme a môžme mať naše hlavné mesto

10 dôvodov - prečo sledovať TV Bratislava

1. Regionálne informácie sú na prvom mieste. Sme blízko k ľuďom.
2. Slúžime verejnosti
3. Pestujeme regionálnu identitu a máme integračnú funkciu
4. Analyzujeme, hľadáme odpovede, témy riešime detailnejšie ako národné médiá
5. Pomáhame ľuďom meniť svet k lepšiemu a to začína na miestnej úrovni
6. Informujeme pravdivo, to sa dá ľahko overiť - stačí sa pozrieť z okna
7. Program vyrábame každý deň - vždy sa oplatí sledovať TV alebo archív
8. TV je dostupná všade: v lineárnych sieťach i online na internete
9. Záujem o regionálne vysielanie rastie aj vplyvom internetu a sociálnych sietí
10. Televíziu sledujú zo zodpovednosti - majú radi svoje mesto a krajinu.

Komerčná spolupráca


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam