logo
Nákupný košík


Hlavné menu

5 krokov na ceste do televízie

V tejto časti nájdete podrobný návod, ako sa dostať do televízie, od definovania cieľov až po vyhodnotenie výsledkov.

Podľa primárneho cieľa potrebujete informovať, presviedčať, pripomínať alebo porovnávať. TV kampaň môže mať za cieľ: budovať a zmeniť vnímanie značiek, zmeniť správanie sa ľudí, vyvolať priamu reakciu, vyvolať odozvu prostredníctvom iných médií, demonštrovať konzumáciu produktu, udržať si zákazníka alebo uvádzať novú značku. Týmto proces začína...


Image in photogallery
1. Definujte si svoje marketingové ciele (2689)
6.1.2020 08:06 | Regiontvnet
Neexistuje žiadna univerzálna definícia toho, čo je „marketingová stratégia“, ale dalo by sa povedať, že ide o akčný plán zameraný na propagáciu a predaj produktu alebo služby. Ako obchodník musíte bezpodmienečne definovať svoju marketingovú stratégiu skôr, ako vyberiete svoju realizačnú taktiku, pretože je to kombinácia oboch týchto prvkov, ktorá vám umožní dosiahnuť vaše obchodné ciele.


Image in photogallery
2. Vyberte partnera, s ktorým chcete pracovať  (3032)
5.1.2020 13:00 | RegionTVnet
Pri prvom uvedení do televíznej kampane by sme vám odporúčali vybrať si partnera, s ktorým chcete pracovať. Určite to môžete urobiť sami a jednať priamo s vysielateľmi, ale spoluprácu s agentúrnym partnerom vám môže poskytnúť cennú pomoc:


Image in photogallery
3. Rozhodnite sa o svojej stratégii vysielania (2909)
4.1.2020 08:04 | Regiontvnet
V tejto časti sa uvádza niekoľko usmernení pre typy rozhodnutí, ktoré je potrebné urobiť, a aké zásadné faktory treba zohľadniť pri reklame v televízii.


Image in photogallery
4. Vytvorte televíznu reklamu (588)
3.1.2020 23:14 | RegionTVnet
Vyhliadka na vytvorenie televíznej reklamy, ktorú uvidia všetci, môže byť skľučujúca, ale sú k dispozícii rady a pomoc. Tu je prehľad procesu, ktorý by vám mal pomôcť, ale ak potrebujete viac informácií alebo máte nejaké otázky, obráťte sa na reklama@tvba.sk.>


Image in photogallery
5. Zmerajte výsledky a preskúmajte (3490)
3.1.2020 12:40 | TVBA
Po dokončení televíznej kampane je dôležité, aby inzerent vyhodnotil kampaň z hľadiska doručenia aj obchodných výsledkov



Chcete čítať užitočné články pravidelne? Prihláste sa budeme vám ich posielať.










TV Bratislava, Prokopova 1, 851 01 Bratislava
redakcia@tvba.sk, produkcia: 0903 638 686

TV Bratislava je držiteľom licencie pre televízne vysielanie TD 142/2014.

TOPlist







TV Bratislava, Prokopova 1, 851 01 Bratislava
redakcia@tvba.sk, produkcia: 0903 638 686

TV Bratislava je držiteľom licencie pre televízne vysielanie TD 142/2014.

TOPlist



© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam