logo
Nákupný košík



HLAVNÉ MENU

Ako fázovať televíznu kampaň?

1.4.2016 10:25 | TVBA

Pri kúpe televíznej kampane je dôležité premýšľať o stratégii "phasing" alebo "flighting", ako aj o "poklese". To určuje, ako kupujete TVR počas týždňov v roku, a tiež váhu hodnotení, ktoré kupujete.

V plánoch televízneho vysielania existujú tri široké tvary kampaní: výbuch, kvapkanie a pulzovanie.

 

planning_buying_tv_how_to_phase

 

Výbuch - vyhorenie

Znamená veľkú váhu reklamy v krátkom čase. Používa sa, ak sa chcete rýchlo dostať k veľkému počtu ľudí. Ak ste kupovali 400 ratingov, reklamný výpadok by bol pravdepodobne 100 TVR za týždeň počas 4 týždňov.

Stratégia "burstov" sa často využíva pri nových produktoch a sezónnych značkách.

Kvapkanie

Toto je najjednoduchší typ reklamy v dlhšom časovom rámci. Tento typ sa môže použiť vtedy, keď chcete, aby vaša kampaň mala pomalé horenie a budovala sa pomaly. To tiež znamená, že budete na vzduchu dlhšie. Ak ste kúpili 400 hodnotení, kampaň na odkvapkávanie by s najväčšou pravdepodobnosťou predstavovala 50 TVR týždenne v priebehu 8 týždňov.

Stratégia odkvapkávania je účinná pre kategórie nízkeho záujmu, ako napríklad poistenie.

V nižšie uvedenom príklade spoločnosť 4U Lawyers prijala stratégiu "vždy na" kvapkanie, ktorá prebieha medzi 50 - 110 TVR za týždeň, ale bola každý týždeň v roku. Môžu to robiť, pretože na ich značku neexistuje sezónnosť a ide o veľmi nízku kategóriu záujmov, ktorá je relevantná iba pre ľudí, ktorí sú na trhu a potrebujú túto službu. Táto stratégia zaisťuje konzistentnú prítomnosť, ktorá zabezpečí, že sú vždy tam, aby "aktivovali" spotrebiteľov, keď prídu na trh.

how_to_phase_tv_campaign_slide3

 

Pulzovanie

Ľudia majú vynikajúcu schopnosť pamätať si televíznu reklamu. Preto ak sú peniaze obmedzené a chcete byť čo najdlhšie, môžete sa rozhodnúť pre pulznú kampaň. To znamená reklamný týždeň - nereklamný týždeň. Ak ste kúpili 400 hodnotení, pulzná kampaň by bola pravdepodobne okolo 100 TVR každý druhý týždeň približne 8 týždňov.

Je tiež potrebné zistiť, koľko cieľových skupín musí vidieť reklamu a ako často. To bude znamenať určenie pokrytia a frekvencie.




Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print


Všetky videopríspevky uverejňujeme aj na:  Youtube kanál TV Bratislava


  • Efektivita televíznej reklamy po všetkých stránkach zosilnela. Vedia to najsilnejšie značky a preto má TV reklama najväčší podiel v mediamixe.
  • Televízia je sledovaná viac ako kedykoľvek predtým a vo všetkých vekových kategóriách. Je všade a vo viacerých platformách.
  • Synergia televízie a online je úchvatná - vzájomne si pomáhajú.
  • Sociálne (získané) médiá nestačia. Ak platená reklama, tak dôveryhodné masmédiá, ktoré naštartujú kampaň.

Táto sekcia je určená tým, ktorí uvažujú o TV reklame, ale nemajú dostatok informácií a skúseností. Tu sa dozviete všetko podstatné o reklame v televízií a ako sa dostať medzi najlepších.

 

Image in photogallery
8 potrieb pre ktoré sledujeme video / výsledky štúdie Thinkbox (2171)
16.2.2019 10:49 | Mária Urlandova

Image in photogallery
Televízia je srdcom videosveta (457)
15.2.2019 15:25 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Televízna reklama je najbezpečnejšia reklamná investícia (462)
30.1.2019 01:34 | Mária Urlandová

Image in photogallery
TV reklama je najdôveryhodnejšia, kto je na konci? (472)
30.1.2019 01:13 | Mária Urlandová


Image in photogallery
Aké má televízia miesto v marketingovej komunikácií (2688)
27.1.2018 07:57 | TVBA

Image in photogallery
Ako manažovať a spravovať reklamu (3203)
17.1.2018 07:55 | TV Bratislava

Image in photogallery
Pravda o mládeži - motivácie pre sledovanie videí (3275)
19.12.2017 07:26 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Efektívnosť marketingu v digitálnej ére a médiá  (1118)
7.12.2017 09:04 | Mária Urlandová


Image in photogallery
Čo je to AFP - program financovaný inzerentom? (2149)
4.5.2017 14:17 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Paleta obsahového partnerstva v televízií (2306)
4.5.2017 09:49 | Regiontvnet

Image in photogallery
Úvod do obsahu AFP a značkového obsahu (2075)
2.5.2017 12:39 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Úvod do spotovej reklamy (1629)
21.4.2017 07:51 | Regiontvnet


Image in photogallery
Čo dokazujú výskumy v televíznej reklamy (2756)
13.4.2017 08:18 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Čo treba zvážiť pri plánovaní a kúpe TV kampane? (2692)
10.4.2017 10:23 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Aké sú vaše ciele a čo chcete TV reklamou dosiahnuť ? (2367)
9.4.2017 13:43 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Ako efektívne zacieliť na skupiny? (2518)
8.4.2017 14:37 | RegionTVnet


Image in photogallery
Možnosti regionálneho plánovania TV (3682)
5.4.2017 11:45 | RegionTVnet

Image in photogallery
Kedy by ste mali inzerovať v televízií? (2371)
4.4.2017 07:58 | RegionTVnet

Image in photogallery
Televízia multiplikuje úspech ostatných médií v mixe (2864)
2.4.2017 15:15 | RegionTVnet

Image in photogallery
Pravidlá a odôvodnenie umiestnenia produktov (2139)
13.5.2016 13:54 | Mária Urlandová


Image in photogallery
Typy umiestnenia produktu (2373)
10.5.2016 14:58 | Regiontvnet

Image in photogallery
4 spôsoby, ako sa dostať značkový obsah na obrazovku (2870)
9.5.2016 18:29 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Ako získať to najlepšie zo značkového obsahu (2346)
5.5.2016 15:25 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Úvod do Video on demand (2358)
5.5.2016 08:23 | Regiontvnet


Image in photogallery
Kto sú vysielatelia VOD (2591)
5.5.2016 08:11 | Regiontvnet

Image in photogallery
Získané média nemôžu nahradiť hromadné médiá (3086)
4.5.2016 11:17 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Ako odhadnúť sledovanosť regionálnej TV  (1972)
3.5.2016 15:40 | Regiontvnet

Image in photogallery
Prehľad obsahových partnerstiev (2042)
3.5.2016 07:30 | Regiontvnet


Image in photogallery
Objavte regionálnu televíziu pre vašu úspešnú kampaň  (2701)
27.4.2016 08:15 | Regiontvnet

Image in photogallery
Televízia má rýchlu odozvu (2844)
15.4.2016 07:42 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Televízia je všade (2676)
15.4.2016 07:18 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Televízia pôsobí na emócie a popularizuje značky (2821)
13.4.2016 18:08 | Mária Urlandová


Image in photogallery
Televízia je životne dôležitá aj pre dlhodobý úspech značky (2547)
13.4.2016 14:44 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Televízia je steroid pre iné médiá (2811)
13.4.2016 14:41 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Televízia má bezkonkurenčný rozsah a dosah (2490)
13.4.2016 12:01 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Čo sa stane, keď odoberiete ľuďom obľúbené značky? (2389)
13.4.2016 10:30 | RegionTVnet


Image in photogallery
Plánovanie televízneho vysielania (2406)
13.4.2016 08:14 | Regiontvnet

Image in photogallery
Ako fázovať televíznu kampaň? (2445)
1.4.2016 10:25 | TVBA

Image in photogallery
Koľko stojí teleshopping? (1873)
26.3.2016 15:09 | Mária Urlandová

Image in photogallery
AFP pomáhajú značkám vyniknúť na preplnenej televíznej scéne (3551)
7.6.2010 15:20 | Regiontvnet





Komerčná spolupráca

Komerčná spolupráca


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam