Televízia je steroid pre iné médiá

13.4.2016 14:41 | Mária Urlandová

Televízia pomáha ostatným médiatypom v médiamixe.

  • Prospešný efekt televízie je možné cítiť vo všetkých sprievodných médiach.
    Pokiaľ ide o rozhlasovú reklamu, multiplikačný efekt televíznej reklamy môže byť vyšší ako 100% a je až 50% pre tlač a outdoor.
  • Synergia televízie a online je obzvlášť veľká.
    V skutočnosti sú kampane, ktoré využívajú televíziu a online, sú dvakrát efektívnejšie ako kampane, ktoré neobsahujú televíznu reklamu.
  • Synergia medzi televíziou a online sa časom zvyšuje.
    Efektívnosť sa od roku 2006 viac ako zdvojnásobila.
  • TV vytvára "halo efekt" v portfóliu značky.
    37% celkového predaja televízie sa prejavuje v produktoch, ktoré nie sú priamo inzerované.
    Ak napríklad značka krásy propaguje šampón v televízii, kampaň pravdepodobne zvýši predaj svojich iných produktov, napríklad sprejov alebo hydratačných prostriedkov.

 

  • Zdroj: (Ebiquity, Payback 4, 2014), (IPA, "Účinnosť reklamy: dlhá a dlhá", 2013).


Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print

Diskusia k článku



Televízia je kráľovnou v reklame

  • Má jedinečnú presvedčovaciu schopnosť, zapamätateľnosť, dokáže predviesť vzrušenie, napätie, krásu, názorne ukázať ako fungujú produkty a ako sú účinné.
  • Účinok televízie trvá dlhšie ako u iných médií. Televízny spot môže žiť v mysliach spotrebiteľov celé roky. Čo môže byť videné, môže byť aj predané.
  • Televízia je nepochybne najefektívnejšou možnosťou komunikácie s masovým publikom. Peniaze investované do TV nie sú nikdy zbytočné. Zodpovedá za 71% celkového zisku vytvoreného reklamou pri priemernej návratnosti investícií za 3 roky.

» AKO SA DOSTAŤ DO TV

 

Chcete čítať užitočné články pravidelne? Prihláste sa budeme vám ich posielať.




Služby


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam