Televízna reklama

Tradičné sledovanie televízie je u ľudí stále preferovaný spôsob trávenia času. Televízia je pevne integrovaná v každodennom balíku médií.
Na Slovensku je až 4 mil. obyvateľov, ktorí sledujú televíziu niekoľko hodín denne. Tí, ktorí sa odklonili od tradičného sledovania, sledujú televíziu prostredníctvom internetu. Televízia je stále najefektívnejšou možnosťou komunikácie s masovým publikom

Prečítajte si viac o výhodách TV reklamy v sekcii: Objavte regionálnu TV pre vašu efektívnu kampaň.

Televízna reklama znamená predaj vysielacieho času, ktorý je určený pre vysielanie reklamy. Je zaradená v reklamných blokoch medzi programom. Osobitným druhom spolupráce je aj "komerčné PR" - komunikácia s verejnosťou, za podmienok, ktoré nám určuje zákon.
Televízna reklama
TV reklama je kráľovnou medzi reklamnými formátmi. Má jedinečnú presvedčovaciu schopnosť, zapamätateľnosť, dokáže predviesť vzrušenie, ...
Komunikácia s verejnosťou
Prostredníctvom televízie sa rýchlo stanete rýchlo víťazom na miestnom trhu. Jednoduchý prenos emócií a oznámenie svojho posolstva širokej populácií ...
Multiregionálna TV reklama
Ponúkame možnosť dohodnúť si spoluprácu viacerých televízii na jednom mieste. Televízie majú totiž rôznu kvantitatívnu úroveň, rozsah a ...


Ponúkame všetky formy medialnej komunikácie, ktoré poznáte z národnej televízie . 

1. Reklamný spot - klasická forma reklamy, odvysielanie spotu v dohodnutom čase.
2. Sponzoring - odvysielanie odkazu vo forme "tento program vám prináša..."
3. Telenákup - priamy predaj produktov a služieb cez televíznu obrazovku.
4. Product placement - umiestňovanie produktov v programe.


 

Prečítajte si

Právny rámec pre reklamu v televízií
.
  • 1.) Televízna reklama je kráľovnou medzi reklamnými formátmi.
          Má jedinečnú presvedčovaciu schopnosť, zapamätateľnosť, dokáže predviesť vzrušenie, napätie, krásu, názorne ukázať ako fungujú produkty a ako sú účinné.
    2.) Regionálna televízia je pre ľudí dôveryhodná, má vysokú mienkotvornú funkciu a nadpriemerne verné publikum.
    3.) Diváci prijímajú reklamu ako regionálnu informáciu! Reklama v regionálnej TV neprekáža.
    4.) Na efektivitu rozpočtu, eliminovanie reklamného  plytvania!
    5.) Máte možnosť otestovať kampaň na malej vzorke skôr, ako aktivujete národnú kampaň.

 

Prečo TV BRATISLAVA?

 

TV Bratislava patrí k najdôležitejším médiám v regióne.
Státisícový potenciál - diváci vo všetkých krajoch
Pravidelné publikum cca 200 tisíc divákov
TV Bratislava je nielen klasická televízia, ale aj internetová TV a webový portál.
Je v hlavnom meste, kde je najväčšia kúpna sila.
.
  • Neváhajte prekonzultovať formu a vyžiadať si nezáväznú cenovú kalkuláciu. 
    Napíšte nám alebo zavolajte: 0903 445 632 reklama@tvba.sk





Medialny dom Súťaž Kontakt

Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft



Medialny dom Súťaž Kontakt

Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM