Vyhodnotili sme sledovanosť videí na web stránke televízie. Odmerať sledovanosť jednotlivých predvolebných debát prostredníctvom peoplemetrov nie je možné, pretože regionálna televízia nie je zaradená do peoplemetrového merania a ani by nás tam nechceli. A keby chceli, je to zbytočné. (Poznámka: digitálne online meranie sledovanosti televíznych programov prostredníctvom špeciálnych zariadení vo vybraných 1200 domácnostiach po celom Slovensku.)
Najsledovanejšia bola debata z Vajnor
Hoci majú Vajnory iba nad 4000 obyvateľov, video bolo prehraté až 2671 krát. Vyzerá to tak, akoby ho odsledoval každý dospelý Vajnorčan. Pritom sa predvolebného boja zúčastnili iba dvaja kandidáti: Ján Mrva a Ľudovít Horvát. Video je tu: https://www.tvba.sk/archiv/komunalne-volby-2014-mc-vajnory/
Poradie je:
Priemerný počet prezretí jednej diskusnej relácie bol 1087 prezretí.
Porovnanie s národnými médiom TV Joj - Noviny o 17-tej
Údaje o počte prehratí uvádza iba TV Joj spomedzi národných televízií. Hlavné noviny mávajú cca 7000 prezretí, ale "TV noviny o 17-tej", mávajú cca 980 prezretí.
Videá na SME:
Víťaz Nesrovnal ešte používa predvolebné frázy: Môj záväzok je môj program 3 469x
Kňažko: Pre Bratislavu to nie je dobrá správa 3 260x
Nesrovnal poďakoval partnerke, dcérke a všetkým voličom 3 562x
V Bratislave padli Ftáčnik, Rosová, Sandtner aj Hanulíková 3 080
Procházka: Mali sme rozhodujúci podiel na výmene Ftáčnika 1 053
Staré Mesto povedie šéfredaktor Števčík s podporou Smeru 882
Ťapákovú sklamala výhra Nesrovnala, viní médiá 448
Naše predvolebné debaty sa počtom prezretí môžu porovnávať s priemernou o sledovanosťou videí TV novín o 17-tej na Jojke. Veľmi si želáme, aby nám diváci ostali verní aj naďalej.
Všetky videá nájdete aj na našom YT kanáli: TV Bratislava
Sme sedeli pri televízore a žiadnu reklamu sme nevideli, tak sme sa v zúfalstve posadili pred obrazovku. Vtedy sme prestali skreslene vnímať text :).
Ak nás ma niekto tak rád, že by to stále otváral a zatváral, potešilo to :-) Ale to by sa fakt narobili, lebo tých klikov je dokopy vyše 20 tisíc.
Ak nás ma niekto tak rád, že by to stále otváral a zatváral, potešilo to :-) Ale to by sa fakt narobili, lebo tých klikov je dokopy vyše 20 tisíc.
Súhlasím s tým, že možno si to jedna osoba pozrela aj trikrát a teda to nie je to teda ďalší divák. Na serveri sme neštudovali IP adresy či sa tak nestalo, veď tie kliky nikomu ani nepredávame.
Jednoducho chceli sme sa iba pochváliť a dúfam, že nám to nemáte za zlé.
Ale tou "sledovanosťou diskusií" neboli myslené diskusie pod videom, ale "predvolebné diskusie" ale pokojne to môžeme zmeniť na "volebné štúdia", "volebné debaty", " TV program vo forme diskusie s kandidátmi" aby to bolo zrozumiteľné.
Možno ste IT analytik, alebo robíte niečo s online reklamou na internete a nedá Vám to ...V každom prípade ďakujeme za upozornenie.
Do budúcnosti odporúčam používať analytické pravdivé údaje zo servera, lebo počet klikov nie je sledovanosť, mohlo by to vzbudiť pocit lacného jednoduchého schematizmu, ako podsunutého spôsobu chápania skutočnosti. Pani Pilzová, dúfam, že sa Vás to nedotklo :)