logo
Nákupný košík



HLAVNÉ MENU

Čo dokazujú výskumy v televíznej reklamy

13.4.2017 08:18 | Mária Urlandová

Televízia je najefektívnejším reklamným médiom. To je fakt, ktorý potvrdzujú všetky veľké štúdie efektívnosti reklamy. Vytvára najväčší zisk, vytvára najviac predajov a dôsledne prekonáva všetko ostatné. Stojí nad ostatnými médiami pri riadení obchodných výsledkov a existuje množstvo výskumov, ktoré to dokazujú.

 

  • Investovanie do televízie zvyšuje účinnosť o 40%, tým sa stáva najúčinnejším médiom.
  • Televízna reklama vytvára najvyšší rast, ktorý prináša zisk. Priemerný podiel na trhu je 2,6 %, ktorý sa dá získať za rok pri používania TV reklamy
  • Televízna reklama sa stáva účinnejšou pri synergii s online, najmä online videom.
  • Toto sa zvýšilo na 40% v rokoch 2008 - 2016. Medzi rokmi 1980 a 1996 pridanie televízie do kampane viedlo k priemernému nárastu obchodných účinkov o 12%.
  • Televízna reklama prináša priemerný výnos vo výške 1,79 libry za každú minútu. To je vysoko nad ostatnými médiami a je účinnejšia ako kedykoľvek predtým.
  • Ekonometrická štúdia od spoločnosti Radio Advertising Bureau tiež ukázala, že televízia vytvára najväčší zisk.
    V kampaniach trvajúcich 3 a viac rokov televízna reklama vytvára priemerný nárast zisku takmer 140%.
  • Televízia prejavuje svoju hodnotu v dlhšom časovom rámci.
    Spotreba televízneho vysielania od prvého roku stále ovplyvňuje tržby v 2. roku takmer výrazne - v skutočnosti 45% celkového predaja televízora sa uskutočnil po prvom roku investovania. Ďalším najlepším médiom je tlač, ktoré zvyšuje podnikateľské efekty o 14% Zvyšuje tieto účinky v priemere o 41%.
  • Televízia dodáva do kampane najväčší počet obchodných efektov - veci ako predaj, zisk a podiel na trhu.
  • Televízia slúži krátkodobo aj dlhodobo, ale dlhodobý prístup vytvára najväčší zisk.
  • Zahrnutie televíznej reklamy do kampane zvyšuje svoju účinnosť šesťnásobne

Zdroj: TV advertising works, (IPA, "Účinnosť reklamy: dlhá a dlhá", 2013), (PwC, Payback 1, 2008), (RAB, "Rádio: Násobiteľ návratnosti investícií", 2014), (Ebiquity, 'Payback 4', 2014), (IPA "Efektívnosť v meniacej sa mediálnej scéne", 2017)


 



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print


Všetky videopríspevky uverejňujeme aj na:  Youtube kanál TV Bratislava


  • Efektivita televíznej reklamy po všetkých stránkach zosilnela. Vedia to najsilnejšie značky a preto má TV reklama najväčší podiel v mediamixe.
  • Televízia je sledovaná viac ako kedykoľvek predtým a vo všetkých vekových kategóriách. Je všade a vo viacerých platformách.
  • Synergia televízie a online je úchvatná - vzájomne si pomáhajú.
  • Sociálne (získané) médiá nestačia. Ak platená reklama, tak dôveryhodné masmédiá, ktoré naštartujú kampaň.

Táto sekcia je určená tým, ktorí uvažujú o TV reklame, ale nemajú dostatok informácií a skúseností. Tu sa dozviete všetko podstatné o reklame v televízií a ako sa dostať medzi najlepších.

 

Image in photogallery
8 potrieb pre ktoré sledujeme video / výsledky štúdie Thinkbox (2207)
16.2.2019 10:49 | Mária Urlandova

Image in photogallery
Televízia je srdcom videosveta (480)
15.2.2019 15:25 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Televízna reklama je najbezpečnejšia reklamná investícia (486)
30.1.2019 01:34 | Mária Urlandová

Image in photogallery
TV reklama je najdôveryhodnejšia, kto je na konci? (497)
30.1.2019 01:13 | Mária Urlandová


Image in photogallery
Aké má televízia miesto v marketingovej komunikácií (2715)
27.1.2018 07:57 | TVBA

Image in photogallery
Ako manažovať a spravovať reklamu (3225)
17.1.2018 07:55 | TV Bratislava

Image in photogallery
Pravda o mládeži - motivácie pre sledovanie videí (3299)
19.12.2017 07:26 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Efektívnosť marketingu v digitálnej ére a médiá  (1141)
7.12.2017 09:04 | Mária Urlandová


Image in photogallery
Čo je to AFP - program financovaný inzerentom? (2158)
4.5.2017 14:17 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Paleta obsahového partnerstva v televízií (2317)
4.5.2017 09:49 | Regiontvnet

Image in photogallery
Úvod do obsahu AFP a značkového obsahu (2086)
2.5.2017 12:39 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Úvod do spotovej reklamy (1641)
21.4.2017 07:51 | Regiontvnet


Image in photogallery
Čo dokazujú výskumy v televíznej reklamy (2784)
13.4.2017 08:18 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Čo treba zvážiť pri plánovaní a kúpe TV kampane? (2714)
10.4.2017 10:23 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Aké sú vaše ciele a čo chcete TV reklamou dosiahnuť ? (2378)
9.4.2017 13:43 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Ako efektívne zacieliť na skupiny? (2532)
8.4.2017 14:37 | RegionTVnet


Image in photogallery
Možnosti regionálneho plánovania TV (3700)
5.4.2017 11:45 | RegionTVnet

Image in photogallery
Kedy by ste mali inzerovať v televízií? (2384)
4.4.2017 07:58 | RegionTVnet

Image in photogallery
Televízia multiplikuje úspech ostatných médií v mixe (2880)
2.4.2017 15:15 | RegionTVnet

Image in photogallery
Pravidlá a odôvodnenie umiestnenia produktov (2152)
13.5.2016 13:54 | Mária Urlandová


Image in photogallery
Typy umiestnenia produktu (2386)
10.5.2016 14:58 | Regiontvnet

Image in photogallery
4 spôsoby, ako sa dostať značkový obsah na obrazovku (2893)
9.5.2016 18:29 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Ako získať to najlepšie zo značkového obsahu (2359)
5.5.2016 15:25 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Úvod do Video on demand (2379)
5.5.2016 08:23 | Regiontvnet


Image in photogallery
Kto sú vysielatelia VOD (2611)
5.5.2016 08:11 | Regiontvnet

Image in photogallery
Získané média nemôžu nahradiť hromadné médiá (3114)
4.5.2016 11:17 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Ako odhadnúť sledovanosť regionálnej TV  (1989)
3.5.2016 15:40 | Regiontvnet

Image in photogallery
Prehľad obsahových partnerstiev (2052)
3.5.2016 07:30 | Regiontvnet


Image in photogallery
Objavte regionálnu televíziu pre vašu úspešnú kampaň  (2712)
27.4.2016 08:15 | Regiontvnet

Image in photogallery
Televízia má rýchlu odozvu (2857)
15.4.2016 07:42 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Televízia je všade (2689)
15.4.2016 07:18 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Televízia pôsobí na emócie a popularizuje značky (2836)
13.4.2016 18:08 | Mária Urlandová


Image in photogallery
Televízia je životne dôležitá aj pre dlhodobý úspech značky (2558)
13.4.2016 14:44 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Televízia je steroid pre iné médiá (2821)
13.4.2016 14:41 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Televízia má bezkonkurenčný rozsah a dosah (2502)
13.4.2016 12:01 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Čo sa stane, keď odoberiete ľuďom obľúbené značky? (2417)
13.4.2016 10:30 | RegionTVnet


Image in photogallery
Plánovanie televízneho vysielania (2421)
13.4.2016 08:14 | Regiontvnet

Image in photogallery
Ako fázovať televíznu kampaň? (2469)
1.4.2016 10:25 | TVBA

Image in photogallery
Koľko stojí teleshopping? (1886)
26.3.2016 15:09 | Mária Urlandová

Image in photogallery
AFP pomáhajú značkám vyniknúť na preplnenej televíznej scéne (3562)
7.6.2010 15:20 | Regiontvnet





Komerčná spolupráca

Komerčná spolupráca


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam