logo
Nákupný košík


Hlavné menu

Prečo televízia?

Táto sekcia je určená pre tých, ktorí uvažujú o TV reklame, ale nemajú dostatok informácií a skúseností - alebo pre študentov. Tu sa dozviete všetko podstatné o reklame v televízií a ako sa dostať medzi najlepších.

Televízia je kráľovnou v reklame

Má jedinečnú presvedčovaciu schopnosť, zapamätateľnosť, dokáže predviesť vzrušenie, napätie, krásu, názorne ukázať ako fungujú produkty a ako sú účinné.

Účinok televízie trvá dlhšie ako u iných médií. Televízny spot môže žiť v mysliach spotrebiteľov celé roky. Čo môže byť videné, môže byť aj predané.

Televízia je nepochybne najefektívnejšou možnosťou komunikácie s masovým publikom. Peniaze investované do TV nie sú nikdy zbytočné.



Prečo je televízia taká úspešná? Rozvojom technológií sa jej darí skvele. Keď je zastúpená v mediamixe, napomáha ostatným médiám. Odjakživa mala top pozíciu a dnes už aj globálne online spoločnosti inzerujú v televízií.



Image in photogallery
Televízia je zásadná pre osobné rozhovory (1481)
4.1.2020 16:19 | Mária Urlandová
Či sú to slová na ulici alebo hodnotenie na sociálnych sieťach - ústné podanie je čaro marketingu. O značkách sa ľudia chcú rozprávať. A nič nenúti ľudí hovoriť tak ako televízia. Ipsos zistil, že televízia je médium, kde ľudia že hovoria o reklame najviac. 53% uviedlo, že pravdepodobne budú hovoriť o televíznej reklame tvárou v tvár alebo na telefóne a 26% si ...


Image in photogallery
Televízia je srdcom videosveta (5915)
15.2.2019 15:25 | Mária Urlandová
Média a reklama smerujú k videu. A vo videu je smerovanie nepochybne smerom k televízii. To by malo znamenať zvýšené rozpočty na reklamu pre video ako celok a najmä pre televíziu. Čas strávený pri rôznych formách videa je dôležitý, ale inzerenti by sa mali najviac starať o čas strávený pri rôznych formách videoreklamy.


Image in photogallery
TV reklama je najfektívnejšia reklamná investícia (2842)
30.1.2019 01:34 | Mária Urlandová
Investovanie do televízie zvyšuje efektívnosť o 40%, čím sa stáva najefektívnejším médiom. Televízna reklama sa stáva účinnejšou aj z dôvodu rastúcej synergie s online, najmä online videom. Pridanie televízie ku kampani: v rokoch 1980-1996 viedlo k priemernému nárastu podnikateľských efektov o 12%. V rokoch 2008 - 2016 sa zvýšilo na 40%.


Image in photogallery
Televízia je najdôveryhodnejšie médium (3490)
30.1.2019 01:13 | Mária Urlandová
Škandály v posledných rokoch v súvislosti s podvodmi, nevhodným umiestňovaním reklám a ochranou osobných údajov v oblastiach online inzercie - najmä prostredníctvom Facebooku a YouTube, priniesli výraznú úľavu vysokej kvalite televízneho vysielania.


Image in photogallery
Televízia funguje vo všetkých kategóriách  (3381)
25.4.2016 14:52 | Regiontvnet
Výskum „Zisková schopnosť: obchodný dôvod pre reklamu“ spoločnosti Ebiquity a Gain Theory: preukázal pôsobivý vplyv, ktorý má televízia na krátkodobý a dlhodobý zisk, pre kľúčové kategórie - FMCG, maloobchod a finančné služby.


Image in photogallery
Televízia je v centre kreatívnej účinnosti (3473)
21.4.2016 08:13 | Regiontvnet
V reklame sme vždy vedeli, že silná tvorivosť vedie k úspechu, ale o vzťahu existoval len malý dôkaz, až do roku 2010, keď IPA v spolupráci s Thinkboxom uverejnila „Prepojenie medzi tvorivosťou a účinnosťou“ (aktualizované v roku 2011). Bola to analýza významného marketingového konzultanta Petra Fielda zo 435 kampaní za šestnásťročné obdobie (1994 - 2010). Spájal databázu ...


Image in photogallery
Televízia má rýchlu odozvu (4888)
15.4.2016 07:42 | Mária Urlandová
Televízne reklamy majú bezkonkurenčné dlhodobé efekty, ale aj krátkodobé a môžu byť okamžite realizované vďaka možnosti ľudí na viacnásobný obraz. Hlavná ulica je teraz v našich obývacích izbách a TV sa stala miestom predaja.


Image in photogallery
Televízia je všade (4776)
15.4.2016 07:18 | Mária Urlandová
Napriek tomu, že prevažná väčšina sledovania televízneho vysielania zostáva v domácnosti a v hlavnom televízore, nové prezeranie na obrazovkách s novinkami v nových lokalitách zlepšilo zobrazenie a interakciu a zvýšilo počet príležitostí pre značky, aby sa dostali do moci televízora.


Image in photogallery
Televízia pôsobí na emócie a popularizuje značky (4957)
13.4.2016 18:08 | Mária Urlandová
Rovnako ako to robí ľudí do hviezd, TV mení značky na domáce mená. Výskum spoločnosti Binet a Field pre IPA opakovane ukázal, že emotívne reklamné kampane a tie, ktoré majú slávu v jadre svojej stratégie, sú zďaleka najúčinnejšie pri vytváraní veľkých obchodných efektov, akými sú predaj a zisk. V skutočnosti majú tieto účinky o 50% vyššiu pravdepodobnosť. A nič ...


Image in photogallery
TV je životne dôležitá pre dlhodobý úspech značky (4605)
13.4.2016 14:44 | Mária Urlandová
Televízna reklama má veľa krátkodobých efektov, ako napríklad riadenie predaja, vytváranie špičiek v on-line vyhľadávaní a vytváranie verejnej mienky. Funguje to a rýchlo. Okamžitý úspech je však len jednou časťou moci televízie. Účinky televíznej reklamy sa časom nahromadia; čím dlhšie inzerujete, tým väčší efekt. Je to dôležité pre dlhodobý úspech.


Image in photogallery
Televízia je steroid pre iné médiá (4973)
13.4.2016 14:41 | Mária Urlandová
Existuje jeden aspekt televíznej reklamy a to: televízia pomáha ostatným mediatypom. Prospešný efekt televízie je možné cítiť vo všetkých sprievodných médiach. Pokiaľ ide o rozhlasovú reklamu, multiplikačný efekt televíznej reklamy môže byť vyšší ako 100% a je až 50% pre tlač a outdoor.


Image in photogallery
Televízia má bezkonkurenčný rozsah a dosah (4666)
13.4.2016 12:01 | Mária Urlandová
Televízia je obrovská a suverénne najobľúbenejšia pre všetky vekové skupiny. Táto obrovská popularita znamená, že žiadna iná forma reklamy ju nedokáže prekonať v rýchlosti a moci. Jedinečná schopnosť televízie je dodávať obrovské počty divákov v krátkom čase a to je dôvod, prečo je TV reklama najúčinnejším typom reklamy.



 

Chcete čítať užitočné články pravidelne? Prihláste sa budeme vám ich posielať.






© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam