logo
Nákupný košík


Hlavné menu
Tradičné sledovanie televízie je stále preferovaný spôsob trávenia času. Slovensku má 4 mil. obyvateľov, ktorí sledujú televíziu niekoľko hodín denne. A tí, ktorí sa odklonili od klasického pozerania, ju sledujú prostredníctvom internetu.

Je TV reklama pre mňa?

Mnoho malých podnikov zistilo, že po relatívne „ľahkom“ období, v ktorom získavali dopyt zákazníkov prostredníctvom plateného vyhľadávania a reklamy na Facebooku, začínajú dosahovať strop objemu. Po tom je už ťažké generovať prírastok - dosiahli saturačný bod.

Reklama v TV je cenovo výhodnejšia a mimoriadne efektívna pre všetky podniky. Neveríte nám? Dúfajme, že tieto fakty vás presvedčia.


Image in photogallery
Televízna reklama je pre každého (898)
22.12.2019 10:40
Televíznu reklamu používajú iba veľké značky, však? ZLE! Reklama v televízii je cenovo dostupná, a čo je dôležitejšie, mimoriadne nákladovo efektívna možnosť pre všetky podniky, či už ide o veľké alebo malé podniky, bez ohľadu na to, na koho sa snažia zamerať. Neveríte nám? Dúfajme, že tieto fakty vám pomôžu presvedčiť:


Image in photogallery
Televízia veľmi spoľahlivo generuje obchodný rast (575)
22.12.2019 05:14
Televízia : áno alebo nie? Je to jedna z otázok, o ktorej premýšľate, že ako môžete čo najefektívnejšie škálovať a rozširovať svoje podnikanie s pomocou televízie. Ak áno, odpoveď je jasná - televízna reklama je fantastická pri poskytovaní transformačných efektov pre menších inzerentov a ich značky. Mnoho nových a / alebo malých podnikov zistilo, že po relatívne ...


Image in photogallery
Ako otestovať TV reklamu (448)
22.12.2019 01:29 | RegionTVnet
Tak ako pri všetkých obchodných rozhodnutiach, aj po prvýkrát bude televízna reklama obsahovať prvok neistoty a potenciálneho rizika. Jedným z najlepších spôsobov, ako to zvládnuť, je spustiť televízny test. Prečo je testovanie dôležité Stresové testovanie infraštruktúry vašej firmy - Thinkbox má množstvo výskumov, ktoré preukazujú schopnosť televízie riadiť reakciu. ...


Image in photogallery
Ako vytvoriť cenovo dostupnú TV reklamu (3407)
19.4.2017 19:03 | Mária Urlandová
Jednou z najbežnejších mylných predstáv o televízii je to, že výroba televíznej reklamy je drahá, ale nemusí to tak byť. Je možné vytvoriť skvelú a účinnú televíznu reklamu, a to aj pri nižšom rozpočte. Tu je niekoľko tipov a nápadov, ktoré by vám mali pomôcť čo najlepšie využiť váš rozpočet a dostať sa na cestu. Príďte s vynikajúcim nápadom Čím lepší ...


Image in photogallery
Možnosti regionálneho plánovania TV (4275)
5.4.2017 11:45 | RegionTVnet
Existuje niekoľko dôvodov, prečo by značky nemuseli naraz zasiahnuť celú krajinu jedinou správou naraz. Tu je najvyššia línia o tom, ako možno kúpiť televíziu na regionálnom základe v hlavných televíznych predajných domoch. Televízna reklama nemusí byť veľkým rozpočtom "prekvapením". Môže to byť aj selektívne komunikačné médium, ktoré zasiahne mimoriadne publikum. ...



Obchodujeme s televíziou

Chcete čítať užitočné články pravidelne? Prihláste sa budeme vám ich posielať.










TV Bratislava, Prokopova 1, 851 01 Bratislava
redakcia@tvba.sk, produkcia: 0903 638 686

TV Bratislava je držiteľom licencie pre televízne vysielanie TD 142/2014.

TOPlist







TV Bratislava, Prokopova 1, 851 01 Bratislava
redakcia@tvba.sk, produkcia: 0903 638 686

TV Bratislava je držiteľom licencie pre televízne vysielanie TD 142/2014.

TOPlist



© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam