logo
Nákupný košík



HLAVNÉ MENU

Ako sa dostať do televízie

Pre záujemcov, ktorí chcú urobiť prvý krok k televíznej reklame sme vytvorili túto časť webovej stránky, ktorá vás bude sprevádzať všetkými týmito témami: plánovanie a nákup televízie a rozpočet na TV. V rámci týchto stránok nájdete veľa užitočných rád o tom, ako dostať značku do televízie bez ohľadu na váš rozpočet. Objavte skrytú marketingovú silu regionálnej televízie.  

 


Plánovanie a nákup televízie

Táto časť sa zameriava na niektoré kľúčové otázky, ktoré by ste si mali položiť pri plánovaní a kúpe vašej televíznej kampane. Odpovede na nasledujúce otázky sú základom každej televíznej kampane bez ohľadu na jej veľkosť.

Čo chceme reklamou dosiahnúť ?

Zmena vnímania značiek
Zmena správania sa ľudí
Priama reakcia
Demonštrácia
Udržanie si zákazníka
Uvádzanie nových značiek
Integrácia a rozprávanie príbehov

Image in photogallery
Ako manažovať a spravovať reklamu
17.1.2018 07:55 | TV Bratislava
Manažment reklamy je plánovaný manažérsky proces určený na dohľad a kontrolu ...

Image in photogallery
Plánovanie televízneho vysielania
13.4.2016 08:14 | Regiontvnet
Od sústredenia vášho úsilia, pulzovania a sponzorstva až po optimalizované ...

Image in photogallery
Čo treba zvážiť pri plánovaní a kúpe TV kampane?
10.4.2017 10:23 | Mária Urlandová
Táto časť vám poskytne prehľad o tom, čo by ste mali zvážiť pri plánovaní ...

Image in photogallery
Aké sú vaše ciele a čo chcete TV reklamou dosiahnuť ?
9.4.2017 13:43 | Mária Urlandová
Televízia je nekonečne všestranná a flexibilná. Má schopnosť plniť rôzne ...


Image in photogallery
Kedy by ste mali inzerovať v televízií?
4.4.2017 07:58 | RegionTVnet
Televízni inzerenti môžu vyvinúť stratégie, ktoré sa zameriavajú na konkrétne ...

Image in photogallery
Ako efektívne zacieliť na skupiny?
8.4.2017 14:37 | RegionTVnet
Tu sa môžete dozvedieť viac o analýze a nástrojoch potrebných na efektívne ...

Image in photogallery
Možnosti regionálneho plánovania TV
5.4.2017 11:45 | RegionTVnet
Existuje niekoľko dôvodov, prečo by značky nemuseli naraz zasiahnuť celú krajinu ...

Image in photogallery
Ako fázovať televíznu kampaň?
1.4.2016 10:25 | TVBA
Pri kúpe televíznej kampane je dôležité premýšľať o stratégii "phasing" ...


Image in photogallery
Televízia multiplikuje úspech ostatných médií v mixe
2.4.2017 15:15 | RegionTVnet
Všetky komunikačné kanály sú cenné a stojí za to preskúmať, či už sú ...

Image in photogallery
Ako odhadnúť sledovanosť regionálnej TV
3.5.2016 15:40 | Regiontvnet
Okrem niekoľkých výnimiek regionálne a lokálne stanice si prieskum sledovanosti ...

Image in photogallery
4 spôsoby, ako sa dostať značkový obsah na obrazovku
9.5.2016 18:29 | Mária Urlandová
Niektoré spôsoby, ako môžete získať značkový projekt na obrazovke, plus zákony ...






Komerčná spolupráca

Komerčná spolupráca


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam