logo
Nákupný košík



HLAVNÉ MENU

Koľko stojí reklama

Uvažujete o reklame v televízií, ale neviete koľko to bude stáť? TV reklama nie je taká drahá, ako o nej kolujú mýty.
Cena za vysielanie televíznej reklamy je veľmi výhodná oproti iným reklamným nosičom, čo sa týka ceny za jedno zobrazenie.
Cena za kampaň je porovnateľná s cenou v tlači  alebo na internete, ale účinnejšia vďaka emócii, ktorú odovzdáva.

Neváhajte prekonzultovať formu a vyžiadať si nezáväznú cenovú kalkuláciu. Píšete na reklama@tvba.sk, tel.: 0903 445 632
Vaše meno: *
Uveďte vašu e-mailovú adresu: *

* Polia označené hviezdičkou sú povinné



Cena za reklamu

Cena za reklamný spot je súčinom základnej ceny a počtu divákov na relevantnom území. Zvolená základná jednotková cena za 30 sekundový spot je 0,0003 Eur/zobrazenie - divák.

P
re odvysielanie 30 sekundového reklamného spotu pri rovnomernej kampani je cena
:
0,0003 x 200 000 divákov  = 60 Eur.

Pri kampani viacerých regionálnych staníc sa cena pre jednotlivé stanice sa líši v závislosti od počtu divákov. (Jednotková cena za zobrazenie reklamy je pre všetky stanice rovnaká.)
Metódu predaja reklamy sme vyvinuli pre predaj multiregionálnej reklamy. Bližšie informácie sú tu.

Pre zaujímavosť porovnanie s RTVS – Dvojka

Ak poznáme trhový podiel akejkoľvek z národných TV, dokážeme vypočítať, koľko u nich stojí „jedno zobrazenie - oslovený divák.
Napríklad RTVS Dvojka má trhový podiel 4%, to znamená 160 000 divákov (4% z 4 mil. obyvateľov).
Cena za spot v RTVS Dvojka (november 2015)  je 500 Eur, z toho vyplýva, že cena na jedného diváka je 0,003125 Eura (500/160 000).
Oproti tomu je cena za spot v TV Bratislava 60 Eur, cena za jedno zobrazenie je 0,0003 Eura  –  a to je jedna desatina z ceny RTVS Dvojka

Pre porovnanie Youtube a FB:

https://www.goup.sk/youtube-reklama/
https://viamedia.sk/blog/google-adwords/kolko-stoji-rekama-na-youtube

Predtým ako sa rozhodnete si položte otázky

  • Koľko stoji vzhliadnutie otravného banneru na internete?
  • Koľko stojí jeden motorista, ktorý možno videl veľkoplošnú vonkajšiu reklamu?
  • Koľko stojí jedno vzhliadnutie videa na youtube, pokiaľ sa vám nepodarilo vyrobiť masovo sledované virálne video ? Pokrylo toto potrebnú cieľovú skupinu?
  • Ruku na srdce, potrebujete zákazníkov, alebo byť iba IN –  presvedčiť svojho šéfa, že ste trendoví v nových internetových médiách? Verte, šéf/klient potrebuje predávať svoje produkty,  a teda potrebuje účinný mediamix.


Neváhajte prekonzultovať formu a vyžiadať si nezáväznú cenovú kalkuláciu. 
Napíšte alebo zavolajte: 0903 445 632
reklama@tvba.sk

10 dôvodov - prečo sledovať TV Bratislava

1. Regionálne informácie sú na prvom mieste. Sme blízko k ľuďom.
2. Slúžime verejnosti
3. Pestujeme regionálnu identitu a máme integračnú funkciu
4. Analyzujeme, hľadáme odpovede, témy riešime detailnejšie ako národné médiá
5. Pomáhame ľuďom meniť svet k lepšiemu a to začína na miestnej úrovni
6. Informujeme pravdivo, to sa dá ľahko overiť - stačí sa pozrieť z okna
7. Program vyrábame každý deň - vždy sa oplatí sledovať TV alebo archív
8. TV je dostupná všade: v lineárnych sieťach i online na internete
9. Záujem o regionálne vysielanie rastie aj vplyvom internetu a sociálnych sietí
10. Televíziu sledujú zo zodpovednosti - majú radi svoje mesto a krajinu.


Komerčná spolupráca

Komerčná spolupráca


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam