Marketing & TV

S rastom fenoménu sociálnych sietí sa na scéne objavilo veľa blogov o marketingu, ktoré sa pohybujú výlučne v online prostredí. S tým nastúpili aj rôzne, ničím nepodložené fámy o začiatku konca tradičných médií a ich cenovej nedostupnosti. Opak je pravdou, to digitálny marketing má vážne problémy.

  • Hromadné médiá sú rozhodujúce pre riadenie rastu
    Penetrácia má trikrát väčšiu pravdepodobnosť, že bude hlavnou hnacou silou rastu a zisku. Získané médiá (napr. sociálne siete) nemôžu pôsobiť ako náhrada za investovanie do veľkých mediálnych kanálov. Sú jednoducho vedľajším produktom tejto investície.
  • Dôležité pre inzerentov je, že TV reklamy predstavujú 95% všetkých videoreklám, kým YouTube predstavuje iba 0,9%. Osobitne pre vek 16 až 34 rokov, televízia tvorí 90% videoreklamy, a v službe YouTube 2,9%.
  • Synergia televízie a online je obrovská
    Televízia znásobuje úspech ostatných médiatypov. Kampane, ktoré používajú televíziu a online zároveň, sú dvakrát účinnejšie ako kampane bez televízie.

 

Image in photogallery
Ako sa pripraviť na reklamu v televízií (364)
20.4.2020 12:55
Prvým krokom je vás presvedčiť na televíznu reklamu. Prečo televízna reklama? Lebo je kráľovnou v reklame: najúčinnejšia, najefektívnejšia - neporaziteľná. Prečítajte si o unikátnych výhodách TV reklamy. Niektorí sa obávajú, že pre nich nie je vhodná, alebo si ju nemôžu dovoliť. Môžu, lebo televízna reklama je pre každého.


Image in photogallery
Účinnosť televízie v kontexte marketigovej efektívnosti (Les Binet, Peter Field)  (639)
22.12.2019 14:42 | RegionTVnet
Nová publikácia od Lesa Bineta a Petra Fielda je druhou zo série o marketingovej efektívnosti v digitálnom veku. Efektívnosť v kontexte je skutočná príručka pre budovanie značky, ktorá súvisí s teóriou a praxou a je založená na tom, ako si ľudia vyberajú a kupujú značky. Vychádza zo všeobecných pravidiel stanovených v programe Media in Focus a ukazuje, ako ich uplatňovať ...


Image in photogallery
Televízia generuje dopyt najúspešnejšie (509)
22.12.2019 12:59
Generovanie dopytu vychádza z ocenenej štúdie Profit Ability: obchodného prípadu reklamy, ktorý demonštruje, ako môžu obchodníci maximalizovať krátkodobý výnos bez obetovania trvalého rastu.


Image in photogallery
Prečo je programaticky nakupovaná online reklama taká drahá? (937)
29.11.2019 11:48
V tradičných médiách - kde presne viete, čo kupujete a ekosystém sa netopí v koši a podvodoch - je použitie CPM na hodnotenie efektívnosti rozumné. Ale online, kde desiatky miliónov bezcenných a imaginárnych webových stránok súťažia o vaše reklamné doláre ponúkaním veľmi nízkych nákladov, je použitie CPM ako miera účinnosti chybou. Nízka cena za tisíc zobrazení je pravdivejšou ...


Image in photogallery
Štúdia potvrdzuje, že TV reklama vedie k rastu malých podnikov (3605)
21.4.2019 07:53 | Regiontvnet
TV reklama vytvára 80 percent predaja generovaného menšími firmami napriek účtovaniu omnoho menšia časť ich výdavkov na reklamu (66%). Na porovnanie, spoločnosť Data2Decisions zistila, že napríklad iné online / pod líniovými kanálmi (vyhľadávanie / affiliate marketing / display / CRM) predstavujú 17% celkových výdavkov na reklamu, ale generujú 6% predaja


Image in photogallery
Preskúmali 8 potrieb prečo ľudia sledujú video (3628)
16.2.2019 10:49 | Mária Urlandova
Video je pevne zakorenené v našich životoch. Či už trávime na pohovke televízny večer alebo zabíjame čas na našich mobilných telefónoch pred príchodom autobusu, príležitosti na sledovanie televízie neboli nikdy väčšie ako teraz. Aké sú motívy divákov pre sledovanie televízie?


Image in photogallery
Účinná mediálna stratégia v 2. krokoch (3881)
27.1.2018 07:57 | TVBA
Väčšina domácností v rozvinutých krajinách má aspoň jednu televíziu, čo z nej robí ideálnu voľbu pre oslovenie spotrebiteľov. Použitie televíznych reklám je prospešné vďaka svojmu širokému dosahu a miery, do akej môže byť obsah segmentovaný podľa plánovaného cieľového trhu. Reklamy sú starostlivo spárované s časovými segmentmi a / alebo spojené s vhodným programom známym ako " mediálne ťaháky". .


Image in photogallery
3 trendy v content marketingu pre rok 2018 (3241)
18.1.2018 07:47 | TVBA
Ale práve tak ako ostatné digitálne disciplíny sa obsahový marketing neustále mení. V priebehu rokov sme videli trendy, ako značky sa stávajú vydavateľmi, vznik videa a natívna reklama sa stávajú významnými časťami obsahových programov.


Image in photogallery
Digitálny marketing má vážné problémy  (3027)
18.1.2018 07:44 | TVBA
Viac ako pätinu reklám na internete nevidia živí ľudia, ale boti. I za tieto impresie (a kliky) ale inzerenti platia. Podvodná reklama vraj pripraví tento rok inzerentov o 16 miliard dolarov. Zadávatelia reklamy prichádzajú kvôli ad fraud (teda podvodnej reklame) o neuveriteľné peniaze. To všetko vďaka vlastnej nevedomosti a nezáujmu alebo zámernej ignoracií zo strany marketérov ...


Image in photogallery
O natívnej reklame (2766)
10.1.2018 08:07 | TVBA
Natívna reklama je typ reklamy väčšinou online, ktorá zodpovedá forme a funkcii platformy, na ktorej sa zobrazuje. V mnohých prípadoch sa to prejavuje buď ako článok, alebo video, ktoré produkuje inzerent so špecifickým zámerom propagovať produkt, a zároveň zodpovedá forme a štýlu, ktoré by inak boli viditeľné v práci redaktorov platformy. Slovo "natívne" sa vzťahuje na túto ...


Image in photogallery
Čo je content marketing, stratégia a médiá (2437)
2.1.2018 08:03 | TVBA
Obsahový marketing je forma marketingu zameraná na tvorbu, publikovanie a distribúciu obsahu pre cieľové publikum online. Často ich používajú podniky, aby: Pritiahli pozornosť a získali potenciálnych zákazníkov Rozšírili svoju zákaznícku základňu Generovali alebo zvýšiť predaj online Zvýšili povedomie o značke alebo dôveryhodnosť Zapojili online komunitu používateľov


Image in photogallery
Štúdia odhalila pravdu o mládeži - mediálne návyky (4782)
19.12.2017 07:26 | Mária Urlandová
Táto štúdia skúma úlohu rôznych videí v živote mladých divákov a odhaľuje ich mediálne návyky a motivácie. Televízia zaberá 65% spotreby videa u ľudí vo veku 16-24 rokov. YouTube zaberá 7% času videa u ľudí vo veku 16-24 rokov. Mladí ľudia majú zvyčajne obmedzenú kontrolu nad hlavným televíznym prijímačom. Nuda je kľúčovou motiváciou pre sledovanie online videa.


Image in photogallery
9 trendov v kontent marketingu 2018 (2601)
3.5.2017 07:34 | Regiontvnet
Podľa správy z roku 2017 a trendov z Content Marketing Institute a MarketingProfs viac ako 60% B2B obchodníkov uviedlo, že ich stratégie marketingu obsahu sú efektívnejšie ako pred rokom. V roku 2015 4% obchodníkov uviedlo, že ich úsilie "nie je vôbec účinné". Našťastie sa tieto čísla zlepšili v roku 2016, pričom 0% obchodníkov uviedlo, že obsah marketingu "nie je vôbec účinný".


Image in photogallery
Inbount marketing reaguje na selektivitu a spotrebu médií (978)
22.4.2017 19:05 | Regiontvnet
Spotreba médií sa v tejto dobe sa stala selektívnou. On-line spotrebitelia začínajú robiť stále viac informovaných rozhodnutí. Z tohto dôvodu je dôležité budovať lojalitu značiek a mať kontakt so spotrebiteľmi. Analýza spôsobu, akým spotrebitelia používajú médiá, je rozhodujúca v súvislosti s prichádzajúcim marketingom.


Image in photogallery
Online bisnis je najväčší investor do TV reklamy (1984)
18.5.2016 17:49 | Regiontvnet
. Do TV reklamy investuje Amazon aj samotný Facebook a na Slovensku napríklad Alza. Majú tiež svojich špiškových marketérov a tí vedia prečo to robia. TV reklama buduje najmä značku a povedomie. Človej aj v online prosredí vyhľadáva značky o ktorých počul. Súvisí to najmä s tým, že TV reklama má najväčšiu dôveryhodnosť 42%, kým online je na konci. Napríklad reklame na ...


Image in photogallery
Čo v praxi znamená inbount - prichádzajúci marketing? (2434)
18.5.2016 07:41 | Mária Urlandová
Digitální marketéri posledných rokov zámerne používajú pojmy ako "prichádzajúci" a "odchádzajúci" marketing. Za odchádzajúci marketing považujú platenú reklamu. Za prichádzajúci marketing považujú "získanie si cesty do povedomia zákazníka" prostredníctvom blogov, sociálnych médií - obsahového marketingu.


Image in photogallery
AFP: 4 spôsoby, ako sa dostať značkový obsah na obrazovku (3389)
9.5.2016 18:29 | Mária Urlandová
Existuje niekoľko spôsobov, ako môžete realizovať projekt so značkovým obsahom, ale skorý rozhovor s vysielateľmi zabezpečí, že nápad bude od začiatku zosúladený s požiadavkami vysielateľa. AFP nemusia nevyhnutne pochádzať z novej myšlienky. Niekedy vzniká aj počas realizácie TV programu.


Image in photogallery
Získané média nemôžu nahradiť hromadné médiá (4326)
4.5.2016 11:17 | Mária Urlandová
Vo svete rastúcej personalizácie sa zistilo: Penetrácia má stále trikrát väčšiu pravdepodobnosť, že bude hlavnou hnacou silou rastu a zisku v porovnaní s lojálnosťou. Rozsah média je hlavným motorom účinnosti. Zatiaľ čo úzke zacielenie a lojalita sú skvelé pre krátkodobú efektívnosť, nie sú to stratégie, ktoré vytvárajú podiel na trhu.


Image in photogallery
Inbound marketing  (2353)
4.5.2016 09:58 | Regiontvnet
Inbound (prichádzajúci ) marketing je technika pre získavanie zákazníkov na produkty a služby prostredníctvom obsahového marketingu, marketingu sociálnych médií, optimalizácie pre vyhľadávače a brandingu.


Image in photogallery
Trendy v marketingu 2019 - video a televízia (3043)
27.4.2016 08:27 | Regiontvnet
Hyper-personalizácia obsahu - špičkové značky už nevyrábajú len jeden príspevok alebo video, ale môžu teraz vytvoriť tisícky kusov obsahu na jednu kampaň. Používanie ovplyvňujúcich faktorov je na vzostupe - takmer všetky značky sa snažia spolupracovať s jednotlivcami, ktorí zhromažďovali významné výsledky v sociálnych médiách. Lokalizácia obsahu - obsah sa prispôsobuje ...


Image in photogallery
Prečo inzerovať v regionálnej TV (3756)
27.4.2016 08:15 | Regiontvnet
Regionálne informácie sú na prvom mieste! Čím je pre obyvateľa udalosť bližšia, tým je pre neho zaujímavejšia. Regionálna televízia plní jedinečnú, nezastupiteľnú úlohu - informovať o dianí v najbližšom okolí. Osobný vzťah a blízkosť k trhu ju robia výnimočnou.


Image in photogallery
TV reklamy vytvárajú 71% zisku generovaného reklamou (3467)
27.4.2016 08:10 | Regiontvnet
Po desiatich rokoch zmeny v reklame so vznikom mnohých nových foriem reklamy súťažiacich o investíciu, štúdia prvýkrát kvantifikovala celkový zisk generovaný rôznymi formami reklamy, aby ukázala, čo skutočne dosahujú. Štúdia - Ziskovosť: obchodný dôvod pre reklamu - dokazuje, že všetky formy reklamy vytvárajú zisk v rôznej miere z krátkodobého aj dlhodobého hľadiska.


Image in photogallery
Úloha reklamy v propagačnom mixe (3389)
25.4.2016 14:54 | Regiontvnet
Propagačná zmes obsahuje rôzne nástroje, ako napríklad: Reklama: správy platia tí, ktorí ich posielajú a ktorých cieľom je informovať alebo ovplyvniť ľudí, ktorí ich dostávajú. Značková zábava: špecializovaná výroba obsahu určeného na zobrazovanie firemných alebo značkových správ v zábavnom formáte


Image in photogallery
Teórie reklamných účinkov (2612)
22.4.2016 07:40 | Regiontvnet
Reklamné správy sú všade okolo nás, ale mechanizmus, ktorý vedie od vystavenia reklamnej značke až po predaj, nie je úplne jasný. Štúdie opakovane preukázali jasnú súvislosť medzi reklamou a odpoveďou na predaj . Avšak presný proces, ktorý vedie k tomu, že spotrebiteľ je vystavený reklamnému odkazu prostredníctvom nákupu alebo správania, nie je úplne jasný.


Image in photogallery
Čo sa stane, keď odoberiete ľuďom obľúbené značky? (3185)
13.4.2016 10:30 | RegionTVnet
Behaviorálni architekti urobili zaujímavý experiment. Odstránili ľuďom ich obľúbené značky, aby videli čo to s nimi urobí. Výsledky sú úžasné a veľmi zábavné.



Odkazy na cudzie blogy

Chcete čítať užitočné články pravidelne? Prihláste sa budeme vám ich posielať.




BOJ PROTI DEZINFORMÁCIÁM =  KOMUNIKÁCIA  CEZ SPOĽAHLIVÉ MÉDIÁ
TV Bratislava je držiteľ licencie pre televízne vysielanie TD 142/2014.
_________________________________________________________________________

BOJ PROTI DEZINFORMÁCIÁM =  KOMUNIKÁCIA  CEZ SPOĽAHLIVÉ MÉDIÁ
TV Bratislava je držiteľ licencie pre televízne vysielanie TD 142/2014.
_________________________________________________________________________



© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam