Koľko stojí teleshopping?

26.3.2016 15:09 | Mária Urlandová

Telenákup si v televízií, ako zadávateľ, môžete objednať priamo. Telenákup väčšinou nejde cez mediálne agentúry - to je výhoda pre menšie reklamné a PR agentúry, že ho môžu aj oni klientom ponúkať bez platenia provízie mediálnej agentúre.

V minulosti sa dalo dohodnúť s televíziou aj na platbe v podobe provízie z predaja výrobkov cez TV obrazovku, ale dnes už majú všetci pevné ceny za vysielací čas.

Ceny sú veľmi priateľské a televízni vysielatelia sú ochotní dať výrazné zľavy. Teleshoppingového času majú všetci dosť. ( Klienti na Slovensku touto formou predaja pohŕdajú na vlastnú škodu tento priestor prenechávajú známym zahraničným teleshoppingovým spoločnostiam akou je naprídlad Mediashop, WS teleshopping, Studio Moderna atď).

Veľkou výhodou je cena: vysielací čas pre telenákup je omnoho lacnejší ako vysielací čas pre reklamný spot, objednávkou telenákupu vlastne získate veľký objem vysielacieho času za zlomok ceny vysielania spotov. Dokonca môžete trošku špekulovať: objednáte si telenákup, spropagujete produkt za cenu telenákupu, pri veľkom objeme minút, a potom produkt budete predávať cez e-shop, alebo v kamennej predajni, pretože ľudia si zamätajú značku.

Nepodceňujte regionálne stanice, práve naopak. Tie majú správne publikum: malé mestá, starší ľudia, tí čo majú dosť času sledovať televíziu. Okrem toho si dohodnete zaujímavejšie ceny. Produkt sa najlepšie otestujte na malej stanici.
Kamenná predajňa vás stojí veľké financie - pri telenákupu platíte iba výrobu spotu a vysielací čas, a sklad niekde na dedine. A keď nepredáva jeden produkt, ľahko ho vymeníte za druhý.

Ako naplánovať vysielanie?

Čím viac vysielacieho času, tým lepšie. Telenákup sa objednáva vo veľkom. Využite zľavy, ktoré ponúkajú televízie, hoci aj v menej sledovaných časoch. Istá skupina obyvateľov sleduje všetko.
Ľudia si produkt budú spájať s príbehom zo spotu. Nakoniec podľahnú čaru televízie a kúpia. Spomeňte si na niektoré produkty - spoty bežia v televízií celé roky. Keby sa produkt nepredával, spot by už stiahli z obehu.

Ak máte vo vysielaní viac spotov, sledujte v ktorých časoch sa ktoré produkty najlepšie predávajú. Podľa toho nasadzujete spoty podľa dĺžky a úspechu pri predaji. Vplyv má aj sezónnosť. Majstri v teleshoppingu sa tešia zlému počasiu a zime v januári - v ten čas sa najlepšie predáva, ľudia sedia pri televízoroch.

 



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print

predchádzajúci <<  8/8 


Image in photogallery
Úvod do teleshoppingu
17.5.2017 07:57 | Mária Urlandová
Prečo je teleshopping taký účinný? Prečo a ako na tom zahraničné spoločnosti dokázali zbohatnúť? Ako robia teleshopping úspešné spoločnosti? Ako má fungovať, aby prinášal výsledky? Dozviete sa v tomto článku.


Image in photogallery
Kampaň pre budovanie značky v regionálnej televízií - príklad
10.4.2017 10:23 | Mária Urlandová
Značky sa stále budujú dlhodobo, masovo a cez tradičné média. Vedia to všetky top značky a preto väčšina rozpočtu na inzerciu ide do televízie. Medzi najväčších investorov do TV reklamy patria online technologické firmy. Pridajte sa k nim aj vy. Reklama na značky je neosobná ...


Image in photogallery
Ako má vyzerať účinný teleshoppingový spot?
17.5.2016 07:59 | Mária Urlandová
Teleshopping je predaj cez TV obrazovku a z toho vyplýva aj jeho forma - to je zo zákona. Spot má priamo vyzývať ku nákupu ponúkaného produktu, musí obsahovať aj cenu produktu a telefónne číslo, prípadne web stránku, kde si ho môžete objednať. Nie je možné propagovať značku ako ...


Image in photogallery
Typy umiestnenia produktu
10.5.2016 14:58 | Regiontvnet
Existuje mnoho spôsobov, ako používať umiestňovanie produktov v televízii: môže to byť fyzické, virtuálne, viditeľné, ale nepoužité, spomenuté, kontextové alebo dokonca neznačkované. Tu sú niektoré príklady.


Image in photogallery
Čo sa dá dosiahnúť pomocou obsahového partnerstva
3.5.2016 07:30 | Regiontvnet
Značky teraz majú viac možností na spoluprácu s televíziou ako kedykoľvek predtým a partnerských kontentov - kde sa značky približujú k televíznemu obsahu - je ohnisko inovácie a plodnej spolupráce.


Image in photogallery
Ako fázovať televíznu kampaň?
1.4.2016 10:25 | TVBA
Pri kúpe televíznej kampane je dôležité premýšľať o stratégii fázovania. Jednoducho povedané - ako dlho a s akou frekvenciou budeme vysielať spot. Na to slúži tzv. mediaplán, ktorý klientovi poskytneme pred prvým vysielaním a je súčasťou objednávky / zmluvy


Image in photogallery
Koľko stojí teleshopping?
26.3.2016 15:09 | Mária Urlandová
V minulosti sa dalo dohodnúť s televíziou aj na platbe v podobe provízie z predaja výrobkov cez TV obrazovku, ale dnes už majú všetci pevné ceny za vysielací čas. Ceny sú veľmi priateľské a televízni vysielatelia sú ochotní dať výrazné zľavy. Teleshoppingového času majú dosť ...


Image in photogallery
AFP pomáhajú značkám vyniknúť na preplnenej televíznej scéne
7.6.2010 15:20 | Regiontvnet
Viac a viac značiek z Južnej Afriky smeruje k programom financovaným inzerentom (AFP) v snahe odlíšiť sa v prostredí nasýtených médií. AFP tiež im pomáha vytvárať hlbšie vzťahy s ich spotrebiteľmi. AFP ponúkajú značke príležitosť rozvinúť silnejší a zmysluplnejší vzťah ...




Chcete čítať užitočné články pravidelne? Prihláste sa budeme vám ich posielať.










TV Bratislava, Prokopova 1, 851 01 Bratislava
redakcia@tvba.sk, produkcia: 0903 638 686

TV Bratislava je držiteľom licencie pre televízne vysielanie TD 142/2014.

TOPlist







TV Bratislava, Prokopova 1, 851 01 Bratislava
redakcia@tvba.sk, produkcia: 0903 638 686

TV Bratislava je držiteľom licencie pre televízne vysielanie TD 142/2014.

TOPlist



© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam