logo
Nákupný košík

TELEVÍZIA


HLAVNÉ MENU

Samoštúdium cudzích jazykov – ako sa dajú naučiť efektívne a rýchlo?

15.6.2016 17:00 | Beseda o 5

Bonjour, hallo, buenos dias, gutten tag, zdravstvujte. Dobrý deň s tv Bratislava. Dnes sa ideme učiť cudzie jazyky, a ak ste si náhodou povedali, že nie, ja na jazyky nie som, mne to do tej hlavy nejde, tak práve vy zostaňte pozerať.

 



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print

Diskusia k článku

Pridať príspevok

I think a major component to this discussion is missing: the failure of management.At the end of the day, it is management's responsibility to produce a car that people will buy. Take for example the juosd-itcsntinued Pontiac GTO. It was management's decision to re badge a boring Australian car and market it as a high performance American muscle car - UGH!Buick's quality matched that of Lexus in 2006 [if my recollection is correct]. If GM can replicate this in it's other brands, the perception of American metal should eventually change. The question seems to be whether the American car companies can stay in business long enough to see the benefits of consumers' changed perception.
Odpovedať
19.7.2016 06:26 Nyvaeh

Doporučujem strednodobý pobyt telo na telo. Je to efektívne. Samozrejme nie pre dvoch našincov.
Odpovedať
7.7.2016 16:00 Janíčko Ľúbezný, málo vystískaný

Pridať príspevok
Meno *:
Váš email:
Text *:




 
 /2 >> nasledujúci


Image in photogallery

Neželaní nájomníci - ako s nimi bojovať? (5379)
8.6.2016 17:00 | Beseda o 5

Image in photogallery

I. Plšeková, O. Kríž - Lido Lagúna vs. Nové Lido  (3338)
3.6.2016 17:00 | TV Bratislava

Image in photogallery

Boj o Mýtnu ukončený - problematika bezdomovectva otvorená (4198)
1.6.2016 17:00 | Beseda o 5

Image in photogallery

Téma hazard na pôde NR SR - opäť bez úspechu predkladateľov! (5055)
27.5.2016 17:00 | Beseda o 5


Image in photogallery

Načo sú nám regionálne média? (6800)
27.5.2016 13:52 | TVBA

Image in photogallery

Hystéria okolo ťažby v Mestských lesoch (5160)
25.5.2016 17:00 | Beseda o 5

Image in photogallery

J. Hrčka, R. Mikulec - Parkovacia politika o krok ďalej? (2554)
20.5.2016 17:00 | TV Bratislava

Image in photogallery

Kam s deťmi počas leta - alternatívou sú aj tábory (3175)
18.5.2016 17:00 | Beseda o 5


Image in photogallery

S. Drozd, J. Káčer: Nájomné byty sú nočnou morou Bratislavy! (3682)
13.5.2016 17:00 | TV Bratislava

Image in photogallery

Záchrana ostrova Sihoť (3642)
11.5.2016 17:00 | Beseda o 5

Image in photogallery

M. Jambor a T. Korček - Dostanú Mestské lesy pri ťažbe dreva opäť zelenú? (5370)
6.5.2016 17:00 | TV Bratislava

Image in photogallery

Ako si môžete v hlavnom meste privyrobiť brigádami? (3831)
4.5.2016 17:00 | Beseda o 5


Image in photogallery

J. Buocik a M. Chren - Bratislava prvýkrát v Programovom vyhlásení vlády (2832)
30.4.2016 17:00 | TV Bratislava

Image in photogallery

Dočká sa Bratislava kvalitnej verejnej dopravy? (4467)
27.4.2016 17:00 | Beseda o 5

Image in photogallery

B. Kaliský, S. Drozd - Stavebné kauzy Ružinova  (2862)
22.4.2016 17:00 | TV Bratislava

Image in photogallery

E. Pätoprstá, M. Černý - Prichádza Bratislava o zeleň? (3617)
15.4.2016 17:00 | Komunálny duel


Image in photogallery

BVS - kam sa chce posunúť pod novým vedením? (4682)
13.4.2016 17:00 | Beseda o 5

Image in photogallery

Pavol Bulla, Milan Vetrák: Zmena rokovacieho poriadku rozhádala poslancov  (3983)
8.4.2016 17:00 | Komunálny duel

Image in photogallery

Viacdetné rodiny v Bratislave - ako sa im žije v hlavnom meste? (6941)
6.4.2016 17:00 | Beseda o 5

Image in photogallery

K. Augustinič a R. Olekšák: ŤZP budú cestovať v MHD opäť zadarmo (3104)
1.4.2016 17:00 | Komunálny duel



Pripravujeme

NOVÉ MESTO Rozpočtové provizórium a štart parkovacej politiky
Voľby 2020 Čo ponúkajú politické strany voličom? Ako si vybrať, koho voliť?
ETIKA V REKLAME - Môžu v reklame účinkovať politici a novinári?
Hlavní architekti nielen o tom, aké chceme a môžme mať naše hlavné mesto

10 dôvodov - prečo sledovať TV Bratislava

1. Regionálne informácie sú na prvom mieste. Sme blízko k ľuďom.
2. Slúžime verejnosti
3. Pestujeme regionálnu identitu a máme integračnú funkciu
4. Analyzujeme, hľadáme odpovede, témy riešime detailnejšie ako národné médiá
5. Pomáhame ľuďom meniť svet k lepšiemu a to začína na miestnej úrovni
6. Informujeme pravdivo, to sa dá ľahko overiť - stačí sa pozrieť z okna
7. Program vyrábame každý deň - vždy sa oplatí sledovať TV alebo archív
8. TV je dostupná všade: v lineárnych sieťach i online na internete
9. Záujem o regionálne vysielanie rastie aj vplyvom internetu a sociálnych sietí
10. Televíziu sledujú zo zodpovednosti - majú radi svoje mesto a krajinu.

Komerčná spolupráca


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam