logo
Nákupný košík



HLAVNÉ MENU

Objavte regionálnu televíziu pre vašu úspešnú kampaň

27.4.2016 08:15 | Regiontvnet

Regionálne informácie sú na prvom mieste! Čím je pre obyvateľa udalosť bližšia, tým je pre neho zaujímavejšia.
Regionálna televízia plní jedi
nečnú, nezastupiteľnú úlohu - informovať o dianí v najbližšom okolí. Osobný vzťah a blízkosť k trhu ju robia výnimočnou.
Prečo regionálna televízia? Pretože spĺňa sen každého média! Teší sa vernosti a záujmu divákov! To je jasný úspech!

 

Aká je regionálna televízia?

  • Má uznanie u divákov a veľké sympatie
    Miestne správy, rozhovory s volenými politikmi, informácie z kultúry a ekonomiky, debaty o regionálnych otázkach a oznámenia o podujatiach – majú, vzhľadom na svoju hodnotu a bezkonkurenčnosť v najbližšom okolí, uznanie u divákov a veľké sympatie.
  • Má nadpriemerné verné publikum
    Najmä regionálne televízie ponúkajú vysoký realizmus a tým aj pravosť. Miestna televízia je pre ľudí dôveryhodná a má vysokú mienkotvornú funkciu. Dodajte svojej kampani správne publikum na správnom kanáli a vybudujte svojej značke slávu a vernosť.
  • Reklama v regionálnej televízií neprekáža - je považovaná za súčasť programu.
    Prieskumy dokazujú, že drvivá väčšina obyvateľov dôveruje lokálnej reklame. Regionálna televízia má to, o čom iní iba snívajú: 69 percent divákov chce vidieť reklamy v regionálnej TV! Reklama nie je vnímaná ako rušivá, nepôsobí v programe ako cudzí element. Zatiaľ čo tradičná reklama v komerčnej televízii je impulz pre odchod od televízora, v miestnej televízii reprezentuje faktor pre zotrvanie. Kde inde nájdete takú vnímavosť k reklame?

 

Čo tým získate?

  • Vaše reklamné oznámenie bude mať najvyššiu pozornosť medzi divákmi
    Unikátne formy reklamy sa dajú hravo prispôsobiť miestnej pobočke podniku, či obchodným podmienkam a tak zaručujú vysokú úroveň pozornosti publika. Má vysoký počet opakovaní a to vyhovuje z dôvodu odlišného správania sa televíznych divákov.
  • Efektívna cielená reklama bez strát z rozptylu.
    Reklama v miestnej televízii umožňuje inzerentom osloviť cieľové publikum presne a v požadovanej lokalite. Trhoví inzerenti tak môžu eliminovať reklamné plytvanie.
  • Optimalizujete rozpočet
    Cenovo výhodná kampaň bude zameraná na konkrétnu demografiu a vek. Tento strategický spôsob eliminuje reklamné plytvanie, a preto optimalizujte efektivitu svojho rozpočtu.
  • Kampaň umožní otestovať pôsobenie reklamného posolstva v malom rozsahu.
    Výhodou marketingu je, že regionálne TV sú ako testovacie zariadenia. Otestujte kampaň na malej vzorke skôr, ako aktivujete národnú kampaň.

Silné pokrytie, lojálne publikum a regionálna identita na jednom mieste. Buďte pri tom!




Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print


Všetky videopríspevky uverejňujeme aj na:  Youtube kanál TV Bratislava
 /27 >> nasledujúci


  • Efektivita televíznej reklamy po všetkých stránkach zosilnela. Vedia to najsilnejšie značky a preto má TV reklama najväčší podiel v mediamixe.
  • Televízia je sledovaná viac ako kedykoľvek predtým a vo všetkých vekových kategóriách. Je všade a vo viacerých platformách.
  • Synergia televízie a online je úchvatná - vzájomne si pomáhajú.
  • Sociálne (získané) médiá nestačia. Ak platená reklama, tak dôveryhodné masmédiá, ktoré naštartujú kampaň.

Táto sekcia je určená tým, ktorí uvažujú o TV reklame, ale nemajú dostatok informácií a skúseností. Tu sa dozviete všetko podstatné o reklame v televízií a ako sa dostať medzi najlepších.

 

Image in photogallery
8 potrieb pre ktoré sledujeme video / výsledky štúdie Thinkbox (2230)
16.2.2019 10:49 | Mária Urlandova

Image in photogallery
Televízia je srdcom videosveta (489)
15.2.2019 15:25 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Televízna reklama je najbezpečnejšia reklamná investícia (507)
30.1.2019 01:34 | Mária Urlandová

Image in photogallery
TV reklama je najdôveryhodnejšia, kto je na konci? (513)
30.1.2019 01:13 | Mária Urlandová


Image in photogallery
Aké má televízia miesto v marketingovej komunikácií (2721)
27.1.2018 07:57 | TVBA

Image in photogallery
Ako manažovať a spravovať reklamu (3236)
17.1.2018 07:55 | TV Bratislava

Image in photogallery
Pravda o mládeži - motivácie pre sledovanie videí (3313)
19.12.2017 07:26 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Efektívnosť marketingu v digitálnej ére a médiá  (1150)
7.12.2017 09:04 | Mária Urlandová


Image in photogallery
Čo je to AFP - program financovaný inzerentom? (2162)
4.5.2017 14:17 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Paleta obsahového partnerstva v televízií (2319)
4.5.2017 09:49 | Regiontvnet

Image in photogallery
Úvod do obsahu AFP a značkového obsahu (2091)
2.5.2017 12:39 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Úvod do spotovej reklamy (1645)
21.4.2017 07:51 | Regiontvnet


Image in photogallery
Čo dokazujú výskumy v televíznej reklamy (2790)
13.4.2017 08:18 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Čo treba zvážiť pri plánovaní a kúpe TV kampane? (2724)
10.4.2017 10:23 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Aké sú vaše ciele a čo chcete TV reklamou dosiahnuť ? (2385)
9.4.2017 13:43 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Ako efektívne zacieliť na skupiny? (2539)
8.4.2017 14:37 | RegionTVnet


Image in photogallery
Možnosti regionálneho plánovania TV (3713)
5.4.2017 11:45 | RegionTVnet

Image in photogallery
Kedy by ste mali inzerovať v televízií? (2390)
4.4.2017 07:58 | RegionTVnet

Image in photogallery
Televízia multiplikuje úspech ostatných médií v mixe (2899)
2.4.2017 15:15 | RegionTVnet

Image in photogallery
Pravidlá a odôvodnenie umiestnenia produktov (2155)
13.5.2016 13:54 | Mária Urlandová


Image in photogallery
Typy umiestnenia produktu (2396)
10.5.2016 14:58 | Regiontvnet

Image in photogallery
4 spôsoby, ako sa dostať značkový obsah na obrazovku (2903)
9.5.2016 18:29 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Ako získať to najlepšie zo značkového obsahu (2363)
5.5.2016 15:25 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Úvod do Video on demand (2396)
5.5.2016 08:23 | Regiontvnet


Image in photogallery
Kto sú vysielatelia VOD (2623)
5.5.2016 08:11 | Regiontvnet

Image in photogallery
Získané média nemôžu nahradiť hromadné médiá (3131)
4.5.2016 11:17 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Ako odhadnúť sledovanosť regionálnej TV  (2001)
3.5.2016 15:40 | Regiontvnet

Image in photogallery
Prehľad obsahových partnerstiev (2054)
3.5.2016 07:30 | Regiontvnet


Image in photogallery
Objavte regionálnu televíziu pre vašu úspešnú kampaň  (2727)
27.4.2016 08:15 | Regiontvnet

Image in photogallery
Televízia má rýchlu odozvu (2869)
15.4.2016 07:42 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Televízia je všade (2703)
15.4.2016 07:18 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Televízia pôsobí na emócie a popularizuje značky (2849)
13.4.2016 18:08 | Mária Urlandová


Image in photogallery
Televízia je životne dôležitá aj pre dlhodobý úspech značky (2574)
13.4.2016 14:44 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Televízia je steroid pre iné médiá (2831)
13.4.2016 14:41 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Televízia má bezkonkurenčný rozsah a dosah (2514)
13.4.2016 12:01 | Mária Urlandová

Image in photogallery
Čo sa stane, keď odoberiete ľuďom obľúbené značky? (2421)
13.4.2016 10:30 | RegionTVnet


Image in photogallery
Plánovanie televízneho vysielania (2435)
13.4.2016 08:14 | Regiontvnet

Image in photogallery
Ako fázovať televíznu kampaň? (2481)
1.4.2016 10:25 | TVBA

Image in photogallery
Koľko stojí teleshopping? (1891)
26.3.2016 15:09 | Mária Urlandová

Image in photogallery
AFP pomáhajú značkám vyniknúť na preplnenej televíznej scéne (3572)
7.6.2010 15:20 | Regiontvnet






Komerčná spolupráca


Komerčná spolupráca


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam