Je ťažké robiť atmosféru na koncerte? - odpovie hypeman Osťo
16.3.2022 11:58 | Simona Halamíčková
Keďže to robí už dlhé roky, hypovať ľudí a vytvárať atmosféru na koncertoch (či festivaloch) mu ide od ruky. Vie vycítiť, kedy je potrebné "zobudiť" dav a navyše, vie ako na to. Prezradil, že v začiatkoch musel hypovať aj sám seba, veď postaviť sa pred tisíce ľudí, nie je len tak. Dozvedeli sme sa aj to, že okúsil dno, no keďže je každý tvorcom svojho šťastia - je teraz presne tam, kde je. Osťo, hypeman a moderátor, ktorého uvidíte nielen v našom rozhovore, ale aj s rapermi na koncertoch bol našim hosťom.
Zdielajte na sociálnych sieťach
Všetky videá nájdete aj na našom YT kanáli:TV Bratislava
Na fungovanie našej webovej stránky používame nevyhnutné cookies (essential cookies) umožňujúce realizovať základné funkcionality webovej stránky. Tieto cookies môžete zakázať zmenou nastavení Vášho internetového prehliadača, čo však môže ovplyvniť fungovanie webovej stránky. Radi by sme tiež využívali dobrovoľné cookies (non-essential), ktoré nám pomôžu zlepšiť fungovanie našej webovej stránky. Pre ich povolenie, prosím, odkliknite súhlas.
Súbory cookie používame na zabezpečenie základných funkcií stránky a na zlepšenie vášho používateľského zážitku. Svoj súhlas pre každú kategóriu môžete kedykoľvek zmeniť.
Nevyhnutné cookies
Technické súbory cookies sú nevyhnutné pre správne fungovanie našej webovej stránky. Tieto sa využívajú najmä na uchovávanie Vašich produktov v košíku, zobrazovanie obľúbených výrobkov, nastavenie Vašich preferencií a nákupného procesu. Pre využívanie technických cookies nepožadujeme Váš súhlas, ale spracúvame ich na základe nášho oprávneného záujmu. Váš prehliadač môžete nastaviť tak, aby blokoval alebo Vás upozorňoval na takéto súbory. V takom prípade však nemusia niektoré časti našej webovej stránky správne fungovať.
Analytické cookies
Analytické cookies nám umožňujú meranie výkonu a počet návštev našej webovej stránky.
Marketingové cookies
Marketingové cookies sú využívané reklamnými a sociálnymi sieťami na prispôsobenie zobrazovaných reklám tak, aby pre vás boli čo najzaujímavejšie.