logo
Nákupný košík


HLAVNÉ MENU

AFP pomáhajú značkám vyniknúť na preplnenej televíznej scéne

7.6.2010 15:20 | Regiontvnet

AFP ponúkajú značke príležitosť rozvinúť silnejší a zmysluplnejší vzťah s obsahom, ktorý ich diváci milujú. Dáva im tiež väčšiu kreatívnu kontrolu, ako by dostali pri jednoduchom sponzoringu. Ľudia stále milujú televíziu a sledujú veľa z toho, dokonca aj s rastúcou konkurenciou z digitálnych médií. Avšak s rýchlo sa rozširujúcim výberom kanálov as alternatívami, ako sú YouTube, ShowMax a Netflix, sa mení spôsob, akým diváci konzumujú televízny obsah. Značky sa musia pozerať za hranice tradičného 30-sekundového reklamného spotu, aby našli spôsob, ako inšpirovať spotrebiteľov a ovplyvniť ich správanie.

Bezproblémová integrácia

AFP označuje televízne programy, ktoré značka tvorí priamo prostredníctvom svojej finančnej podpory, kreatívneho vstupu a marketingových zdrojov. Úloha značky pri vytváraní obsahu je neoddeliteľnou súčasťou - na rozdiel od sponzorstva, v ktorej sa značka jednoducho zaplatí, že sa spája s obsahom, ktorý nevlastní alebo nemá úlohu pri remeselnej tvorbe.

Atrakciou zapojiť sa do televízneho programu na tejto úrovni je, že značka môže byť správcom obsahu a dokonca vlastniť duševné vlastníctvo. AFP sú presvedčivým spôsobom, ako povedať dôveryhodné príbehy týkajúce sa značky. Značka môže prispôsobiť obsah svojim vlastným marketingovým potrebám, zatiaľ čo vlastní programovací priestor s vylúčením konkurentov.

Sila AFP je, že umožňuje značke vytvoriť celý rad spôsobov, ako povedať svoj príbeh. Značkový obsah môže byť vytvorený pre multiplatformové vysielanie so zdieľaním v sociálnych médiách, ktoré mu dávajú život za počiatočný skríning. Skutočne inteligentné značky zabezpečujú, že AFP pracujú koordinovaním svojich marketingových aktivít v rámci 360-stupňovej kampane, ktorá zahŕňa rozhlas, tlač, aktiváciu v obchode, digitálne a sociálne médiá.

Sociálne aspekty

AFP nie sú nevyhnutne rýchle alebo jednoduché. Značky musia byť hlboko zapojené do vývoja - od konceptualizácie až po vykonanie - a majú skutočné vedomosti o svojom cieľovom trhu a svete, v ktorom žijú jeho spotrebitelia.

Na zabezpečenie návratnosti investícií musia byť značky tiež ochotné vytvoriť značkový obsah základným kameňom širšej integrovanej marketingovej kampane. A oni musia byť pripravení stavať program v priebehu niekoľkých ročných období.

Najúspešnejšie príklady AFP sú zamerané skôr na potreby diváka než na predaj produktu. Pick's ' Food for Living ' je nedávna kampaň AFP, ktorú Mediamark pomohol zostaviť. Značka spustila novú stravu pre diabetikov a chcela vytvoriť povedomie o produkte a mesiac Diabetes v novembri.

Mediamark a Pick n Pay spoločne konceptualizovali sériu desiatich minútových vystúpení na vysielanie na Glow TV. Cieľom bolo preukázať, ako premeniť typické indické jedlá do kuchyne šetrnej voči cukrovke av tomto procese priniesť prevádzku v obchode. Kampaň prebehla prostredníctvom sociálnych médií. Kniha receptov bola vytvorená na prevzatie a séria bola podporovaná aj vonku a rozhlasom.

Obsah bude mať vždy korunu, takže AFP sú všetko o vzrušujúcom a zábavnom publiku. Značky, ktoré chcú hrať v tomto priestore, potrebujú porozumieť umeniu rozprávania, aby sa zaoberali záujmom zdatných spotrebiteľov.

Mediamark MD, Talib Sadik, hovorí: "Vidíme, že agentúry AFP zohrávajú cennú úlohu v integrovaných mediálnych a marketingových stratégiách, keďže značky hľadajú nové spôsoby, ako vyniknúť z davu. Umožňujú značkám prelomiť marketingový neporiadok a osloviť spotrebiteľov so zapájajúcim obsahom, ktorý ich baví a informuje, pridávajúc hodnotu svojmu životu. "

Zaheera Mahomed je manažér obsahu značky pre televíziu v Mediamark


 



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print


Všetky videopríspevky uverejňujeme aj na:  Youtube kanál TV Bratislava


Image in photogallery

Pozývame vás na Vajnorské dožinky! (33)
23.8.2019 18:00 | Kristína Baluchová

Image in photogallery

METRO DNES - 23.08.2019 (30)
23.8.2019 18:00 | Metro Dnes

Image in photogallery

Nová koncepcia Mestských lesov v Bratislave (33)
23.8.2019 17:00 | Eva Sládková

Image in photogallery

Ako sú školy a škôlky pripravené na nový školský rok? (31)
23.8.2019 09:08


Správy z regiónov 34/2019 (23)
22.8.2019 21:09 | TVBA

Image in photogallery

METRO DNES - 22.08.2019 (37)
22.8.2019 18:00 | Metro Dnes

Image in photogallery

Čo je to guasha terapia - so Zuzanou Hausovou (59)
22.8.2019 18:00 | Metro Dnes

Image in photogallery

Bude Obchodná ulica bezpečnejšia?  (40)
22.8.2019 12:18 | Metro Dnes


Tipy na voľný čas - 21.08.2019 (17)
21.8.2019 21:08 | TVBA

Image in photogallery

Psychologička Broňa Plešková radí, ako deťom pomôcť zvládnuť stres (298)
21.8.2019 18:00 | Kristína Baluchová

Image in photogallery

METRO DNES - 21.08.2019 (52)
21.8.2019 18:00 | Metro Dnes

Image in photogallery

August 68 – Bratislavská jar? (58)
21.8.2019 17:00 | Jozef Hübel


Image in photogallery

PETRŽALSKÝCH 13 / 21.8.2019 (181) (51)
21.8.2019 16:33 | TV Bratislava

Image in photogallery

Petržalka je prvá mestská časť, ktorá plánuje zaviesť pilotný parkovací systém (29)
21.8.2019 16:22 | Metro Dnes

Image in photogallery

Petržalka je už 100 rokov súčasťou Bratislavy (39)
21.8.2019 13:57 | Monika Debnárová - Grznárová

Image in photogallery

Radnica odpovedá - viceprimátorka Lucia Štasselová (38)
21.8.2019 11:27 | Jozef Hübel


Image in photogallery

Môže takto dopadnúť nevinná rybačka? Prečítajte si príbeh nášho diváka! (59)
21.8.2019 10:48

Image in photogallery

METRO DNES - 20.08.2019 (49)
20.8.2019 18:00 | Metro Dnes

Image in photogallery

Podvyživené mestské časti dostali finančnú injekciu, dúfajú v komplexné riešenie (1080)
20.8.2019 18:00 | Metro Dnes

Image in photogallery

Tatiana Kurucová: Mestská polícia posiela do terénu počas letných mesiacov aj cyklohliadky  (37)
20.8.2019 15:11 | Metro Dnes


Image in photogallery

ZOODom dog race sa bude konať 31.8.2019 v Petržalke (696)
20.8.2019 14:46 | TV Bratislava

Image in photogallery

Týždeň v Novom Meste 17/2019 (45)
19.8.2019 18:15 | Tv Bratislava

Image in photogallery

METRO DNES - 19.08.2019 (50)
19.8.2019 18:00 | Metro Dnes

Image in photogallery

Povinná literatúra i ´letné´ čítanie s Kolomanom Kertészom Bagalom! (117)
19.8.2019 18:00 | Kristína Baluchová


Image in photogallery

City Lady 8 / 2019 (48)
19.8.2019 12:23 | Renáta Brimich Špačková

Image in photogallery

Sprevádzal nás Nežnou revolúciou i prvými slobodnými voľbami! Novinár Jozef Hübel prezradil i to, akým médiám sa treba dnes vyhnúť. (173)
16.8.2019 18:00 | Kristína Baluchová

Image in photogallery

METRO DNES - 16.08.2019 (66)
16.8.2019 18:00 | Metro Dnes

Image in photogallery

Najčastejšie porušenia správy bytových domov v praxi (60)
16.8.2019 17:00 | Oľga Valentová



123...253 >>

Komerčná spolupráca


Komerčná spolupráca




© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam