logo
Nákupný košík


Hlavné menu

Základy obchodovania s televíziou

Získajte informácie o tom, čo by ste mali zvážiť pri plánovaní, zacielení a nákupe televíznej reklamy. Existuje niekoľko rôznych spôsobov, ako môže inzerent pomocou televízie osloviť svoje publikum, od štandardného 30 sekundového spotu až po úplné sponzorovanie programov.


Image in photogallery
Niekoľko základných pojmov z TV reklamy (1781)
Štandardná dĺžka televíznej reklamy je 30 sekúnd. Reklamy však môžu byť aj 10, 20, 40, 50, 60 sekúnd alebo aj dlhšie. Vysielatelia ich nasadzujú do tzv. reklamných blokov, ktorých maximálna dĺžka je určená zákonom. Táto časť vás informuje aj o vzorcoch, ktoré sú potrebné na výpočet nákladov na vysielanie a koľko televíznych hodnôt si môžete dovoliť kúpiť.


Image in photogallery
Náklady na televíznu reklamu (1002)
Pre väčšinu firiem sú náklady na reklamu veľmi dôležitým faktorom, a to sa nijako nelíši, pokiaľ ide o televíziu. Nižšie uvedená časť popisuje všeobecne spôsob obchodovania s televíziou, vplyv na celkovú cenu a niektoré ďalšie faktory, ktoré ovplyvnia náklady na televíznu reklamu.


Image in photogallery
Manažment a správa reklamy  (3800)
Manažment reklamy je plánovaný manažérsky proces určený na dohľad a kontrolu rôznych reklamných aktivít zapojených do programu komunikácie s cieľovým trhom firmy a ktorý je nakoniec určený na ovplyvňovanie rozhodnutí spotrebiteľov o nákupe. Reklama je len jedným z prvkov propagačného mixu spoločnosti a ako taká musí byť integrovaná do celkového marketingového komunikačného ...


Image in photogallery
O cieľoch mediálnej komunikácie (3148)
Televízia je nekonečne všestranná a flexibilná. Má schopnosť plniť rôzne úlohy, od spustenia novej značky po vplyv na celú populáciu krajiny, napríklad aj aby presvedčila mladých ku zápisu na konkrétnu univerzitu. Tu sú len niektoré z cieľov. Ciele reklamy vychádzajú z rozhodnutia o cieľovej skupine a marketingovom mixe. Určujú, čo by mala reklama v rámci celkového marketingového ...


Image in photogallery
Ako efektívne zacieliť na skupiny pri TV kampani (2860)
Tu sa môžete dozvedieť viac o analýze a nástrojoch potrebných na efektívne oslovenie cieľového publika v televízii. Pri plánovaní televíznej kampane je jednou z prvých a najdôležitejších otázok, ktoré musíte odpovedať, KTO sa snažíte dosiahnuť? Kto je vaša cieľová skupina? Aký je ich životný štýl a mediálne návyky? Ako sa tieto prekladajú do publika nákupu televízneho vysielania?


Image in photogallery
Úloha reklamy v propagačnom mixe (3460)
Propagačná zmes obsahuje rôzne nástroje, ako napríklad: Reklama: správy platia tí, ktorí ich posielajú a ktorých cieľom je informovať alebo ovplyvniť ľudí, ktorí ich dostávajú. Značková zábava: špecializovaná výroba obsahu určeného na zobrazovanie firemných alebo značkových správ v zábavnom formáte


Image in photogallery
Maximalizujte hodnoty televízie (3031)
Od sústredenia vášho úsilia, pulzovania a sponzorstva až po optimalizované dĺžky spotov tu je niekoľko rád, ako pristupovať k vášmu plánovaniu televízneho vysielania na náročný rozpočet, ktorý je nižší ako vaša ambícia.


Image in photogallery
Dobrý médiaplán - efektívna reklama (5546)
Efektívna reklamná kampaň potrebuje: orientácia na relevantnú cieľovú skupinu správne načasovanie.



5 krokov na ceste do televízie








TV Bratislava, Prokopova 1, 851 01 Bratislava
redakcia@tvba.sk, produkcia: 0903 638 686

TV Bratislava je držiteľom licencie pre televízne vysielanie TD 142/2014.

TOPlist







TV Bratislava, Prokopova 1, 851 01 Bratislava
redakcia@tvba.sk, produkcia: 0903 638 686

TV Bratislava je držiteľom licencie pre televízne vysielanie TD 142/2014.

TOPlist



© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam