Public relations

Cieľom komunikácie je udržanie si priazne - pozitívny imidž, demonštrácia postojov, zmena správania sa ľudí, komunikácia hodnôt podniku, ale aj vysvetľovanie problémov, tzv. krízová komunikácia.

Public relations je nepriame propagačné pôsobenie charakterizované tým, že pasívnemu subjektu sa predkladajú informácie, na ktorých podklade si sám vytvára kladný názor na podnik, jeho činnosť.
 

Výhody PR

Dôveryhodnosť -  televízia zodpovedá za pravdivosť správ.
Masové publikum - ovplyvňovanie verejnej mienky.
Nakŕmenie sociálnej siete kvalitným obsahom.

Kto potrebuje PR služby?
Kde sa budú zobrazovať PR príspevky?

PR v TV Bratislava

PR v televízií znamená publicistické spracovanie - podobné ostatnému obsahu. Spolupráca s televíziou je vo forme objednávky príspevku, spracovaného vysielateľom, ktorý bude odvysielaný v obvyklom čase podľa TV programu.

Natívnu reklamu realizujeme ako príspevok do bežnej relácie. Môže to byť reportáž, rozhovor na tému, či záznam z podujatia. Výhodou je čistý dojem a ovplyvňovanie verejnej mienky prirodzeným spôsobom a  neskôr šírenie príspevku na sociálnych sieťach z dôveryhodného zdroja.

 PR formáty

V ponuke máme niekoľko obvyklých foriem. Stačí si iba objednať a ozve sa vám redaktor/ka, a bude sa vám venovať. Budeme potrebovať tlačovú správu alebo pozvánku - aby sme sa mohli dôkladne pripraviť. V prípade dohody na rozhovore v štúdiu si pripravte fotografie a ilustračné obrázky.
Po skončení spolupráce nezabudnite video pozdieľať na sociálnych sieťach - ďakujeme.

  Rozhovor

Realizujeme ho v štúdiu, alebo v priestoroch klienta. V rozhovore s moderátorom môžete informovať o svojich produktoch a službách. Komerčný rozhovor môže vyzerať aj ako prezentácia na spôsob poradenstva pri voľbe správneho riešenia.

  Reportáž

Je televíziou vytvorený PR príbeh. Prídeme za vami do podniku, navštívime vás na akcii, urobíme s vami a vašimi partnermi rozhovory, ukážeme vás v tom najlepšom svetle. Spracovaním je ako bežná reportáž, ale my spropagujeme vašu značku, výrobky a služby, alebo vašu akciu.

  TV diskusia

Moderovaná diskusia zo zainteresovanými odborníkmi na zvolenú spoločenskú tému. Jedným z odborníkov (zainteresovanej strany) môžete byť i vy a budete mať príležitosť vyjadriť svoj názor. Ale treba počítať s tým, že v diskusií budete mať oponenta, protistranu, ktorá má iný názor na vec alebo prináša doplňujúce informácie.

  AFP = program financovaný inzerentom

Objednať si môžete aj celú reláciu - dokonca seriál. Program môže byť na tému navrhnutú inzerentom, môže propagovať spoločensky prospešné chovanie (napr. ekológia, zdravý životný štýl) s ktorými sa inzerent stotožňuje. Program nemá obsahovať reklamné prvky pretože by išlo o nedovolenú skrytú reklamu.

 


Benefity spolupráce

Zaplatíte iba produkciu profi-videa, ale získate:

  • Pozornosť tisícov masových divákov.
  • Zobrazenia na web stránke TV Bratislava.
  • Imidž významného hráča, pretože televízia popularizuje. 
  • Spontánnych inluencerov na sociálnych sieťach.

Chcem sa informovať 





BOJ PROTI DEZINFORMÁCIÁM =  KOMUNIKÁCIA  CEZ SPOĽAHLIVÉ MÉDIÁ
TV Bratislava je držiteľ licencie pre televízne vysielanie TD 142/2014.
_________________________________________________________________________

BOJ PROTI DEZINFORMÁCIÁM =  KOMUNIKÁCIA  CEZ SPOĽAHLIVÉ MÉDIÁ
TV Bratislava je držiteľ licencie pre televízne vysielanie TD 142/2014.
_________________________________________________________________________



© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam