O televíznej reklame

Televízna reklama je kráľovnou medzi reklamnými formátmi.
Má jedinečnú presvedčovaciu schopnosť, zapamätateľnosť, dokáže predviesť vzrušenie, napätie, krásu, názorne ukázať ako fungujú produkty a ako sú účinné.

Tradičné sledovanie televízie je u ľudí stále preferovaný spôsob trávenia času. Na Slovensku je 4 mil. obyvateľov, ktorí sledujú televíziu niekoľko hodín denne. Tí, ktorí sa odklonili od klasického pozerania, ju sledujú prostredníctvom internetu.


Prečo ľudia sledujú televíziu?

Pohodlie, odpočinok a potreba byť informovaný sú dôležité a takmer nemenné vo všetkých vekových skupinách. Staršie publikum potrebuje byť v kontakte prostredníctvom klasickej TV, kým mladšie publikum, z istých dôvodov a do istej miery, sleduje aj online video. Ale o nákupoch rozhoduje "staršie" publikum nad 36 rokov.
Viac o potrebách sledovania videa »

Existuje veľa dôvodov, prečo začať s televíznou reklamou. 

  • Efektivita TV reklamy po všetkých stránkach zosilnela. Vedia to najúspešnejšie značky a preto má u nich televízia stále najväčší podiel v mediamixe.
  • Televízia je sledovaná viac ako kedykoľvek predtým, všade na rôznych platformách a vo všetkých vekových kategóriách.
  • Získané (sociálne) médiá nestačia. Potrebné sú dôveryhodné masmédiá, ktoré naštartujú kampaň.
  • Synergia televízie a online je úchvatná - vzájomne si pomáhajú.

Pre koho je televízna reklama

Myslíte si, že televízna reklama je iba pre silné a bohaté spoločnosti? Nie!
Televízna reklama je pre každého. Reklama v televízii je cenovo dostupná, mimoriadne efektívna pre všetky podniky, veľké i malé, bez ohľadu na to, na koho sa snažia zamerať.

  • Jednou z najbežnejších mylných predstáv o televízii je to, že výroba televíznej reklamy je drahá. Nemusí to tak byť. Je možné vytvoriť skvelú a účinnú televíznu reklamu, a to aj pri nižšom rozpočte. 
     
  • Televízne vysielacie časy sa predávajú na základe ceny za tisíc (CPT) - tj. náklady na nákup 1 000 dopadov. Porovnajte CPT televízie s CPT reklamy v online prostredí a ihneď zistíte, že TV reklama je omnoho lacnejšia. ( Najmä programaticky nakupovaná reklama je veľmi drahá, pretože je úzko cielená.)
  • Vďaka neodmysliteľnej sile audiovizuálnej reklamy môže televízna reklama vyvolať emócie, ktoré zvyšujú dôveru, vytvárajú a posilňujú pozitívne spojenia, a vďaka tomu sa značky popularizujú. Toto dlhodobé budovanie značky je základom rastu podniku.

  • Okrem toho je televízia mimoriadne účinná pri dosahovaní krátkodobých cieľov rýchlym zvyšovaním povedomia v cieľovej skupine. Zistilo sa, že televízia poskytuje 80% predaja generovaného reklamou, pričom výdavky predstavujú iba 66%.  
Prečo TV? Aké budú vaše benefity?
Televízna reklama je efektívnejšia ako kedykoľvek predtým
Televízia je srdcom videosveta.
Televízia má bezkonkurenčný rozsah a dosah
Televízia je životne dôležitá pre dlhodobý úspech značky
Televízia je steroid pre ostatné médiá
Televízia je všade
Televízia vytvára emócie a popularizuje
Videné v televízií je predmetom konverzácií medzi ľuďmi
Televízia má rýchlu odozvu
Televízia funguje vo všetkých kategóriách
Televízia je v centre kreatívnej účinnosti
Televízia je najdôveryhodnejšie médium



© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam