Sponzoring je priame alebo nepriame financovanie programov s cieľom propagovať názov alebo obchodné meno, ochrannú známku, dobrú povesť, tovary alebo aktivity poskytovateľa sponzoringu.
Sponzor kombinuje svoju dôveryhodnosť s našim programom, nad ktorým prevezme záštitu. Odmenou je sponzorský odkaz s logom sponzora.
Product placement ( v skratke PP) je zámerné umiestnenie značkového výrobku do audiovizuálneho diela za účelom jeho propagácie. PP je taký starý ako pohyblivé obrázky, používal sa vždy, veď to poznáme z každého amerického filmu.
Sponzoring
Product placement
Kto potrebuje sponzoring a product placement? |
Ako a kde sa zobrazuje sponzoring? |
Ako a kde sa zobrazuje PP? |
Možnosti pre spoluprácu
Sponzorský odkaz (logo) pred a po relácií.
Realizujeme obvykle bártrovým obchodom.
Televízna kampaň je schopná prinútiť zákazníka, aby sa cítil hrdý na svoju "značku", udržať v nich pocit priazne a hrejivosti, pokiaľ ide o ich výber značky.
Je oveľa jednoduchšie a lacnejšie uchovať si existujúcich zákazníkov ako si nájsť nových. Preto je naozaj dôležité pripomenúť vašim existujúcim zákazníkom, prečo milujú vašu značku.
Neváhajte prekonzultovať formu a vyžiadať si nezáväznú cenovú kalkuláciu.
Píšte na reklama@tvba.sk, tel.: 0903 445 632
Chcem sa informovať