logo
Nákupný košík



HLAVNÉ MENU

Natívna reklama
 

Natívna reklama je typ reklamy, ktorá zodpovedá forme a funkcii platformy, na ktorej sa zobrazuje.
Prejavuje sa ako umiestňovanie obsahu financovaného sponzorom popri redakčnom obsahu alebo zobrazenie iného obsahu, ktorý sponzoruje inzerent podľa pokynov redakcie.
Dôležitým aspektom natívnej reklamy je čistý dojem. Výkonom v rámci natívnej reklamy je zabrániť rozpoznaniu reklamy pre spotrebiteľov.

Mnohí vydavatelia ponúkajú natívnu reklamu predovšetkým vo forme PR článkov, ale obsah väčšiny takýchto textov od samotného začiatku príliš tlačí na pílu. PR správy, ktoré chodia do redakcií často končia v koši, pretože médiá potrebujú zaujať svojho konzumenta a tiež nechcú robiť reklamu zadarmo. Obsah, ak môže byť použitý v televízií, má priniesť pridanú hodnotu. Má byť objektívny, vyvážený a poukázať aj na prípadné ríziká či alternatívy.

 

Niekoľko foriem natívnej reklamy

TV Bratislava je veľkým priestorom pre akúkoľvek reklamnú ideu. Realizujeme ju ako príspevok do riadného vysielania.

  • Reportáž
  • Interview
  • Diskusná relácia
  • Záznam z podujatia
  • Bez komentára

 

Ako robíme natívnu reklamu

Obsah spracujeme podľa seba. Televízia má prísny zákon, ktorým sa riadi a ten jej zakazuje skrytú reklamu. Na druhej strane je to dôvod, prečo má televízia vyššiu dôveryhodnosť ako online médiá.

  1. Príspevok spracujeme s vlastnou redakčnou zodpovednosťou za obsah. PR správa je pre nás iba informáciou o vašej aktivite či produkte a cieľoch kampane - nie scenárom. Ten si vytvárame vlastný, samozrejme s ohľadom na záujmy klienta.
  2. Príspevok do programu nie je reklamou, tá by musela byť zvučkou v reklamnom bloku. Nemožno teda očakávať, že použijeme logá, superlatívy a odporúčania ku kúpe, resp. zobrazovanie výrobkov.
  3. Financie, ktoré zaplatíte, nie sú za vysielací čas tradičnej reklamy (to by ste sa ani pri dlhších príspevkoch nedoplatili), ale sú preplatením nákladov na videoprodukciu.

 

Pre koho je vhodný tento spôsob propagácie

  • PR agentúry
  • Reklamné agentúry
  • Inštitúcie, úrady, samospráva, štát
  • Individuálne podniky a korporácie
  • Fyzické osoby

Objavte regionálnu televíziu pre vašu efektívnu reklamnú kampaň

Regionálne informácie sú na prvom mieste! Čím je pre obyvateľa udalosť bližšia, tým je pre neho zaujímavejšia. Regionálna televízia plní jedinečnú, nezastupiteľnú úlohu - informovať o dianí v najbližšom okolí. Osobný vzťah a blízkosť k trhu ju robia výnimočnou. 

  1. Regionálna televízia má nadpriemerne verné publikum. Je pre ľudí dôveryhodná a má vysokú mienkotvornú funkciu.
  2. Reklama v regionálnej televízií neprekáža! Diváci prijímajú reklamu ako informáciu -  je považovaná za súčasť programu.
  3. Reklama je cielená. Lokálny klient eliminuje reklamné plytvanie, národný klient môže otestovať kampaň na malej vzorke.
     
Neváhajte prekonzultovať formu a vyžiadať si nezáväznú cenovú kalkuláciu. Píšete na reklama@tvba.sk, tel.: 0903 445 632
Vaše meno: *
Uveďte vašu e-mailovú adresu: *

* Polia označené hviezdičkou sú povinné






Komerčná spolupráca


Komerčná spolupráca


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam