Marketing & TV

S rastom fenoménu sociálnych sietí sa na scéne objavilo veľa blogov o marketingu, ktoré sa pohybujú výlučne v online prostredí. S tým nastúpili aj rôzne, ničím nepodložené fámy o začiatku konca tradičných médií a ich cenovej nedostupnosti. Opak je pravdou, to digitálny marketing má vážne problémy.


 Články


Image in photogallery
Účinnosť televízie v kontexte marketigovej efektívnosti (Les Binet, Peter Field)  (591)
22.12.2019 14:42 | RegionTVnet
Nová publikácia od Lesa Bineta a Petra Fielda je druhou zo série o marketingovej efektívnosti v digitálnom veku. Efektívnosť v kontexte je skutočná príručka pre budovanie značky, ktorá súvisí s teóriou a praxou a je založená na tom, ako si ľudia vyberajú a kupujú značky. Vychádza ...


Image in photogallery
Televízia generuje dopyt najúspešnejšie (447)
22.12.2019 12:59
Generovanie dopytu vychádza z ocenenej štúdie Profit Ability: obchodného prípadu reklamy, ktorý demonštruje, ako môžu obchodníci maximalizovať krátkodobý výnos bez obetovania trvalého rastu.


Image in photogallery
Štúdia potvrdzuje, že TV reklama vedie k rastu malých podnikov (3514)
21.4.2019 07:53 | Regiontvnet
TV reklama vytvára 80 percent predaja generovaného menšími firmami napriek účtovaniu omnoho menšia časť ich výdavkov na reklamu (66%). Na porovnanie, spoločnosť Data2Decisions zistila, že napríklad iné online / pod líniovými kanálmi (vyhľadávanie / affiliate marketing / display / ...


Image in photogallery
Účinná mediálna stratégia v 2. krokoch (3796)
27.1.2018 07:57 | TVBA
Väčšina domácností v rozvinutých krajinách má aspoň jednu televíziu, čo z nej robí ideálnu voľbu pre oslovenie spotrebiteľov. Použitie televíznych reklám je prospešné vďaka svojmu širokému dosahu a miery, do akej môže byť obsah segmentovaný podľa plánovaného cieľového ...


Image in photogallery
3 trendy v content marketingu pre rok 2018 (3190)
18.1.2018 07:47 | TVBA
Ale práve tak ako ostatné digitálne disciplíny sa obsahový marketing neustále mení. V priebehu rokov sme videli trendy, ako značky sa stávajú vydavateľmi, vznik videa a natívna reklama sa stávajú významnými časťami obsahových programov.


Image in photogallery
Digitálny marketing má vážné problémy  (2960)
18.1.2018 07:44 | TVBA
Viac ako pätinu reklám na internete nevidia živí ľudia, ale boti. I za tieto impresie (a kliky) ale inzerenti platia. Podvodná reklama vraj pripraví tento rok inzerentov o 16 miliard dolarov. Zadávatelia reklamy prichádzajú kvôli ad fraud (teda podvodnej reklame) o neuveriteľné peniaze. ...


Image in photogallery
O natívnej reklame (2720)
10.1.2018 08:07 | TVBA
Natívna reklama je typ reklamy väčšinou online, ktorá zodpovedá forme a funkcii platformy, na ktorej sa zobrazuje. V mnohých prípadoch sa to prejavuje buď ako článok, alebo video, ktoré produkuje inzerent so špecifickým zámerom propagovať produkt, a zároveň zodpovedá forme a štýlu, ...


Image in photogallery
Čo je content marketing, stratégia a médiá (2388)
2.1.2018 08:03 | TVBA
Obsahový marketing je forma marketingu zameraná na tvorbu, publikovanie a distribúciu obsahu pre cieľové publikum online. Často ich používajú podniky, aby: Pritiahli pozornosť a získali potenciálnych zákazníkov Rozšírili svoju zákaznícku základňu Generovali alebo ...


Image in photogallery
Štúdia odhalila pravdu o mládeži - mediálne návyky (4685)
19.12.2017 07:26 | Mária Urlandová
Táto štúdia skúma úlohu rôznych videí v živote mladých divákov a odhaľuje ich mediálne návyky a motivácie. Televízia zaberá 65% spotreby videa u ľudí vo veku 16-24 rokov. YouTube zaberá 7% času videa u ľudí vo veku 16-24 rokov. Mladí ľudia majú zvyčajne obmedzenú kontrolu ...


Image in photogallery
9 trendov v kontent marketingu 2018 (2536)
3.5.2017 07:34 | Regiontvnet
Podľa správy z roku 2017 a trendov z Content Marketing Institute a MarketingProfs viac ako 60% B2B obchodníkov uviedlo, že ich stratégie marketingu obsahu sú efektívnejšie ako pred rokom. V roku 2015 4% obchodníkov uviedlo, že ich úsilie "nie je vôbec účinné". Našťastie sa tieto čísla ...


Image in photogallery
Inbount marketing reaguje na selektivitu a spotrebu médií (938)
22.4.2017 19:05 | Regiontvnet
Spotreba médií sa v tejto dobe sa stala selektívnou. On-line spotrebitelia začínajú robiť stále viac informovaných rozhodnutí. Z tohto dôvodu je dôležité budovať lojalitu značiek a mať kontakt so spotrebiteľmi. Analýza spôsobu, akým spotrebitelia používajú médiá, je rozhodujúca ...


Image in photogallery
O cieľoch mediálnej komunikácie (3061)
9.4.2017 13:43 | Mária Urlandová
Televízia je nekonečne všestranná a flexibilná. Má schopnosť plniť rôzne úlohy, od spustenia novej značky po celú populáciu krajiny, aby presvedčila osemnásťročné osoby k zápisu na konkrétnu univerzitu. Tu sú len niektoré z cieľov, ktoré môžu byť na informačnej sprievodke inzerenta.


Image in photogallery
Online bisnis je najväčší investor do TV reklamy (1909)
18.5.2016 17:49 | Regiontvnet
. Do TV reklamy investuje Amazon aj samotný Facebook a na Slovensku napríklad Alza. Majú tiež svojich špiškových marketérov a tí vedia prečo to robia. TV reklama buduje najmä značku a povedomie. Človej aj v online prosredí vyhľadáva značky o ktorých počul. Súvisí to najmä s tým, ...


Image in photogallery
Čo v praxi znamená inbount - prichádzajúci marketing? (2394)
18.5.2016 07:41 | Mária Urlandová
Digitální marketéri posledných rokov zámerne používajú pojmy ako "prichádzajúci" a "odchádzajúci" marketing. Za odchádzajúci marketing považujú platenú reklamu. Za prichádzajúci marketing považujú "získanie si cesty do povedomia zákazníka" prostredníctvom blogov, sociálnych ...


Image in photogallery
AFP: 4 spôsoby, ako sa dostať značkový obsah na obrazovku (3352)
9.5.2016 18:29 | Mária Urlandová
Existuje niekoľko spôsobov, ako môžete realizovať projekt so značkovým obsahom, ale skorý rozhovor s vysielateľmi zabezpečí, že nápad bude od začiatku zosúladený s požiadavkami vysielateľa. AFP nemusia nevyhnutne pochádzať z novej myšlienky. Niekedy vzniká aj počas realizácie TV programu.


Image in photogallery
Získané média nemôžu nahradiť hromadné médiá (4284)
4.5.2016 11:17 | Mária Urlandová
Vo svete rastúcej personalizácie sa zistilo: Penetrácia má stále trikrát väčšiu pravdepodobnosť, že bude hlavnou hnacou silou rastu a zisku v porovnaní s lojálnosťou. Rozsah média je hlavným motorom účinnosti. Zatiaľ čo úzke zacielenie a lojalita sú skvelé pre krátkodobú ...


Image in photogallery
Inbound marketing  (2309)
4.5.2016 09:58 | Regiontvnet
Inbound (prichádzajúci ) marketing je technika pre získavanie zákazníkov na produkty a služby prostredníctvom obsahového marketingu, marketingu sociálnych médií, optimalizácie pre vyhľadávače a brandingu.


Image in photogallery
Prečo inzerovať v regionálnej TV (3629)
27.4.2016 08:15 | Regiontvnet
Regionálne informácie sú na prvom mieste! Čím je pre obyvateľa udalosť bližšia, tým je pre neho zaujímavejšia. Regionálna televízia plní jedinečnú, nezastupiteľnú úlohu - informovať o dianí v najbližšom okolí. Osobný vzťah a blízkosť k trhu ju robia výnimočnou.


Image in photogallery
TV reklamy vytvárajú 71% zisku generovaného reklamou (3418)
27.4.2016 08:10 | Regiontvnet
Po desiatich rokoch zmeny v reklame so vznikom mnohých nových foriem reklamy súťažiacich o investíciu, štúdia prvýkrát kvantifikovala celkový zisk generovaný rôznymi formami reklamy, aby ukázala, čo skutočne dosahujú. Štúdia - Ziskovosť: obchodný dôvod pre reklamu - dokazuje, ...


Image in photogallery
Úloha reklamy v propagačnom mixe (3310)
25.4.2016 14:54 | Regiontvnet
Propagačná zmes obsahuje rôzne nástroje, ako napríklad: Reklama: správy platia tí, ktorí ich posielajú a ktorých cieľom je informovať alebo ovplyvniť ľudí, ktorí ich dostávajú. Značková zábava: špecializovaná výroba obsahu určeného na zobrazovanie firemných alebo ...


Image in photogallery
Teórie reklamných účinkov (2561)
22.4.2016 07:40 | Regiontvnet
Reklamné správy sú všade okolo nás, ale mechanizmus, ktorý vedie od vystavenia reklamnej značke až po predaj, nie je úplne jasný. Štúdie opakovane preukázali jasnú súvislosť medzi reklamou a odpoveďou na predaj . Avšak presný proces, ktorý vedie k tomu, že spotrebiteľ je vystavený ...


Image in photogallery
Čo sa stane, keď odoberiete ľuďom obľúbené značky? (3140)
13.4.2016 10:30 | RegionTVnet
Behaviorálni architekti urobili zaujímavý experiment. Odstránili ľuďom ich obľúbené značky, aby videli čo to s nimi urobí. Výsledky sú úžasné a veľmi zábavné.



Chcete čítať užitočné články pravidelne? Prihláste sa budeme vám ich posielať.




Služby


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam