Kampaň pre budovanie značky

Značky sa stále budujú dlhodobo, masovo a cez tradičné média. Vedia to všetky top značky a preto väčšina rozpočtu na inzerciu ide do televízie. Medzi najväčších investorov do TV reklamy patria online technologické firmy. Pridajte sa k nim aj vy.  

Reklama na značky je neosobná komunikačná správa umiestnená na platenom, masovom médiu. Cieľom je presvedčiť spotrebiteľov o prínosoch výrobkov alebo služieb v snahe vyvolať ich k nákupu.  

 

 

Kto potrebuje reklamu na značky

V podstate každý, veľký i malý podnik. Úlohou reklamy môže byť:

Uvádzanie nových značiek, zmena správania sa ľudí
Udržanie si zákazníka - pripomínanie sa
Zmena vnímania značky

Reklamný kampaň = mix TV formátov

Povedomie o značke najlepšie vytvára klasická spotová kampaň, ktorú môžeme skombinovať s ďalšími formátmi reklamy a komunikáciou s verejnosťou.

Reklamný spot

Je klasická forma reklamy.
Je krátky, akčný a vizuálne úderný. Základná dĺžka spotu je v 30 sekúnd.

Kampaň má byť dlhodobá s nižšou frekvenciou zobrazení, tzv. kvapkanie

Sponzoring

Reklamné oznámeníe "Tento program Vám prináša ..."
Product placement - zámerné umiestňovanie produktov vo vysielaní.
Ľudia kupujú to čo poznajú – viac veria známym značkám. Treba sa im pripomínať.

Komerčné PR

Rozhovor, reportáž má dĺžku cca 3 minúty a je zaradený do reklamného bloku vo vysielaní.
Známa značka ešte neznamená obchodný úspech, je potrebné budovať pozitívny vzťah - komunikovať s verejnosťou.

 


Príklad kampane

Ste slovenský výrobca (dodávateľ služieb), ktorého meno a produkty nie sú príliš známe.
Predávate cez e-shop alebo kamenné predajne. Existuje hyperkonkurencia svetových výrobcov, ale vy chcete byť známi aspoň v regióne.

Využite regionálnu identitu v niekoľkých krokoch:

Prečítajte si ako.

 

NEZABUDNITE

Marketing funguje ako: aktivácia predaja a budovanie značky.

  • Pri budovaní značky treba kampaň navrhnúť na "pomalšie spaľovanie".
    Tak, aby viedla k hlbšiemu a emocionálnejšiemu spojeniu so značkou. Potrebnú silu má dlhodobé pôsobenie propagácie.
  • Aktivácia predaja je veľmi dôležitá pri krátkodobých ziskoch s tesne cielenou kampaňou, ktorá spotrebiteľov prinúti, aby niečo urobili rýchlo. Ale efekty majú tendenciu aj rýchlo slabnúť. Takto fungujú napríklad online kampane.

BOJ PROTI DEZINFORMÁCIÁM =  KOMUNIKÁCIA  CEZ SPOĽAHLIVÉ MÉDIÁ
TV Bratislava je držiteľ licencie pre televízne vysielanie TD 142/2014.
_________________________________________________________________________

BOJ PROTI DEZINFORMÁCIÁM =  KOMUNIKÁCIA  CEZ SPOĽAHLIVÉ MÉDIÁ
TV Bratislava je držiteľ licencie pre televízne vysielanie TD 142/2014.
_________________________________________________________________________



© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam