Prečo inzerovať v TVBA?

1. TV Bratislava patrí k najdôležitejším miestnym médiam v regióne
Je jediná metropolitná TV - pre celé hlavné mesto aj okolie a najväčšia regionálna TV na Slovensku: veľkosťou územia pokrytého signálom, objemom vlastnej výroby a pestrosťou programu.

.• Každý deň neopozerané aktuálne informácie, nevysiela v slučke.
.•  Vždy sa oplatí zapnúť televízor, alebo navštíviť archív na webe.
.• Programovú ponuku prispôsobila výlučne svojmu regionálnemu divákovi.

.

2. Státisícový potenciál - diváci vo všetkých krajoch 
Televízia vysiela v nielen Bratislave, ale aj ďalších káblových rozvodoch na Slovensku, čo pôsobí ako zosilňovač kampane. Dosah televízie je na cca  600 000 obyvateľov.
.

3. Pravidelné publikum TVBA je cca 200 tisíc divákov
Viac ako 50 000 ľudí pozerá program TV Bratislava každý deň, zvyšok niekoľkokrát do týždňa.

Deklarovaný počet divákov opiera o prieskum sledovanosti od renomovanej agentúry
Prieskum Dicio z r.2011 ukázal, že 35,5 % obyvateľov Bratislavy pravidelne sleduje TV Bratislava. Denná sledovanosť (daily reach) je 11,5 % , Sledujú za za 3 dni (širšie publikum) je 24 %.

Kto sleduje TV BRATISLAVA? Zodpovedný človek
Regionálnu televíziu sleduje ten, kto sa zaujíma o dianie vo svojom okolí.
Podľa prieskumu televíziu sledujú viacej ženy (51%) ako muži (49 %). Najviac v produktívnom veku 30-44 rokov a 45-59 rokov.

.

4. TVBA je nielen klasická televízia, ale aj internetová TV a webový portál
Nepretržite možno sledovať online vysielanie a denne aktualizuje archív videí. Denne uverejňuje na stránke aj informácie na čítanie a prevádzkuje aj internetové noviny.
.

5. Je v hlavnom meste - kde je najväčšia kúpna sila
S TVBA oslovíte modernú, otvorenú, mobilnú a kúpyschopnú cieľovú skupinu obyvateľov Bratislavy.
To znamená: vysoká koncentrácia obyvateľstva, vysoký podiel obyvateľstva v produktívnom veku, vysoká ekonomická aktivita, významný migračný priestor
, pestrá národnostná štruktúra a vysoká odborná kvalifikácia.

.

    1. Televízna reklama je kráľovnou medzi reklamnými formátmi. Má jedinečnú presvedčovaciu schopnosť, zapamätateľnosť, dokáže predviesť vzrušenie, napätie, krásu, názorne ukázať ako fungujú produkty a ako sú účinné.
    2. Regionálna televízia je pre ľudí dôveryhodná a má vysokú mienkotvornú funkciu.
    3. Nadpriemerne verné publikum.
    4. Diváci prijímajú reklamu ako regionálnu informáciu! Reklama v regionálnej TV neprekáža.
    5. Na efektivitu rozpočtu, eliminovanie reklamného  plytvania! Máte možnosť otestovať kampaň na malej vzorke skôr, ako aktivujete národnú kampaň.





Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft



Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM