logo
Nákupný košík



HLAVNÉ MENU

Sponzoring a Product placement

Sponzoring je priame alebo nepriame financovanie programov s cieľom propagovať názov alebo obchodné meno, ochrannú známku, dobrú povesť, tovary alebo aktivity poskytovateľa sponzoringu.
Sponzor kombinuje svoju dôveryhodnosť s našim programom, nad ktorým prevezme záštitu.
Odmenou je sponzorský odkaz s logom sponzora.

 

Sponzorovaný program
Sponzoring sa realizuje  krátkym 5-15 sekúndovým sponzorským odkazom na začiatku a na konci programu vo forme "Tento program vám prináša ..."

Injektáž
Je umiestnenie loga záujemcu priamo vo vysielaní programu. Logo bude umiestnené v dohodnutom počte a dohodnutej dĺžke. Za predpokladu aj sponzoringu.

Súťaž
Vyhlásenie mena sponzora, v prípade ak máte zakúpený aj sponzorský sponzorský odkaz a poskytnete cenu do diváckej súťaže. Cena môže mať krátky popis.


  • Výhodou sponzoringu je nevtieravá, elegantná propagácia patrónov a časová nenáročnosť výroby sponzorského odkazu.
  • Dobré sponzorstvo môže poskytne efektívnu a cielenú komunikáciu s konkrétnym divákom.
  • Sponzorstvo môže byť skvelým spôsobom, ako sa značka môže dostať do televízie po prvý krát, relatívne lacným spôsobom.
  • Je oveľa jednoduchšie a lacnejšie uchovať si existujúcich zákazníkov ako si nájsť nových. Preto je naozaj dôležité pripomenúť vašim existujúcim zákazníkom, prečo milujú vašu značku. Televízna kampaň je schopná prinútiť zákazníka, aby sa cítil hrdý na svoju "značku", udržať v nich pocit priazne a hrejivosti, pokiaľ ide o ich výber značky. Najmä ich chráni pred pokrokom všetkých ostatných značiek, ktorí chcú získať vašich zákazníkov pre seba.


Product placement ( v skratke PP)  je zámerné umiestnenie značkového výrobku do audiovizuálneho diela za účelom jeho propagácie. Vhodný je pre elektroniku, nápoje, nábytok a pod. O existencii umiestnenia produktov je televízia povinná informovať na konci programu.
 

Príklady použitia product placementu:

  • priamy záber na produkt tak, že zaberá väčšinu obrazovky a divákovi je hneď zrejmé o aký produkt ide (napríklad státie pred automobilom istej značky, sedenie na sedačke a pod.)
  • nepriamy záber na produkt v pozadí, nemusí ho ihneď divák postrehnúť,
  • použitie produktu v programe ( konzumácia občerstvenia, príprava jedla, práca s elektronikou, náradím, zábery v televízore umiestnenom v štúdiu...)
  • nepriame využitie produktu, produkt je len "rekvizitou" napr. položená fľaška s nápojom, logá v pozadí štúdia, viditeľný automobil v pozadí...
  • verbálna zmienka o produkte a to nielen spomenutím značky, ale aj jeho základnej charakteristiky,
  • súťaž o vecnú cenu  klient poskytne vecnú cenú, ktorá bude spomenutá v relácií ako aj zobrazená na 5 sekúnd.
  • Televízia je životne dôležitá pre dlhodobý úspech značky.
    Televízna reklama má veľa krátkodobých efektov, ako napríklad riadenie predaja, vytváranie špičiek v online vyhľadávaní a vytváranie verejnej mienky. Okamžitý úspech je však len jednou časťou moci televízie.
    Účinky televíznej reklamy sa časom nahromadia, čím dlhšie inzerujete, tým väčší efekt.


Programy na sponzoring
 

  • Navštívili sme - predstavujeme zaujímavé osobnosti
  • Tipy na voľný čas
  • City Lady - krása pre dámy nielen z mesta
  • Korzo - program reportáži so spoločenských a kultúrnych podujatí


Ukážka sponzorského odkazu



Neváhajte prekonzultovať formu a vyžiadať si nezáväznú cenovú kalkuláciu. Píšete na reklama@tvba.sk, tel.: 0903 445 632
Vaše meno: *
Uveďte vašu e-mailovú adresu: *

* Polia označené hviezdičkou sú povinné




Komerčná spolupráca
Neváhajte prekonzultovať formu a vyžiadať si nezáväznú cenovú kalkuláciu. Píšete na reklama@tvba.sk, tel.: 0903 445 632
Vaše meno: *
Uveďte vašu e-mailovú adresu: *

* Polia označené hviezdičkou sú povinné




Komerčná spolupráca


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam