Hlavné menu | ► |
Organizujete podujatie o ktorom by mali ľudia vedieť? Otvorili ste novú prevádzku? Realizujete projekt, kde treba komunikovať s verejnosťou?
Budujete novú značku, menej sa predáva, vyrástla vám konkurencia, alebo sa na vás zabúda? Ponúkame riešenia.
Na internete či sociálnych sieťach inzeruje každý, ale televízia je výberové médium - tam sa nedostane každý. Využite silu a dôveryhodnosť TV média za fantastické ceny.
PR kampaň |
Natívna reklama
Realizuje sa formou príspevku do relácie (reportáž alebo rozhovor) na dohodnutú tému. V podmienkach TVBA znamená zaznamenať udalosť bežným redakčným spôsobom - v súlade s podmienkami licencie pre TV vysielanie, t.j. bez reklamných prvkov (priama výzva ku nákupu, vychvaľovanie produktov a služieb, zábery na logo a pod.)
Cena príspevok = výrobné náklady + 20 odvysielaní zadarmo.
Komerčné PR formáty
Komerčný príspevok má dĺžku cca 3 minúty a je zaradený do reklamného bloku vo vysielaní (oddelené zvučkou). Reportáž môže byť dodatočne využitá pri podpore predaja napríklad zverejnením na Vašej webovej stránke.
Pre domáce mikro a malé podniky kampaň môže vyzerať takto: |
Video má upozorniť na to, že ide o domáceho výrobcu a získať si sympatie. Video bude vyrobené natívnym, reportážnym spôsobom. Prejdeme prevádzku, majitelia prezradia svoju víziu, benefity spolupráce ... Ľudia chcú poznať príbeh.
Dlžka videa : 3 minúty, odvysielanie v počte 60 - 120 krát
Zaplatíte za výrobu a odvysielanie.
Sponzoring
Poznáte to? Zíde z očí, zíde z mysle. Aj známa značka sa potrebuje pripomenúť. Aj tí, na ktorých sa nezabudlo potrebujú dopriať svojím spotrebiteľov pocit hrejivosti, že vašu značku používajú.
Sponzoring sa realizuje reklamným oznámením "Tento program Vám prináša firma XY...“Sponzorský odkaz bude pred a po relácii City Lady, Korzo alebo inou reláciou .
Výroba a odvysielanie spotu, 30 sekúnd
Cieľ: budovanie značky alebo predaj konkrétnych produktov.
Odvysielanie spotu v počte 120 - 360 krát.
Médiaplán: pre dlhodobé budovanie budovanie značky je vhodná dlhšia kampaň s nižšou frekvenciou tzv. kvapkanie. Pre výpredaj produktov alebo alebo podujatie sa hodí intenzívna kampań, tzv. výbuch.
Zaplatíte za odvysielanie a výrobu spotu. (Spot môžete dodať vlastný.)
O NÁS
TV Bratislava je najväčšia regionálna TV na Slovensku svojím dosahom a pestrosťou vysielania od roku 2007. Je programovo zameraná na Bratislavský kraj, program aktualizuje denne a vyrobí 2500 minút mesačne. Diskusné programy v televízií patria sú najsledovanejšie o čom svedčí aj návštevnosť archívu na internete. Vysiela v káblových rozvodoch, DVB-T, IPTV v Bratislave a prostredníctvom niektorých operátov (Magio, Antik, DSI data) aj po celom Slovensku.
Vysiela pre 600 000 obyvateľov, podľa prieskumu sledovanosti má cca 200 000 divákov
Viac informácií: www.tvba.sk
ČO TÝM ZÍSKATE?
Pre agentúry
Reklamné agentúry |
Ustavične sa snažíte ponúkať svojim klientom nové, kreatívne formy reklamy. Je to práca, ktorá vás baví. Tento rok to mnohí skúšate s influencermi, pokračujete s blogovaním, Instagramom a už uvažujete o Tik tok reklame... Neurazte sa, ale niekedy (niektorí), hazardujete s peniazmi klienta a teda aj s vlastnou reputáciou.
Tvrdíte, že nové trendy v marketingu sú video. Nič nové pod slnkom - pohyblivé obrázky ako reklamný formát tu už bol v 50.rokoch minulého storočia.
Nezabúdajte, že elektronické médiá boli digitálne oveľa skôr ako sa reklamné agentúry začali označovať ako "digitálne".
Pod pojmom digitálne pravdepodobne myslíte spôsob distribúcie - cez internet.
Porovnali ste si cenu videoreklamy (preroll) s cenou v televízií?
Ak nie - tu je príklad:
VÝSLEDOK
Pri investícií 5 000 € do YT dostanete 5 000 zobrazení (divákov).
