Teleshopping - predaj cez TV obrazovku

Telenákup vznikol desiatky rokov skôr, ako začali fungovať prvé e-shopy a úspešne s nimi funguje v symbióze. TV vysielatelia majú tento skvelý nástroj k dispozícií pre obchodníkov, za cenovo výhodnejších  a časovo veľkorysejších podmienok - oproti vysielaniu klasickej reklamy. 

Telenákup (teleshopping) je priama ponuka vysielaná verejnosti s cieľom poskytnúť tovar alebo služby za odplatu. Priama ponuka znamená, že obsahom spotu, okrem výzvy ku nákupu, aj uvedenie ceny a kontaktu. Telenákup je vo forme spotu ( do 15 minút) alebo programu - súbor spotov.

 

Pre koho je telenákup?

Tradične je vhodný pre výrobcov produktov, u ktorých je potrebné ukázať pri používaní a vysvetliť účinky a použitie.

V tejto konzumnej dobe je vhodný najmä pre e-shopy. Vyberiete si jeden vhodný produkt, ukážete ako sa používa a pritiahnete do elektronického obchodu nové publikum.

Demonštrácia používania produktu vo videoforme je prospešná pre spotrebiteľov, napr. použitie kuchynského náradia či spotrebičov.

Výhody telenákupu

  • Dokáže predať i to, čo by inak ostalo nepovšimnuté v regáloch kamenných obchodov a na stránkach e-shopov.
  • Masové oslovenie skupiny obyvateľov, ktorá sa rozhoduje emocionálne.
  • Výrazne výhodnejšie ceny za vysielanie v televízií - oproti reklamným spotom.
  • Výrazne väčšia dĺžka spotov, ktorá je tak dostatočná pre vysvetlenie podrobností o produkte.

Čo treba urobiť, keď chcete predávať?



Každý pozná teleshopping, ale celé roky inzerujú výlučne zahraničné spoločnosti. Prečo ho nevyužívajú slovenské spoločnosti? Myslia si, že to nefunguje? Mýlia sa - nevedia doceniť jeho marketingovú silu.

Naša spoločnosť Viva Studio, s.r.o. spolupracovala s významnými teleshoppingovými  spoločnosťami dlhé roky, od 1996. Pripravovali sme pre nich spoty, úpravu i nakrúcanie nových a dabing. Za tie roky sme sa o teleshoppingu veľa naučili. Poznatky sa pokúsime vám odovzdať. 

Marketingový fenomén teleshopping


 

1. Vhodný produkt

Aké produkty sú vhodné na telenákup? Sú to produkty, pri ktorých treba vysvetľovať účinky alebo použitie: kuchynské výrobky, produkty na formovanie tela, výživové produkty a podobne. Úspech v telenákupe je podmienený vhodným produktom.

Napríklad...

 

2. Účinný televízny spot

Ako má vyzerať? Sila televízie je v schopnosti demonštrovať. Niekedy musí divák vidieť produkt v akcii, aby mohol plne porozumieť výhodám. Demonštrácia zobrazuje divákom, ako konzumovať nový produkt. U telenákupu je aj dlhší priestor pre predstavenie produktu - do 15 minút/spot.

Obvyklý scenár spotu je ...
Aký je rozdiel medzi klasickým a telenákupným spotom?

 

3. Odvysielanie spotu

Spoty odvysielame v blokoch s označením "telenákup", obvykle mimo prime time. (Vtedy pozerajú televíziu ľudia, ktorí sú doma.) Oproti klasickej reklame, telenákupné bloky sú dlhšie ako ( 15 minút a viac), za neporovnateľne výhodnejšie ceny. 
Marketingové spoločnosti, ktoré sa venujú telenákupu si mediaplány robia sami, podľa sezóny a aktuálnej úspešnosti jednotlivých produktov.
Mediaplán vám radi zostavíme, stačí ak sa dohodneme na čase, minutáži a skladbe jednotlivých spotov v bloku.

 

Koľko stojí telenákup?

Cena sa skladá z dvoch zložiek: cena za výrobu spotu a cena za odvysielanie v televízií.

Cena za vysielanie
Cena za výrobu
Čo ak bude málo telefonických objednávok ? Bude viac v e-shope.

Prečo zveriť telenákup nám?

Vyrobili sme desiatky spotov, viac ako 20 rokov sme denne produkovali verzie pre rôzne televízne stanice v Európe, najmä pre Nemecko a Švajčiarsko, ale aj Poľsko. Vďaka zahraničným klientom sme sa stali vyhľadávanou spoločnosťou. Referencie: SMG, Mediashop AG, Smart shop, Studio Moderna, WS teleshoping, JML, Quality shop.

Realizujeme hrané telenákupné spoty. V niektorých účinkoval aj známy teleshopingový mág Horst Fuchs.
filmovačka viva studio
viva studio filmovčka herečka z Viedne



© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam