Úvod

Prečo regionálna televízia? Pretože spĺňa sen každého média! Teší sa vernosti a záujmu divákov! To je jasný úspech! Inzerujte svoju značku v televízii, ktorá sprostredkuje pôsobivý a emocionálny zážitok, zdieľaný pre všetkých televíznych divákov. Využite tento komunikačný kanál pre vašu firmu a vaše reklamné posolstvo naživo.

 

Tradičné sledovanie televízie je u ľudí stále preferovaný spôsob trávenia času. Televízia je pevne integrovaná v každodennom balíku médií. Na Slovensku 4 mil. obyvateľov sleduje televíziu niekoľko hodín denne. Tí, ktorí sa odklonili od tradičného sledovania, sledujú televíziu prostredníctvom internetu.

  • Televízia predáva najlepšie
    Televízia vytvára najväčší objem predaja. Žiadne iné médium nepredá toľko ako televízia. Televízia je oveľa lepšou investíciou ako napríklad tlačové reklamy a letáky.
  • Televízia žije najdlhšie
    Účinok televízie trvá dlhšie ako u iných médií. Televízny spot môže žiť v mysliach spotrebiteľov celé roky. Čo môže byť videné, môže byť aj predané.
     
  • Televízia dokáže predať všetko
    90 % prostriedkov investovaných do TV kampane sa vráti domov. Dlhodobý spotrebný tovar je víťazom s priemernou návratnosťou investícií 8,3, t.j. že zakaždým, keď budete investovať 1 € do televízie, dostanete 8,3 € naspäť.
  • Televízia je bezpečná investícia
    Vaše peniaze investované do televízie nie sú nikdy zbytočné. Investícia sa oplatí aj v krátkodobom horizonte. 91% takých kampaní má návratnosť investícií od 1 do 6. Inými slovami: investícia sa vráti šesťkrát v televízii, čo je oveľa lepšie ako letákové kampane, vonkajšie a tlačové médiá.

Prečo TV Bratislava

  • TV Bratislava patrí k najdôležitejším médiám v regióne. Je najväčšia regionálna televízia na Slovensku. Každý deň má nový premiérový program, vždy je čo pozerať.
  • Sledovanosť je potvrdená prieskumom.  35,5 % obyvateľov Bratislavy pravidelne sleduje TV Bratislava.
  • Státisícový potenciál – diváci vo všetkých krajoch! TV vysiela v nielen Bratislave, ale aj po celom Slovensku. Dosah televízie je na cca  600 000 obyvateľov.
  • TV Bratislava je zároveň aj internetová televízia a webový portál. Internet - to sú ďalší diváci!
  • Je v hlavnom meste, kde je najväčšia kúpna sila.
  • Reklama je cielená reklama na obyvateľov Bratislavy a to znamená:
    vysoká koncentrácia obyvateľstva, vysoký podiel obyvateľstva v produktívnom veku, vysoká ekonomická aktivita, významný migračný priest, pestrá národnostná štruktúra a vysoká odborná kvalifikácia.

Nezabudnite

  1. Televízna reklama je kráľovnou medzi reklamnými formátmi. Má jedinečnú presvedčovaciu schopnosť, zapamätateľnosť, dokáže predviesť vzrušenie, napätie, krásu, názorne ukázať ako fungujú produkty a ako sú účinné.
  2. Regionálna televízia je pre ľudí dôveryhodná a má vysokú mienkotvornú funkciu. Nadpriemerne verné publikum.
  3. Diváci prijímajú reklamu ako regionálnu informáciu! Reklama v regionálnej TV neprekáža.
  4. Na efektivitu rozpočtu, eliminovanie reklamného  plytvania!
  5. Máte možnosť otestovať kampaň na malej vzorke skôr, ako aktivujete národnú kampaň.


Neváhajte prekonzultovať formu aj mediaplán a vyžiadať si nezáväznú cenovú kalkuláciu.
urlandova@tvba.sk, 0903 445 632






Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft



Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM