logo
Nákupný košík



HLAVNÉ MENU

TV reklama je najdôveryhodnejšia, kto je na konci?

30.1.2019 01:13 | Mária Urlandová

Škandály v posledných rokoch v súvislosti s podvodmi, nevhodným umiestňovaním reklám a ochranou osobných údajov v oblastiach online inzercie - najmä prostredníctvom Facebooku a YouTube, priniesli výraznú úľavu vysokej kvalite televízneho vysielania.

TV reklama je najdôveryhodnejšia

Televízna reklama je zodpovedná za svoju moc a vplyv a prísne regulovaná zákonom - a diváci to vedia.
Televízia je najdôveryhodnejšou formou reklamy, to prináša aj klientom značku kvality a dôveryhodnosti.
Poradie dôvery je:
1. TV reklama - 42%
2. Noviny - 13%
3. Webstránka - 9%
4. Rádio - 8%
5. Magazíny - 8%
6. Youtube - 6%
7. Sociálne média - 5%
8. Vyhľadávanie - 4%
9. Outdoor - 3%

V skutočnosti sa najviac sa dôveruje odporúčaniu od ľudí 82%, rodiny a priateľov. S tým počítajú najmä sociálne siete. Existujú totiž  tzv. influenceri, ktorí sú platení za statusy a lajkovanie. Ale ľudia cítia, že sa im niečo podsúva, prestávajú veriť svojím "priateľom" vo virtuálnej realite, hoci o sebe sami radi podsúvajú krajší obraz.

https://www.thinkbox.tv/Why-TV/TV-is-brand-safest



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print


Všetky videopríspevky uverejňujeme aj na:  Youtube kanál TV Bratislava


Reklamná kampaň

  • Hromadné médiá sú rozhodujúce pre riadenie rastu
    Penetrácia má trikrát väčšiu pravdepodobnosť, že bude hlavnou hnacou silou rastu a zisku. Rozsah média je hlavným motorom účinnosti.

    Získané médiá (napr. sociálne siete) nemôžu pôsobiť ako náhrada za investovanie do veľkých mediálnych kanálov. Sú jednoducho vedľajším produktom tejto investície.
    Efektívnosť marketingu »
  • Dôležité pre inzerentov je, že TV reklamy predstavujú 95% všetkých videoreklám, kým YouTube predstavuje iba 0,9%. Osobitne pre vek 16 až 34 rokov, televízia tvorí 90% videoreklamy, a v službe YouTube 2,9%.
    TV je srdcom videosveta »
  • Synergia televízie a online je obrovská
    Televízia znásobuje úspech ostatných médiatypov. Kampane, ktoré používajú televíziu a online zároveň, sú dvakrát účinnejšie ako kampane bez televízie.
    TV multiplikuje úspech ostatných v médiamixe »



Komerčná spolupráca


Komerčná spolupráca


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam