Regionálne televízie ponúkajú vysoký realizmus, a tým aj pravosť. To vytvára dôveryhodné reklamné oznámenie, ktoré umožní dosiahnuť zacielenie na obyvateľov.
Kampaň v regionálnej televízií vám umožní, že sa do kampane zmestia regionálne charakteristiky vášho posolstva.
Voľbám sa venujeme v rámci bežnej publicistiky - objektívne, nestranne a pluralitne - tak ako nám to ukladá zákon. Ako vysielatelia s licenciou obsah kontroluje Rada pre vysielanie, ale aj vďaka tomu má televízia u obyvateľov najvyššiu dôveryhodnosť spomedzi média-typov.
TV Bratislava je offline - má tisíce divákov v lineárnych sieťach a online, ako každé iné médium má obsah sprístupnený na internete.
Reklamný spot je klasická forma televíznej reklamy. Je krátky, akčný a vizuálne úderný. Základná dĺžka spotu je v 30 sekúnd. V rámci kampane ho môžeme odvysielať 60 krát.
Spot môžete dodať hotový, alebo vám ho vyrobíme. Cena je závislá od náročnosti. → viac
Portrét o osobnosti - malý filmový medailón o vašej práci a životných postojoch.
Reportáž z podujatia. Ak organizujete podujatie, môžeme byť pri tom.
Live streaming je samozrejmosťou - na 2 kamery + strihová réžia. .
Reklamný spot - pre TV vysielanie aj online šírenie → viac
V rámci publicistiky pripravujeme predvolebné diskusie kandidátov. Televízne diskusie sú všeobecne najsledovanejšie a často aj rozhodujúce.
Pôsobia na emócie: človek pozná ako vyzerá kandidát aj ako pôsobí kandidát medzi súpermi. Zo zákona (na rozdiel od online médií), dávame každému rovnaký priestor a rovnaké podmienky.
O ľuďoch v TV diskusiách sa veľa hovorí a potom sa to zdieľa na sociálnych sieťach.
→ pozrieť ukážky
Príprava na mediálne pôsobenie tých, ktorí potrebujú dosiahnúť pozitívny vplyv na verejnosť. S nami sa školili známi politici. A úspešne.
Synergia televízie a online je obrovská
Televízia multiplikuje úspech ostatných médií v médiamixe |
Integrácia a rozprávanie príbehov |
Odozva použitia prostredníctvom iných médií |
Televízna reklama je rozhodujúca i pre vytváranie rozhovorov o značke |