Sledovanosť Televízie Bratislava opäť narástla

23.8.2011 01:27 | TVBA

https://www.tvba.sk/

TV Bratislava v posledných troch rokoch rástla vo všetkých porovnateľných parametroch. Konštatuje sa v prieskume, ktorý v čase od 16.mája do 2. júna 2011 uskutočnila agentúra DICIO Marketing.

Televíziu Bratislava sleduje často 35,5 % obyvateľov Bratislavy, z ktorých denne sleduje program TV BA 11,5% a menej často 24,0 %, čo je nárast o 18,4% oproti roku 2008. Z výskumu vyplýva, že 70,1% obyvateľov Bratislavy TV BA poznajú podľa názvu, pričom v roku 2008 to bolo len 33,1%.

„Sú to skvelé čísla, ktoré nás milo prekvapili. To vlastne znamená, že z tých, ktorí nás majú naladenú, iba 5,9 % nás nepozerá. Som presvedčená, že k nim prispela najmä orientácia televízie na občianske témy a na informácie z oblasti kultúry, komunálnej politiky, či histórie Bratislavy, konštatuje ing. Mária Urlandová, riaditeľka Televízie Bratislava.

Najviac obyvateľov Bratislavy až 10%, teda takmer 43 tisíc divákov, sleduje spravodajstvo, ktoré vysiela TV Bratislava každý pracovný deň, ďalších 15,2% sledovalo spravodajstvo aspoň raz za tri dni alebo za týždeň. Viac ako 20 % Bratislavčanov pozerá diskusné relácie Beseda o piatej, ktorá sa venuje problémom hlavného mesta, či Región plus, ktorá pomáha divákom zorientovať sa v problémoch bratislavskej župy.

„Televízia Bratislava má ambíciu stať sa lídrom v hlavnom meste v oblasti ponuky televízneho programu, orientovaného na mestského diváka. Privítali sme preto záujem mestskej časti Staré Mesto, ktorá sa rozhodla prostredníctvom TV BA poskytovať väčšie množstvo informácií z mestskej časti nielen Staromešťanom, ale aj ostatným obyvateľom Bratislavy“, hovorí Mária Urlandová. Informácie z mestskej časti Staré Mesto začala Televízia Bratislava vysielať od júla 2011. „Privítame záujem aj ostatných mestských častí, pretože trieštenie síl v oblasti televízneho vysielania v jednotlivých mestských častiach je málo efektívne. Navyše TV BA poskytuje možnosť, aby sa o dianí v konkrétnej mestskej časti dozvedeli nielen jej obyvatelia, ale aj ostatní obyvatelia Bratislavy. Veď mnohí z nás pracujú v inej mestskej časti, ako v tej, v ktorej bývajú. Jedna silná mestská televízia je perspektívne a efektívne riešenie“, dodáva Mária Urlandová, riaditeľka Televízie Bratislava.

 


Fotogaléria




Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print

Všetky videá nájdete aj na našom YT kanáli: TV Bratislava

                                                                                              
Diskusia k článku

<<  Všetky články v tejto kategórii
 /1 >> nasledujúci

Nastavenie súborov cookies
Na fungovanie našej webovej stránky používame nevyhnutné cookies (essential cookies) umožňujúce realizovať základné funkcionality webovej stránky. Tieto cookies môžete zakázať zmenou nastavení Vášho internetového prehliadača, čo však môže ovplyvniť fungovanie webovej stránky. Radi by sme tiež využívali dobrovoľné cookies (non-essential), ktoré nám pomôžu zlepšiť fungovanie našej webovej stránky. Pre ich povolenie, prosím, odkliknite súhlas.
Informácie o cookies
Súhlasím Prispôsobiť Odmietnúť
Naspäť
Podrobné nastavenie cookies
Súbory cookie používame na zabezpečenie základných funkcií stránky a na zlepšenie vášho používateľského zážitku. Svoj súhlas pre každú kategóriu môžete kedykoľvek zmeniť.
Nevyhnutné cookies
 
Technické súbory cookies sú nevyhnutné pre správne fungovanie našej webovej stránky. Tieto sa využívajú najmä na uchovávanie Vašich produktov v košíku, zobrazovanie obľúbených výrobkov, nastavenie Vašich preferencií a nákupného procesu. Pre využívanie technických cookies nepožadujeme Váš súhlas, ale spracúvame ich na základe nášho oprávneného záujmu. Váš prehliadač môžete nastaviť tak, aby blokoval alebo Vás upozorňoval na takéto súbory. V takom prípade však nemusia niektoré časti našej webovej stránky správne fungovať.
Analytické cookies
 
Analytické cookies nám umožňujú meranie výkonu a počet návštev našej webovej stránky.
Marketingové cookies
 
Marketingové cookies sú využívané reklamnými a sociálnymi sieťami na prispôsobenie zobrazovaných reklám tak, aby pre vás boli čo najzaujímavejšie.
Povoliť všetky Povoliť zvolené Odmietnúť
Uložiť Odmietnúť