Ale neviete, či to boli skutoční ľudia alebo klikacie farmy či roboty.
A tiež neviete, či sa reklama nezobrazovala vedľa nevhodného obsahu.
Také zacielenie o akom sa hovorí, nie je ešte technologicky možné. A ak bude - budeme to chápať ako zásah do súkromia.
Pri investícií 5 000 € do televízie dostanete možno aj 1 000 000 zobrazení (divákov).
Samozrejme to závisí od počtu divákov televízie, ale TV s nižším dosahom nemá 5 000 € / odvysielanie.
Televíziu pozerá denne niekoľko hodín 4 milióny ľudí v SK. (Na internete a soc. sieťach ani polovica.)
V TV viete - akí ľudia sledujú program.
Televízia je najdôveryhodnejšie médium spomedzi všetkých: 47% verí TV, kým soc. siete sú na konci 6%.
TELEVÍZIA KRÁĽOVNOU V REKLAME
je neporaziteľná - aj to je dôvod, prečo najväčšie technologické značky inzerujú v TV.
Skúste prepojiť staro-nové trendy s využitím možností, ktoré ponúka regionálna TV.
Ponúknite svojim klientom reklamnú kampaň v regionálnej TV
Aké budú benefity?
TV Bratislava: naši diváci sú živí ľudia - nie sú to klikacie roboty
PR agentúry |
Vaši klienti vás potrebujú:
Ak napíšete tlačovú správu a pošlete do médií, často skončí v koši po prečítaní nadpisu. Aj preto, lebo sú často písané ako komerčné PR, či politická propaganda. Ale i keby boli napísané ako literárny útvar - nespoliehajte, že si to média všimnú spontánne, kým to nie je škandál :-) Média musia z niečoho žiť a zaplatiť redaktorov, tak ako aj vás platí klient za prácu.
Na internet a sociálne siete píše skoro každý, ale televízia je výberové médium - tam sa nedostane každý.
VYUŽITE MOŽNOSTI, KTORÉ PONÚKA TELEVÍZIA
Televízia je najdôveryhodnejšie médium spomedzi všetkých mediatypov. A osobitne regionálna televízia - tu sleduje iba ten, ktorý jej dôveruje. Nemá prečo neveriť - informácie sú tak blízko, že ľahko sa dajú overiť.
Benefity
Pre rôzne kategórie podnikov
E - SHOP |
Máte e-shop, inzerujete na sociálnych sieťach a cítite, že ste už týmto spôsobom dosiahli saturačný bod a už sa to nehýbe? Online reklama je cielená, ale stále lovíte v tom istom rybníku. Zatiaľ čo úzke zacielenie a lojalita sú skvelé pre krátkodobú efektívnosť, nie sú to stratégie, ktoré vytvárajú podiel na trhu. Voľné médiá nemôžu pôsobiť ako náhrada za investovanie do masmédií. Všimli ste si, že aj Amazon inzeruje v televízií?
KRÁTKY SPOT - ODKAZ NA E-SHOP
Stačí 10 sekundový spot. Veľmi jednoduchý : vaše logo, do toho prečítaný slogan, výzva k nákupu + obrázok.
Profesionálny hlas tomu urobí potrebnú emóciu pre rozhodnutie nakupovať a vyvolanie zvedavosti.
Výhodou je, že potom takýto spot môžete svojpomocne zdieľať na FB. Ale televízia je dôveryhodnejšia ako internet.
Ak si prečítate sekciu Reklama a AdsTVblog na našej stránke - nájdete tam dostatok argumentov, prečo sa Vám oplatí spolupracovať s TVBA.
Ak sa rozhodnete spolupracovať, dajte nám potom, prosím, spätnú väzbu.
Malá miestna prevádzka v Bratislave |
KOMERČNÁ REPORTÁŽ
Vytvoríte nám podmienky, my prídeme nakrúcať a urobíme spot na 1 minútu - reportážnym spôsobom:
VENI - VIDI - VICI (Prišiel som, videl som, zvíťazil som: Napoleon Bonaparte).
A bude to bolo autentické (tzv. natívna reklama).
Televízia je najdôveryhodnejšie médium a tiež - nedostane sa tam každý.
A ako bonus Vám môžeme spot umiestniť pod niektorý článok, napríklad Besedy o piatej mávajú tisíce videní.
Ak si prečítate sekciu Reklama a AdsTVblog na našej stránke - nájdete tam dostatok argumentov, prečo sa Vám oplatí spolupracovať s TVBA.
Ak sa rozhodnete spolupracovať, dajte nám potom, prosím, spätnú väzbu.