Korzo

Poďte s nami do ulíc, kde sa niečo deje
Korzo predstavuje reportáže priamo z prostredia spoločenských podujatí. Nadväzuje na najlepšie tradície Bratislavy, podporuje sebavedomie Bratislavčanov a informuje o zaujímavých aktivitách.
Redakčne pripravuje Olga Valentová.




Image in photogallery

Korzo 8/2018 - Krst knihy ´Nesmieš povedať´  (398)
13.4.2018 18:00 | Olga Valentová

Image in photogallery

Korzo - KZP - 7/2018 - Livin´ Blues  (32)
30.3.2018 18:00 | Olga Valentová

Image in photogallery

Korzo 6/2018 - Svet motocyklov 2018  (143)
23.3.2018 18:00 | Olga Valentová

Image in photogallery

Korzo 5/2018 - Ohnivý ples Nového Mesta v SK na Vajnorskej  (566)
23.2.2018 18:00 | Olga Valentová


Image in photogallery

Korzo 4/2018 - KZP - Petržalský maškarný ples  (650)
20.2.2018 18:00 | Olga Valentová

Image in photogallery

Korzo 3/2018 - Tektonika citov  (680)
30.1.2018 17:00 | Olga Valentová

Image in photogallery

Korzo 2/2018 - KZP - Mafiánske historky  (744)
18.1.2018 18:00 | Olga Valentová

Image in photogallery

Korzo 1/2018 - Zúfalé ženy robia zúfalé veci (2264)
18.1.2018 17:00 | Olga Valentová


Image in photogallery

Korzo 23/2017 - Koncert La Gioia  (984)
29.12.2017 17:00 | Oľga Valentová

Image in photogallery

Korzo 22/2017 - Krst CD skupiny Hex  (828)
11.12.2017 17:00 | Olga Valentová

Image in photogallery

Korzo 21/2017 - Ochutnávka Vinárstvo Doľany (865)
8.12.2017 17:00 | Olga Valentová

Image in photogallery

Korzo 20/2017 - Folk Blues Session  (810)
1.12.2017 17:00 | Oľga Valentová



123...5 >>

Zamysleli ste sa už nad tým, prečo náklady na televiznu reklamu u najznámejších značiek obvykle činia až 95% z celkových nákladov na reklamu? Investujú do TV reklamy, pretože funguje.

  1. Televízna reklama je kráľovnou medzi reklamnými formátmi. Má jedinečnú presvedčovaciu schopnosť, zapamätateľnosť, dokáže predviesť vzrušenie, napätie, krásu, názorne ukázať ako fungujú produkty a ako sú účinné.
  2. Televízia žije najdlhšie. Účinok televízie trvá dlhšie ako u iných médií. Televízny spot môže žiť v mysliach spotrebiteľov celé roky. Čo môže byť videné, môže byť aj predané.
  3. Televízia je bezpečná investícia. Peniaze investované do televízie nie sú nikdy zbytočné. Investícia sa oplatí aj v krátkodobom horizonte. 91% takých kampaní má návratnosť investícií od 1 do 6.
    Reklama v TV Bratislava

 




Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft
Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM