PR v televízií znamená publicistické spracovanie - podobné ostatnému obsahu. Spolupráca s televíziou je vo forme objednávky príspevku, spracovaného vysielateľom, ktorý bude odvysielaný v obvyklom čase podľa TV programu.
Natívnu reklamu realizujeme ako príspevok do bežnej relácie. Môže to byť reportáž, rozhovor na tému, či záznam z podujatia. Výhodou je čistý dojem a ovplyvňovanie verejnej mienky prirodzeným spôsobom a neskôr šírenie príspevku na sociálnych sieťach z dôveryhodného zdroja.
V ponuke máme niekoľko obvyklých foriem:
ROZHOVOR |
REPORTÁŽ |
TELEVÍZNA DISKUSIA |
AFP = program financovaný inzerentom |
Po objednávke sa vám ozvú z redakcie. Budeme potrebovať tlačovú správu alebo pozvánku - aby sme sa mohli dôkladne pripraviť. V prípade dohody na rozhovore v štúdiu si pripravte fotografie a ilustračné obrázky.
Po skončení spolupráce nezabudnite video pozdieľať na sociálnych sieťach - ďakujeme.
Zaplatíte iba produkciu profesionálneho videa, ale získate: