Parkovacia politika ľudí rozdeľuje, Matúš Vallo ju vysvetľuje na verejných stretnutiach
10.5.2019 18:00 | Metro Dnes
Bratislava je preplnená autami a treba to zmeniť. Toto počúvame už dlho, predošlé mestské zastupiteľstvo dokonca schválilo parkovaciu politiku, ktorá to mala riešiť. Do platnosti však nikdy nevstúpila. Nový primátor Matúš Vallo a jeho tím sa tejto témy chopili takmer hneď po nástupe do funkcie. Pripravili vlastný návrh parkovacej politiky, ktorú v týchto dňoch predstavujú na verejných zhromaždeniach s obyvateľmi. Postupne chcú zájsť do všetkých mestských častí.
Zdielajte na sociálnych sieťach
Všetky videá nájdete aj na našom YT kanáli:TV Bratislava
Na fungovanie našej webovej stránky používame nevyhnutné cookies (essential cookies) umožňujúce realizovať základné funkcionality webovej stránky. Tieto cookies môžete zakázať zmenou nastavení Vášho internetového prehliadača, čo však môže ovplyvniť fungovanie webovej stránky. Radi by sme tiež využívali dobrovoľné cookies (non-essential), ktoré nám pomôžu zlepšiť fungovanie našej webovej stránky. Pre ich povolenie, prosím, odkliknite súhlas.
Súbory cookie používame na zabezpečenie základných funkcií stránky a na zlepšenie vášho používateľského zážitku. Svoj súhlas pre každú kategóriu môžete kedykoľvek zmeniť.
Nevyhnutné cookies
Technické súbory cookies sú nevyhnutné pre správne fungovanie našej webovej stránky. Tieto sa využívajú najmä na uchovávanie Vašich produktov v košíku, zobrazovanie obľúbených výrobkov, nastavenie Vašich preferencií a nákupného procesu. Pre využívanie technických cookies nepožadujeme Váš súhlas, ale spracúvame ich na základe nášho oprávneného záujmu. Váš prehliadač môžete nastaviť tak, aby blokoval alebo Vás upozorňoval na takéto súbory. V takom prípade však nemusia niektoré časti našej webovej stránky správne fungovať.
Analytické cookies
Analytické cookies nám umožňujú meranie výkonu a počet návštev našej webovej stránky.
Marketingové cookies
Marketingové cookies sú využívané reklamnými a sociálnymi sieťami na prispôsobenie zobrazovaných reklám tak, aby pre vás boli čo najzaujímavejšie.