logo
Nákupný košík


Hlavné menu

Reklama v TV Bratislava

Čím je udalosť pre obyvateľa bližšia, tým je pre neho zaujímavejšia. Regionálna televízia plní jedinečnú, nezastupiteľnú úlohu - informovať o dianí v najbližšom okolí. Osobný vzťah a blízkosť k trhu ju robia výnimočnou.

Ponúkame televíznu  reklamu pre malé i veľké podniky, pre ktorých je cieľovou skupinou publikum obyvateľov hlavného mesta. Zistite aké sú výhody reklamy v televízií, vyberte si vhodnú formu komunikácie a užívajte si profit z televíznej reklamy!

 Prečo televízia?

  • Komunikácia prostredníctvom videa je trendová.
  • Televízia predstavuje 70 % videospotreby priemerného človeka. YouTube je 6 %.
  • Televízia predstavuje 94,6 % všetkej videoreklamy, ktorá sa pozerá. U mladých 16-34 rokov je to 87%. Youtube je 3%.
  • Televízia je médium, ktorému najviac dôverujú až 60% obyvateľov.

Prečo regionálna televízia?

  • Regionálne TV sú obľúbené, pretože prinášajú správy z najbližšieho okolia.
  • Je osobitne dôveryhodná a má vysokú mienkotvornú funkciu. Dokonca aj reklama v regionálnej TV je považovaná za súčasť programu.
  • Cena za zobrazenie divákovi (impresia) je násobne nižšia oproti Youtube alebo FB.

Fakty o televíznej reklame,
ktoré by mal vedieť každý obchodník.

Vytvára najväčšie zisky

Televízia je najefektívnejšia forma reklamy.
Generuje 71% profit.

TV je stále nenahraditeľná »

Má neporaziteľný dosah

Televízia má najväčší dosah na všetky médiá a rýchlo a výkonne vytvára mienku.
TV je i steroid pre médiá »

Bezkonkurenčne dominuje

Sledovanie TV predstavuje cca 70% všetkých zobrazených videí dospelého občana.
TV je srdcom videosveta »

 

Top-vplyv i pre mládež

Televízia má obrovský podiel na mediálnom dni v skupine 15 -24 ročných - približne 65%.
Aká je pravda o mládeži   »




© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam