Cieľom komunikácie je udržanie si priazne - pozitívny imidž, demonštrácia postojov, zmena správania sa ľudí, komunikácia hodnôt podniku, ale aj vysvetľovanie problémov, tzv. krízová komunikácia.
Public relations je nepriame propagačné pôsobenie charakterizované tým, že pasívnemu subjektu sa predkladajú informácie, na ktorých podklade si sám vytvára kladný názor na podnik, jeho činnosť.
PR služby potrebujú: agentúry (pretože potrebujú odozvu pre svojich klientov), organizátori podujatí, inštitúcie, úrady, samosprávy a ministerstvá (pri realizácií informačných kampaní) a spoločnosti - korporátne i malé (komunikácia postojov a hodnôt).
PR v televízií znamená publicistické spracovanie - podobné ostatnému obsahu. Spolupráca s televíziou je vo forme objednávky príspevku, spracovaného vysielateľom, ktorý bude odvysielaný v obvyklom čase podľa TV programu.
Natívnu reklamu realizujeme ako príspevok do bežnej relácie. Môže to byť reportáž, rozhovor na tému, či záznam z podujatia. Výhodou je čistý dojem a ovplyvňovanie verejnej mienky prirodzeným spôsobom a neskôr šírenie príspevku na sociálnych sieťach z dôveryhodného zdroja.
V ponuke máme niekoľko obvyklých foriem:
ROZHOVOR |
REPORTÁŽ |
TELEVÍZNA DISKUSIA |
AFP = program financovaný inzerentom |
Po objednávke sa vám ozvú z redakcie. Budeme potrebovať tlačovú správu alebo pozvánku - aby sme sa mohli dôkladne pripraviť. V prípade dohody na rozhovore v štúdiu si pripravte fotografie a ilustračné obrázky.
Po skončení spolupráce nezabudnite video pozdieľať na sociálnych sieťach - ďakujeme.
Zaplatíte iba produkciu profesionálneho videa, ale získate: