▲

Poďte s nami do ulíc, kde sa niečo deje
Korzo predstavuje reportáže priamo z prostredia spoločenských podujatí. Nadväzuje na
najlepšie tradície Bratislavy, podporuje sebavedomie Bratislavčanov a informuje o
zaujímavých aktivitách. Redakčne pripravuje Olga Valentová.
24.10.2017 13:00 | Olga Valentová
6.10.2017 10:40 | Oľga Valentová
15.9.2017 18:00 | Olga Valentová
17.8.2017 10:02 | Oľga Valentová
21.7.2017 11:17 | Oľga Valentová
7.7.2017 08:43 | Oľga Valentová
23.6.2017 15:49 | Oľga Valentová
8.6.2017 15:43 | Oľga Valentová
26.5.2017 18:45 | Oľga Valentová
12.5.2017 12:12 | Olga Valentová
27.4.2017 14:25 | Oľga Valentová
7.4.2017 16:02 | Oľga Valentová
24.3.2017 16:28 | Oľga Valentová
Zamysleli ste sa už nad tým, prečo náklady na televiznu reklamu u najznámejších značiek obvykle činia až 95% z celkových nákladov na reklamu? Investujú do TV reklamy, pretože funguje.
- Televízna reklama je kráľovnou medzi reklamnými formátmi. Má jedinečnú presvedčovaciu schopnosť, zapamätateľnosť, dokáže predviesť vzrušenie, napätie, krásu, názorne ukázať ako fungujú produkty a ako sú účinné.
- Televízia žije najdlhšie. Účinok televízie trvá dlhšie ako u iných médií. Televízny spot môže žiť v mysliach spotrebiteľov celé roky. Čo môže byť videné, môže byť aj predané.
- Televízia je bezpečná investícia. Peniaze investované do televízie nie sú nikdy zbytočné. Investícia sa oplatí aj v krátkodobom horizonte. 91% takých kampaní má návratnosť investícií od 1 do 6.
Reklama v TV Bratislava
|
Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke
ako používame súbory cookies