Televízna reklama

Tradičné sledovanie televízie je u ľudí stále preferovaný spôsob trávenia času. Televízia je pevne integrovaná v každodennom balíku médií.
Na Slovensku je až 4 mil. obyvateľov, ktorí sledujú televíziu niekoľko hodín denne. Tí, ktorí sa odklonili od tradičného sledovania, sledujú televíziu prostredníctvom internetu. Televízia je stále najefektívnejšou možnosťou komunikácie s masovým publikom

Prečítajte si viac o výhodách TV reklamy v sekcii: Objavte regionálnu TV pre vašu efektívnu kampaň.

Televízna reklama znamená predaj vysielacieho času, ktorý je určený pre vysielanie reklamy. Je zaradená v reklamných blokoch medzi programom. Osobitným druhom spolupráce je aj "komerčné PR" - komunikácia s verejnosťou, za podmienok, ktoré nám určuje zákon.

Možnosti spolupráce

Televízna reklama
TV reklama je kráľovnou medzi reklamnými formátmi. Má jedinečnú presvedčovaciu schopnosť, zapamätateľnosť, dokáže predviesť vzrušenie, ...
Public relations
Prostredníctvom televízie sa rýchlo stanete rýchlo víťazom na miestnom trhu. Jednoduchý prenos emócií a oznámenie svojho posolstva širokej populácií ...
Multiregionálna reklama
Ponúkame možnosť dohodnúť si spoluprácu viacerých televízii na jednom mieste. Televízie majú totiž rôznu kvantitatívnu úroveň, rozsah a ...


Reklamné formáty

Ponúkame všetky formy medialnej komunikácie, ktoré poznáte z národnej televízie . 

1. Reklamný spot - klasická forma reklamy, odvysielanie spotu v dohodnutom čase.
2. Sponzoring - odvysielanie odkazu vo forme "tento program vám prináša..."
3. Telenákup - priamy predaj produktov a služieb cez televíznu obrazovku.
4. Product placement - umiestňovanie produktov v programe.

 

Prečo TV BRATISLAVA?

TV Bratislava patrí k najdôležitejším médiám v regióne.
Státisícový potenciál - diváci vo všetkých krajoch
Pravidelné publikum cca 200 tisíc divákov
TV Bratislava je nielen klasická televízia, ale aj internetová TV a webový portál.
Je v hlavnom meste, kde je najväčšia kúpna sila.
.
  • 1.) Televízna reklama je kráľovnou medzi reklamnými formátmi.
          Má jedinečnú presvedčovaciu schopnosť, zapamätateľnosť, dokáže predviesť vzrušenie, napätie, krásu, názorne ukázať ako fungujú produkty a ako sú účinné.
    2.) Regionálna televízia je pre ľudí dôveryhodná, má vysokú mienkotvornú funkciu a nadpriemerne verné publikum.
    3.) Diváci prijímajú reklamu ako regionálnu informáciu! Reklama v regionálnej TV neprekáža.
    4.) Na efektivitu rozpočtu, eliminovanie reklamného  plytvania!
    5.) Máte možnosť otestovať kampaň na malej vzorke skôr, ako aktivujete národnú kampaň.
  • Neváhajte prekonzultovať formu a vyžiadať si nezáväznú cenovú kalkuláciu. 
    Napíšte nám alebo zavolajte: 0903 445 632 reklama@tvba.sk





Medialny dom Súťaž Kontakt

Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft



Medialny dom Súťaž Kontakt

Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM