O televíznej reklame

Televízna reklama je kráľovnou medzi reklamnými formátmi.
Má jedinečnú presvedčovaciu schopnosť, zapamätateľnosť, dokáže predviesť vzrušenie, napätie, krásu, názorne ukázať ako fungujú produkty a ako sú účinné.

 

Televízna reklama je efektívnejšia ako kedykoľvek predtým
Televízia je srdcom videosveta.
Televízia má bezkonkurenčný rozsah a dosah
Televízia je životne dôležitá pre dlhodobý úspech značky
Televízia je steroid pre ostatné médiá
Televízia je všade
Televízia vytvára emócie a robí značky slávnymi
Televízia je častý predmet konverzácií medzi ľuďmi
Televízia má rýchlu odozvu
Televízia funguje vo všetkých kategóriách
Televízia je v centre kreatívnej účinnosti
Televízia je najdôveryhodnejšia - to je veľmi dôležité v dobe fake news

Prečo inzerovať v televízií

Myslíte si, že televízna reklama je iba pre silné a bohaté spoločnosti? Nie! 

Televízna reklama je pre každého →

Reklama v televízii je cenovo dostupná, mimoriadne efektívna pre všetky podniky, veľké i malé, bez ohľadu na to, na koho sa snažia zamerať. Neveríte nám? Dúfame, že fakty vás presvedčia.

 

Koľko stojí TV reklama? 

  • Jednou z najbežnejších mylných predstáv o televízii je to, že výroba televíznej reklamy je drahá. Nemusí to tak byť. Je možné vytvoriť skvelú a účinnú televíznu reklamu, a to aj pri nižšom rozpočte. 
     
  • Televízne vysielacie časy sa predávajú na základe ceny za tisíc (CPT) - tj. náklady na nákup 1 000 dopadov. Porovnajte CPT televízie s CPT reklamy v online prostredí a ihneď zistíte, že TV reklama je omnoho lacnejšia. ( Najmä programaticky nakupovaná reklama je veľmi drahá, pretože je úzko cielená.) 

 


Služby


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam