logo
Nákupný košík



HLAVNÉ MENU

Plánujeme kampaň
 

  • Reklama na značky
    je neosobná komunikačná správa umiestnená na platenom, masovom médiu. Cieľom je presvedčiť spotrebiteľov o prínosoch výrobkov alebo služieb v snahe vyvolať ich k nákupu.
  • Korporátna reklama
    sa vzťahuje na platené správy určené na komunikáciu hodnôt korporácie (inštitúcie, úradu) v snahe ovplyvňovať verejnú mienku.
  • Iné typy reklamy
    ako je nezisková reklama a politická reklama, predstavujú špeciálne výzvy, ktoré vyžadujú rôzne stratégie a prístupy.

Pri plánovaní kampane budete potrebovať:

Video obsah

Výroba a úprava videa
Grafický dizajn, ilustrácie a úpravy
Zvukové úpravy a produkčné služby

Distribúcia obsahu

Distribúcia a propagácia obsahu
Komunikácia a branding
Reklama a nákup médií

Správa kampane

Vývoj, vykonávanie a správa kampaní
Optimalizácia obsahu vo viacerých formátoch
Prečítajte si naše blogy:



 

Veľké množstvo detailov je potrebné zvážiť pri plánovaní televíznej kampane, ale odpovede na nasledujúce otázky sú základom každej kampane bez ohľadu na jej veľkosť.

 

Ciele reklamy

Ciele reklamy určujú, čo by mala reklama v rámci celkového marketingového mixu dosiahnúť.

Zmena vnímania značiek
Zmena správania sa ľudí
Priama reakcia
Demonštrácia
Udržanie si zákazníka
Uvádzanie nových značiek
Integrácia a rozprávanie príbehov
Odozva použitia prostredníctvom iných médií

Podľa primárneho cieľa je účelom:

Informovať
Presviedčať
Pripomínať
Porovnávať

Publikum - s kým chcete hovoriť?

Na koho zacielite kampaň? Kto je vaše cieľové publikum a aký je ich životný štýl a mediálne návyky?


Médiálna stratégia

  • Aké prostredie má mať reklamná kampaň?
    Koľko ľudí má vidieť reklamu a koľkokrát ju potrebujú na to, aby ste dosiahli požadovaný obchodný efekt?
    Na ktorých kanáloch a pri akých programoch by sa mala reklama zobrazovať?
    Má to byť národná alebo regionálna kampaň?
  • Kedy by sme mali inzerovať?
    Kedy je najlepší čas, deň, týždeň alebo mesiac na komunikáciu s cieľovým publikom, aby ste si zaistili čo najlepšie výsledky?
  • Ako fázovať TV kampaň?
    V plánoch televízneho vysielania existujú tri široké tvary kampaní: výbuch, kvapkanie a pulzovanie.
  • Koľko bude kampaň stáť?

 

    1. Penetrácia má trikrát väčšiu pravdepodobnosť, že bude hlavnou hnacou silou rastu a zisku.
      Rozsah média je hlavným motorom účinnosti. Zatiaľ čo úzke zacielenie a lojalita sú skvelé pre krátkodobú efektívnosť, nie sú to stratégie, ktoré vytvárajú podiel na trhu.
    2. Získané médiá nemôžu pôsobiť ako náhrada za investovanie do mediálnych kanálov.
      Získané médiá ( zadarmo - napríklad sociálne siete) sú jednoducho vedľajším produktom tejto investície. V skutočnosti, čím ďalej rozširujete svoje posolstvo a čím viac nezákazníkov dosahujete, tým väčšie účinky značky.
    3. Odozva použitia prostredníctvom iných médií
      Značky majú svoje vlastné webové stránky na každý produkt a interakciu so zákazníkmi prostredníctvom odkazov na sociálnych médiách.
      Silné značky, slávne prostredníctvom televízie, sú na internete hľadané viac prirodzeným vyhľadávaním ako sponzorovanými odkazmi.
      Iné médiá, najmä tlač, online a direct marketing  ponúkajú vynikajúce mechanizmy odozvy na televíznu reklamu. Často sa nazývajú "aktivačné médiá", pretože aktivujú  povedomie, ktoré vytvorila televízia.
Neváhajte prekonzultovať formu a vyžiadať si nezáväznú cenovú kalkuláciu. Píšete na reklama@tvba.sk, tel.: 0903 445 632
Vaše meno: *
Uveďte vašu e-mailovú adresu: *

* Polia označené hviezdičkou sú povinné





Komerčná spolupráca
Komerčná spolupráca


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam