Divácke publikum sme si získali sme dlhoročnou prácou, užitočným obsahom a poctivým prístupom.
Vysielame po celom Slovensku a cez internet na celý svet, ale netvrdíme všetci sú naši diváci. Z toho dôvodu vám predávame pozornosť iba nášho relevantného publika, t.j. pre koho vyrábame obsah.
Regionálne televízie nie je súčasťou peoplemetrového merania, z toho dôvodu používa klasické prieskumy. V roku 2021 budeme objednávať nový prieskum, v rámci projektu IROP zo zmluvy s Ministerstvom kultúry.
Je v hlavnom meste, kde je najväčšia mobilita a kúpna sila. Oslovíte modernú, otvorenú, mobilnú a kúpyschopnú cieľovú skupinu obyvateľov Bratislavy.
Zameriava na zrelšiu populáciu, ktorá sa zaujíma o život v okolí a verejné dianie. Tá obvykle rozhoduje o nákupoch v domácnosti.
Reklama v regionálnej televízií je dôveryhodná - neprekáža, dokonca je považovaná za súčasť programu. Nájdete inde takú vernosť?
Je efektívnejšia ako reklama na internete a na sociálnych sieťach - vyšší zásah za nižšiu cenu.
Vaša reklama vynikne. Sme televízia, v ktorej je program prerušovaný reklamou - nie naopak.
Reklama bude pôsobiť v tradičnom prostredí, kde máme tisíce verných divákov. Ďalší sledujú cez internet.