Osobitné riešenia

TV-shop je priamy predaj produktov cez TV obrazovku. Dĺžka spotov až 15 min a výhodnejšie ceny. Skúste to a potešte svoj e-shop!
"Tento program vám prináša..." PP - umiestňovanie produktov v obsahu. Cieľom je pripomenúť im, prečo milujú vašu značku.

Inzerovať môžete cielene a efektívne v regionálnej TV. Je taká dôveryhodná, že aj reklama je považovaná za súčasť programu.
Synergiou televízie a internetu si zaistíte plošné oslovenie potenciálnych zákazníkov.


  •  Pohodlie, odpočinok a potreba byť informovaný sú dôležité a takmer nemenné vo všetkých vekových skupinách. Staršie publikum potrebuje byť v kontakte prostredníctvom klasickej TV, kým mladšie publikum, z istých dôvodov a do istej miery, sleduje aj online video. Ale o nákupoch rozhoduje "staršie" publikum nad 36 rokov.
    Viac o potrebách sledovania videa »

Úspešná dlhodobo
Vďaka neodmysliteľnej sile audiovizuálnej reklamy môže televízna reklama vyvolať emócie, ktoré zvyšujú dôveru, vytvárajú a posilňujú pozitívne spojenia, a vďaka tomu sa značky popularizujú. Toto dlhodobé budovanie značky je základom rastu podniku.
Úspešná krátkodobo
Okrem toho je televízia mimoriadne účinná pri dosahovaní krátkodobých cieľov rýchlym zvyšovaním povedomia v cieľovej skupine. Zistilo sa, že televízia poskytuje 80% predaja generovaného reklamou, pričom výdavky predstavujú iba 66%.


Služby


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam