logo
Nákupný košík



HLAVNÉ MENU

Objavte regionálnu televíziu pre vašu úspešnú kampaň

27.4.2016 08:15 | Regiontvnet

Regionálne informácie sú na prvom mieste! Čím je pre obyvateľa udalosť bližšia, tým je pre neho zaujímavejšia.
Regionálna televízia plní jedi
nečnú, nezastupiteľnú úlohu - informovať o dianí v najbližšom okolí. Osobný vzťah a blízkosť k trhu ju robia výnimočnou.
Prečo regionálna televízia? Pretože spĺňa sen každého média! Teší sa vernosti a záujmu divákov! To je jasný úspech!

 

Aká je regionálna televízia?

  • Má uznanie u divákov a veľké sympatie
    Miestne správy, rozhovory s volenými politikmi, informácie z kultúry a ekonomiky, debaty o regionálnych otázkach a oznámenia o podujatiach – majú, vzhľadom na svoju hodnotu a bezkonkurenčnosť v najbližšom okolí, uznanie u divákov a veľké sympatie.
  • Má nadpriemerné verné publikum
    Najmä regionálne televízie ponúkajú vysoký realizmus a tým aj pravosť. Miestna televízia je pre ľudí dôveryhodná a má vysokú mienkotvornú funkciu. Dodajte svojej kampani správne publikum na správnom kanáli a vybudujte svojej značke slávu a vernosť.
  • Reklama v regionálnej televízií neprekáža - je považovaná za súčasť programu.
    Prieskumy dokazujú, že drvivá väčšina obyvateľov dôveruje lokálnej reklame. Regionálna televízia má to, o čom iní iba snívajú: 69 percent divákov chce vidieť reklamy v regionálnej TV! Reklama nie je vnímaná ako rušivá, nepôsobí v programe ako cudzí element. Zatiaľ čo tradičná reklama v komerčnej televízii je impulz pre odchod od televízora, v miestnej televízii reprezentuje faktor pre zotrvanie. Kde inde nájdete takú vnímavosť k reklame?

 

Čo tým získate?

  • Vaše reklamné oznámenie bude mať najvyššiu pozornosť medzi divákmi
    Unikátne formy reklamy sa dajú hravo prispôsobiť miestnej pobočke podniku, či obchodným podmienkam a tak zaručujú vysokú úroveň pozornosti publika. Má vysoký počet opakovaní a to vyhovuje z dôvodu odlišného správania sa televíznych divákov.
  • Efektívna cielená reklama bez strát z rozptylu.
    Reklama v miestnej televízii umožňuje inzerentom osloviť cieľové publikum presne a v požadovanej lokalite. Trhoví inzerenti tak môžu eliminovať reklamné plytvanie.
  • Optimalizujete rozpočet
    Cenovo výhodná kampaň bude zameraná na konkrétnu demografiu a vek. Tento strategický spôsob eliminuje reklamné plytvanie, a preto optimalizujte efektivitu svojho rozpočtu.
  • Kampaň umožní otestovať pôsobenie reklamného posolstva v malom rozsahu.
    Výhodou marketingu je, že regionálne TV sú ako testovacie zariadenia. Otestujte kampaň na malej vzorke skôr, ako aktivujete národnú kampaň.

Silné pokrytie, lojálne publikum a regionálna identita na jednom mieste. Buďte pri tom!




Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print


Všetky videopríspevky uverejňujeme aj na:  Youtube kanál TV Bratislava
 1/15 >> nasledujúci


Reklamný spot

Klasická forma televíznej reklamy. Reklamný spot je krátky, akčný a vizuálne úderný.
Má spravidla 3 fázy. Najskôr strhne pozornosť ostrým predelom, farebným efektom alebo rýchlym pohybom, potom poskytne emotívne zabalenú informáciu a nakoniec poskytne údaje o možnosti získania produktu.

 

Telenákup - teleshopping

Telenákup je priama ponuka vysielaná verejnosti s cieľom poskytnúť tovar alebo služby za odplatu. Priama ponuka znamená, že obsahom telenákupného spotu je okrem výzvy na nákup aj uvedenie ceny a kontaktu.
Telenákupný spot má do 15 minút a obvykle je vyrobený v štylizovanej hranej forme. Moderátor priamo a opakovane vyzýva ku kúpe prezentovaného produktu.

Telenákupný program je relácia nad 15 minút, a slúži na predaj produktov a služieb.

 

Content partnerships - obsahové partnerstvo

V posledných rokoch majú značky viac možností na spoluprácu s televíziou ako kedykoľvek predtým.
Partnerský kontent - kde sa značky približujú k televíznemu obsahu - je ohnisko inovácie a plodnej spolupráce.

Content partnership - obsahové partnerstvo je spoločný podnik medzi značkou, vysielateľom a výrobcom za účelom vytvorenia originálneho audiovizuálneho programu šíreného cez ľubovoľnú platformu médií. Zainteresované strany pri spolufinancovaní projektu zdieľajú práva na využívanie obsahu a jeho duševného vlastníctva.
Je to istý druh komunikačnej stratégie, keď si značka môže "zapožičať" hodnoty, atribúty televízneho obsahu a pocity ľudí, ktorí vďaka TV programu podľahli značke
.

  • Sponzoring
    je plnenie určené na priame alebo nepriame financovanie programu s cieľom propagovať názov alebo obchodné meo, ochrannú známku, dobrú povesť, tovary alebo aktivity poskytovateľa sponzoringu.

Zaručuje hlavnú pozíciu a maximálnu viditeľnosť vášmu cieľovému publiku.
• Je k dispozícii na národnej, regionálnej alebo miestnej úrovni.
• Vytvára efektívne prepojenia medzi značkou a jej témami.
• Ovplyvňuje rozhodnutia o kúpe.
• Poskytuje výnimočnú expozíciu na preplnenom trhu.

  • Program financovaný reklamou AFP
    je v podstate partnerstvo medzi televíznym kanálom a inzerentom. Inzerent úplne alebo čiastočne financuje televíznu produkciu a získava tak právo spojiť svoju značku s určitými hodnotami a skúsenosťami prostredníctvom televíznej produkcie.
    AFP boli pôvodnou formou financovania programov, pričom pojem "soap opera" si vybral meno z toho, že spoločnosti s mydlom často sponzorovali originálne televízne drámy. Toto pokračovalo až do zavedenia regulačných zásahov a vznikli reklamné prestávky.
    S nárastom televíznych nahrávacích zariadení, online vysielaním a obnovou miestnej televízie vysielatelia opäť hľadajú spôsob, ako financovať TV.
  • Product placement
    je zámerné umiestnenie značkového výrobku do audiovizuálneho diela za účelom jeho propagácie.
    Aby značka mohla mať prospech z umiestňovania produktov - zvuk, expozícia, kontextová - divák musí mať akceptáciu, že je relevantný alebo prospešný pre obsah.
    Teoreticky sa to nazýva "poznanie presvedčenia". Keď je znalosť presvedčenia vysoká, značka bude pravdepodobne vnímaná pozitívne. Keď sú znalosti o presvedčení nízke, značka nebude mať prospech.



Komerčná spolupráca


Komerčná spolupráca


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam