Reklamné formáty a riešenia

Správna forma zodpovedá cieľom:  

  • Pre budovanie značky - klasický spot
  • Pre pripomínanie značky - sponzorský odkaz, product placement
  • Pre predaj výrobkov a demonštráciu konzumácie - telenákup
  • Pre pozitívny imidž, zmenu postojov, informovanie - public relations, propagačný film.
Každý druh podniku má riešenie pre propagáciu v televízií. Pozrite si nasledujúce riešenia.
Krátky, akčný a vizuálne úderný. Plná koncentrácia na reklamné posolstvo.
Predstavíme vás komplexne a kompetentne - podčiarkneme váš existujúci imidž alebo vám pomôžeme vytvoriť nový.

Pre tvorbu pozitívneho imidžu. PR je vysoko akceptované obyvateľstvom a má vynikajúci ohlas. Pre dôveryhodných.
Spolupráca zo strany televízie je za výhodných finančných podmienok, alebo za poskytnutie iného plnenia.

Ďalšie formy a riešenia

TV-shop je priamy predaj produktov cez TV obrazovku. Spoty do 15 min a výhodnejšie ceny. Potešte svoj e-shop!
"Tento program vám prináša..." PP - umiestňovanie produktov.Pripomeňte ľuďom, prečo milujú vašu značku.
Reklama na značky je neosobná komunikácia umiestnená v platenom, masovom médiu.

Synergiou televízie a internetu si zaistíte plošné oslovenie potenciálnych zákazníkov.




BOJ PROTI DEZINFORMÁCIÁM =  KOMUNIKÁCIA  CEZ SPOĽAHLIVÉ MÉDIÁ
TV Bratislava je držiteľ licencie pre televízne vysielanie TD 142/2014.
_________________________________________________________________________

BOJ PROTI DEZINFORMÁCIÁM =  KOMUNIKÁCIA  CEZ SPOĽAHLIVÉ MÉDIÁ
TV Bratislava je držiteľ licencie pre televízne vysielanie TD 142/2014.
_________________________________________________________________________



© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam