logo
Nákupný košík



HLAVNÉ MENU

 

Public relations

Komunikáciu s verejnosťou - PR realizujeme formou informačných príspevkov vo vysielaní. Po dohode na podmienkach a odvysielani, môžete s videom ďalej pracovať, napríklad pri propagácií v online prostredí.


Interview

Rozhovor realizujeme v štúdiu, alebo v priestoroch klienta. V rozhovore s moderátorom môžete informovať o svojich produktoch a službách. Komerčný rozhovor môže vyzerať aj ako prezentácia na spôsob poradenstva pri voľbe správneho riešenia.
Ťažiskom rozhovoru sú ľudia, ktorí majú zvláštnu úlohu v spoločnosti. Ľudia, ktorých každodenný život nie je obyčajný, ale vždy vzrušujúci. Významnú úlohu pri predaji hrá aj čaro osobnosti respondenta.

 


Reportáž

Reportáž je televíziou vytvorený PR príbeh. Prídeme za vami do podniku, navštívime vás na akcii, urobíme s vami a vašimi partnermi rozhovory, ukážeme vás v tom najlepšom svetle.
Spracovaním je ako iná reportáž publicistického charakteru, my však spropagujeme vašu značku, výrobky a služby a ich kvalitu, alebo vami organizovanú akciu.


Televízna diskusia

Moderovaná diskusia zo zainteresovanými odborníkmi na zvolenú spoločenskú tému.
Témy: zdravotníctvo, ekonomika, politika, starostlivosť o seniorov, technológie a podobne, všetko čo môže zaujímať našich divákov.
Prvítajú vás naši skúsení moderátori: Jozef Hubel, Olga Valentová, Sandra Vychlopenová a Eva Sládková.


TV relácia

Objednať si môžete aj celú reláciu - seriál. Záujem máme o výrobu (hľadáme sponzora) na reláciie:  zdravie, životný štýl, pracovné ponuky, pre deti  a pod. Propagovať je možné aj myšlienku, napríklad vzťak ku životnému prostrediu.
Príkladom takejto spolupráce sú realizované programy pre samosprávu, čím informujú verejnosť o svojej činnosti, program o MHD či aktivitách poslancov v EP.



Kto sú naši klienti

Všetci, ktorí píšu a posielajú PR správy do médií.

  • PR agentúry, pretože potrebujú odozvu. Dnes už klienti vedia, že média neprídu urobiť prípevok spontánne, iba na základe komerčnej tlačovej správy.
  • Organizátori podujatí. Sponzorované príspevky na FB a bannery na internete vychádzajú poriadne draho, ak sa má posolstvo dostať k cieľovej skupine.
  • Inštitúcie, úrady, samosprávy a ministerstvá pri realizácií informačných kampaní.
  • Podniky a organizácie, ktoré sa venujú problematike zdravia, životného štýlu, spoločenskej zodpovednosti a pod.

 

Aké budú benefity

Zaplatíte iba produkciu profesionálneho videa, (ktoré by ste aj tak museli zaplatiť niekomu inému), ale získate:

  • Pozornosť masových divákov. Klasická televízia totiž, na rozdiel od online videa, ponúka aj lineárne vysielanie do sietí. Bez televízneho vysielania si "divákov" musíte draho nakupovať (kliky, lajky) a ani neviete, či sú to živí ľudia.
  • Tisíce zobrazení na web stránke TV Bratislava, v cieľovej skupine obyvateľov Bratislavy.
  • Spontánnych inluencerov na sociálnych sieťach. Televízia je steroid pre iné médiá, pomáha ostatným mediatypom. Kampane, ktoré využívajú televíziu a online, sú dvakrát efektívnejšie ako tie, ktoré majú iné aktivačné kanály. Vytvoríme haló efekt.
  • Imidž významného hráča, pretože televízia popularizuje.

Neváhajte prekonzultovať formu a vyžiadať si nezáväznú cenovú kalkuláciu. Píšete na reklama@tvba.sk, tel.: 0903 445 632
Vaše meno: *
Uveďte vašu e-mailovú adresu: *

* Polia označené hviezdičkou sú povinné




Komerčná spolupráca
Neváhajte prekonzultovať formu a vyžiadať si nezáväznú cenovú kalkuláciu. Píšete na reklama@tvba.sk, tel.: 0903 445 632
Vaše meno: *
Uveďte vašu e-mailovú adresu: *

* Polia označené hviezdičkou sú povinné




Komerčná spolupráca


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam