logo
Nákupný košík



HLAVNÉ MENU

Budovanie značky

Marketing funguje dvoma spôsobmi: aktivácia predaja a budovanie značky.
Aktivácia predaja je veľmi dôležitá pri krátkodobých ziskoch s tesne cielenou kampaňou, ktorá spotrebiteľov prinúti, aby urobili niečo v určitom okamihu - a to rýchlo.
Poskytujú krátke a významné špičky v predaji, ale efekty majú tendenciu rýchlo slabnúť. Takto fungujú napríklad online kampane pre predaj produktov.
Pri budovaní  značky to treba dať na pomalšie spaľovanie. Kampaň treba navrhnúť tak, aby viedla k hlbšiemu a emocionálnejšiemu spojeniu so značkou. Vtedy je nezabudnuteľná.  Potrebnú silu má dlhodobé pôsobenie propagácie.

Kampaňou chceme dosiahnúť:

Uvádzanie nových značiek, zmena správania sa ľudí
Udržanie si zákazníka - pripomínať sa
Zmena vnímania značky
Ako to funguje?
Klasická značka, napríklad výrobca piva, nedostane po odvysielaní spotu metriky od agentúry, koľko pív sa predalo, žiadne dáta o klikoch a lajkoch. Jednoducho ľudia vidia v kamennej predajni, lekárni alebo e-shope značkový produkt - tak ho kúpia. Okrem spotov sa značky pripomínajú aj sponzoringom relácií, a budovaním imidžu. Známu značku môže vybudovať aj slovenský výrobca, keď bude inzerovať v lokálnych podmienkach
.
   

 

Ponúkame
 

Televízny spot

Je krátky, akčný a vizuálne úderný. Základná dĺžka spotu je v 30 sekúnd. Pre budovanie značky je vhodná kampaň s nižšou frekvenciou zobrazení, tzv. kvapkanie, napríklad 2 krát denne počas niekoľkých mesiacov. Spot môžete dodať hotový, alebo vám ho vyrobíme. 
Reklamný spot »

Sponzoring a PP

Slúži pre budovanie značky, lebo ľudia kupujú to čo poznajú – viac veria známym značkám.
Sponzoring sa realizuje reklamným oznámením "Tento program Vám prináša firma XY..."

Sponzoring »
PP - product placement je zámerné umiestňovanie produktov vo vysielaní.

Natívna reklama

Natívna reklama: realizujeme ju formou príspevku do relácie (reportáž alebo rozhovor) na dohodnutú tému. V podmienkach TVBA je to zaznamenať udalosť bežným redakčným spôsobom - v súlade s podmienkami licencie pre TV vysielanie, t.j. bez reklamných prvkov.
Natívna reklama »

Komerčné PR

Komerčné PR: rozhovor, reportáž má dĺžku cca 3 minúty a je zaradený do reklamného bloku vo vysielaní (oddelené zvučkou). Reportáž môže byť dodatočne využitá pri podpore predaja  napríklad zverejnením na Vašej webovej stránky.
Public relations »



Príklad kampane
 

Slovenský výrobca čistiacich prostriedkov. Produkty doteraz predával hromadne, veľkým inštitúciam. Ale obchodníci už nemajú potrebné "známosti", inštitúcie obstarávajú procesne, a tak sa výrobca rozhodol predávať produkty jednotlivcom, cez e-shop a kamenné predajne. Hoci existuje hyperkonkurencia svetových výrobcov pracích práškov, v kampani využijeme regionálnu identitu a loajálnosť obyvateľstva voči slovenskému výrobcovi. Televízia je pre takúto kampaň priamo ideálna, tradícia je ešte z čias "mydlových opier, keď celé telenovely sponzoroval výrobca pracích práškov.

Odvysielanie promo – videa / príbeh majiteľov
Sponzoring - pripomínanie loga a mena značky
Výroba a odvysielanie spotu, 30 sekúnd
PR reportáž z podujatia - pre budovanie imidžu
Online reklama pre podporu vyhľadávania značky

Kampaň môžeme analogicky použiť pre rôzne iné výrobky a služby.


Neváhajte prekonzultovať formu a vyžiadať si nezáväznú cenovú kalkuláciu. Píšete na reklama@tvba.sk, tel.: 0903 445 632
Vaše meno: *
Uveďte vašu e-mailovú adresu: *

* Polia označené hviezdičkou sú povinné




Komerčná spolupráca
Komerčná spolupráca


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam