logo
Nákupný košík



HLAVNÉ MENU

Televízna reklama je najbezpečnejšia reklamná investícia

30.1.2019 01:34 | Mária Urlandová

Televízia je raketové palivo pre značky. Je nenahraditeľná. Či už v krátkodobom alebo dlhodobom horizonte dosahuje najväčší zisk pri najvyššej nákladovej efektívnosti a pri najnižšom riziku. 
Každá veľká štúdia o efektívnosti reklamy - vrátane tých, ktoré si objednali konkurenčné médiá - súhlasí s tým, že televízia prekonáva všetky ostatné.

"Zisková schopnosť: obchodný prípad pre reklamu" (2017) podľa Ebiquity a Gain Theory zistil, že televízna reklama:

  • Zodpovedá za 71% celkového zisku vytvoreného reklamou pri priemernej návratnosti investícií za 3 roky.
  • Je najefektívnejšia aj ako krátkodobá reklama, ktorá zodpovedá za 62% z celkového zisku vytvoreného reklamou v krátkodobom horizonte.
  • TV je "najbezpečnejšia" reklamná investícia 
    Krátkodobá analýza ukázala, že TV je najnižšou rizikovou investíciou pre inzerentov, pričom 70% kampaní prináša z krátkodobého hľadiska výnos. v priebehu 3-6 mesiacov.
    Pri pohľade na celkový zisk počas 3 rokov po ukončení reklamných kampaní dosiahlo 86% reklamných kampaní zisk z výnosov, za ktorými nasledovalo tlač (78%), rozhlas (75%), online video (67%), %) a online zobrazenie (40%)
TV-reklama-works-snímek2

TV-reklama-works-snímek3

Médiá v centre pozornosti (2017) nástroja IPA Les Binet a Peter Field odhalili, že:

  • Investovanie do televízie zvyšuje efektívnosť o 40%, čím sa stáva najefektívnejším médiom.
  • Televízna reklama najlepšie pri vytváraní najvyššieho rastu, ktorý prináša zisk, s priemerným podielom na trhu na úrovni 2,6% získaným za rok pri použití televíznej reklamy.
  • Televízna reklama sa stáva účinnejšou aj z dôvodu rastúcej synergie s on-line, najmä on-line videom.

TV-reklama-works-Slide1V rokoch 1980-1996 pridanie televízie k kampani viedlo k priemernému nárastu podnikateľských efektov o 12%. To sa zvýšilo na 40% v rokoch 2008 - 2016.

Zdroj: https://www.thinkbox.tv/Why-TV/TV-advertising-is-more-effective-than-ever

  •  
  •  


Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print


Všetky videopríspevky uverejňujeme aj na:  Youtube kanál TV Bratislava


Reklamná kampaň

  • Hromadné médiá sú rozhodujúce pre riadenie rastu
    Penetrácia má trikrát väčšiu pravdepodobnosť, že bude hlavnou hnacou silou rastu a zisku. Rozsah média je hlavným motorom účinnosti.

    Získané médiá (napr. sociálne siete) nemôžu pôsobiť ako náhrada za investovanie do veľkých mediálnych kanálov. Sú jednoducho vedľajším produktom tejto investície.
    Efektívnosť marketingu »
  • Dôležité pre inzerentov je, že TV reklamy predstavujú 95% všetkých videoreklám, kým YouTube predstavuje iba 0,9%. Osobitne pre vek 16 až 34 rokov, televízia tvorí 90% videoreklamy, a v službe YouTube 2,9%.
    TV je srdcom videosveta »
  • Synergia televízie a online je obrovská
    Televízia znásobuje úspech ostatných médiatypov. Kampane, ktoré používajú televíziu a online zároveň, sú dvakrát účinnejšie ako kampane bez televízie.
    TV multiplikuje úspech ostatných v médiamixe »



Komerčná spolupráca


Komerčná spolupráca


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam