logo
Nákupný košík


Hlavné menu

Sila regionálnych televízií na Slovensku

11.11.2016 01:03

Regionálne televízie na Slovensku za posledných 25 rokov si našli svoje miesto v konkrétnych regiónoch, mestách, ale zatiaľ zostáva neodhalená ich marketingová sila.

Workshop zorganizovala Akadémia médií, odborná vysoká škola mediálnej a marketingovej komunikácie a asociácia RegionTVnet, a mala za cieľ vyzdvihnúť silu regionálnych televízií na Slovensku a poukázať na fakt, že regionálne televízie plnia funkciu vysielania vo verejnom záujme a preto si zaslúžia podporu z verejných zdrojov. 

 

 

Program Workshopu z 10.11.2016:

  1. Úvodné slovo: prof. PhDr. Samuel Brečka, PhD., zastupujúci rektor Akadémie médií

  2. Revízia Smernice o audiovizuálnych službách v Európskej únii: JUDr. Anton Škreko, PhD., generálny riaditeľ Sekcie médií, audiovízie a autorského práva

  3. Význam regionálnych televízií: Mgr. Jozef Viskupič, podpredseda Výboru pre kultúru a médiá NR SR

  4. Skryté možnosti využitia ľudského potenciálu v regionálnej televízii: doc. PhDr. Zora Hudíková, PhD., Fakulta masmediálnej komunikácie UCM Trnava

  5. Marketingová sila regionálnych televízií : Ing. Mária Urlandová, predsedníčka asociácie RegionTVnet, riaditeľka TV Bratislava

  6. Mýty o lokálnej /regionálnej televízii: PhDr. Dália Šaškovičová, riaditeľka Mestskej televízie Trnava

  7. Desať výhod skrytej sily regionálnych televízií: Ing. Peter Hlucháň, TV Trenčín.

    Workshopu sa zúčastnili kolegovia, zástupcovia regionálnych TV SEN, TV Karpaty, Mestska TV Trnava a TV Močenok. V krátkej dobe prinesieme reportáž z podujatia.



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print

Diskusia k článku

 /20 >> nasledujúci


Image in photogallery
Bez publika? Ale nie bez kultúry! Pravý Bratislavčan bez kultúry nebude.  (6530)
12.11.2020 21:52
Bratislavské pódiá sú zatvorené a preto udalosti z koncertov a iných kultúrnych podujatí prinášame priamo do vašej obývačky - naživo na TV Bratislava! Zrušené akcie, zatvorené priestory, nezamestnaní a neistí umelci. Kultúrne podujatia sa pred živým publikom nerobia. TV Bratislava predstavuje podujatia, ktoré ...


Image in photogallery
Budeme turistami vo vlastnom meste (636)
19.10.2020 10:17
Sprievodcami po meste budú tento raz starostovia, ktorí predsa len poznajú „svoje“ mestské časti najlepšie. Úvodné rozhovory sme natáčali na Tyršovom nábreží, na lodi aj v River´s Clube. „Scenérie rozhovorov majú typickú bratislavskú atmosféru, dýcha z nich história, sila Dunaja, ale aj moderná súčasnosť. ...


Image in photogallery
Všetko o meste na jednom mieste (3093)
12.9.2012 14:36 | TV Bratislava
Televízia Bratislava už začala vysielať v jesennej programovej štruktúre. O novinkách v TV Bratislava sme sa rozprávali s Ing. Máriou Urlandovou, riaditeľkou TV Bratislava.


Image in photogallery
Nové tváre TV Bratislava: Silvia Šeptáková a Henrieta Hajtová (12887)
3.9.2012 15:46 | TV Bratislava
Od dnešného dňa v Televízii Bratislava pracujú dve nové a krásne posily. Redaktorka Silvia Šeptáková a redaktorka Henrieta Hajtová. Silvia sa bude venovať predovšetkým komunálnej politike v mestskej časti Nové mesto a Henrieta má na starosti reláciu Euroveanoviny


Image in photogallery
Nová relácia Euroveanoviny (3592)
11.7.2012 22:02 | TVBA
Televízia Bratislava začala vysielať novú reláciu pod názvom EUROVEAnoviny. Relácia raz mesačne prináša reportáže z pestrých a zaujímavých podujatí, ktoré sa konajú v priestore novej mestskej štvrte, v ktorej sídli nákupné centrum Eurovea. Z reportáží našich redaktorov sála energia nového mestského ...



1234 >>

2020

BA kuriér: Viva rádio, TV Bratislava a BA kuriér sú takmer trojičky
https://www.tvba.sk/imageuploads/1637/str9.pdf

INBA: Aký význam dnes majú regionálne médiá
Petržalské noviny: Mária Urlandová šéfuje bratislavskej televízii už 13 rokov

2017

INBA júl-august 2017: 10 rokov TV Bratislava
Petržalské noviny august 2017 - Televízia Bratislava v roku 10. výročia svojho pôsobenia
10 rokov sme tu pre Vás / Metropola január 2017
Počas 10 rokov sa na obrazovke TV Bratislava videlo až 10% obyvateľov Bratislavy / Metropola - apríl 2017
TV Bratislava má novú televíznu grafiku / Mediawatchdog 14.marca 2017
TV Bratislava prešla do HD, vymenila aj grafiku / Medialne.sk - 24.2.2017
M. Urlandová - Skrytá marketingová sila regionálnej televízie, prednáška

2016

Regionálne televízie majú novú asociáciu, chcú posilniť postavenie / Medialne.sk - 7.3.2016
Ministerstvo nalialo státisíce do regionálnych televízií. Kto ich sleduje, ho nezaujímalo / Medialne.sk - 21.1.2016
Boris Kollár nadáva na tendre, ale eurofondy naberá vidlami / SME Transparency International 11.1.2016
Nesrovnal rozdelil PR budget. Dal aj televízii zmietanej v konflikte záujmov / Medialne.sk - 9.3.2016
Ženy v meste: Na miesto šéfky som sa musela vymenovať sama, muži by to neurobili
O mediach.com 2016 - Televízia Bratislava oslavuje 9-te narodeniny a má sa čím chváliť!
Metropola november 2016 - Rozhovor s šéfredaktorkou TVBA Evou Sládkovou
Slovenka 2016: Hlavou múr neprerazíš - rozhovor s M.Urlandovou

Pred 2016

Metropola 2015
Večernik december 2015
Gest 2015: Čo ste o regionálnej televízii nevedeli
Mária Urlandová z TV Bratislava: Znepokojuje ma situácia v žurnalistike / Medialne.sk - 22.12.2011
Len pre ženy 2013: Mária Urlandová si splnila sen o vlastnej televízií



© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam